W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku : Decyzje o pozwoleniu na budowę dla nieruchomości dz. nr 26/38, 26/43 obr. ewid. 0024
Przedmiot wniosku Decyzje o pozwoleniu na budowę dla nieruchomości dz. nr 26/38, 26/43 obr. ewid. 0024
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 189/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Roszczenia reprywatyzacyjne wobec nieruchomości dz. nr 26/38, 26/43 obr. ewid. 0024
Przedmiot wniosku Roszczenia reprywatyzacyjne wobec nieruchomości dz. nr 26/38, 26/43 obr. ewid. 0024
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Nieruchomości
Data wpływu
Numer PP 188/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Przeznaczenie w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego nieruchomości dz. nr 26/38, 26/43 obr. ewid. 0024
Przedmiot wniosku Przeznaczenie w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego nieruchomości dz. nr 26/38, 26/43 obr. ewid. 0024
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 187/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Treści obowiązujących porozumień zawartych przez miasto z rektorami szkół wyższych w zakresie bezpieczeństwa i porządku publicznego, rejestr porozumień
Przedmiot wniosku Treści obowiązujących porozumień zawartych przez miasto z rektorami szkół wyższych w zakresie bezpieczeństwa i porządku publicznego, rejestr porozumień
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 186/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Skany wniosków dyrektorów szkół podstawowych nr 14 i nr 21 o udzielenie wsparcia finansowego na zakup pomocy dydaktycznych w roku 2021
Przedmiot wniosku Skany wniosków dyrektorów szkół podstawowych nr 14 i nr 21 o udzielenie wsparcia finansowego na zakup pomocy dydaktycznych w roku 2021
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Edukacji
Data wpływu
Numer PP 185/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Ochrona przyrody, ochrona środowiska dot. nieruchomości dz. nr 26/38 i 26/43 obr. ewid. 0024
Przedmiot wniosku Ochrona przyrody, ochrona środowiska dot. nieruchomości dz. nr 26/38 i 26/43 obr. ewid. 0024
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 184/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Rewitalizacja na obszarze nieruchomości dz. nr 26/38 i 26/43 obr. ewid. 0024
Przedmiot wniosku Rewitalizacja na obszarze nieruchomości dz. nr 26/38 i 26/43 obr. ewid. 0024
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 183/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Dostęp do dróg publicznych dla nieruchomości dz. nr 26/38 i 26/43 obr. ewid. 0024
Przedmiot wniosku Dostęp do dróg publicznych dla nieruchomości dz. nr 26/38 i 26/43 obr. ewid. 0024
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 182/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Gminna Ewidencja Zabytków, ochrona konserwatorska dot. nieruchomości dz. nr 26/38 i 26/43 obr. ewid. 0024
Przedmiot wniosku Gminna Ewidencja Zabytków, ochrona konserwatorska dot. nieruchomości dz. nr 26/38 i 26/43 obr. ewid. 0024
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 181/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Wykonawcy zamówień publicznych, którym naliczono kary umowne (od 01.2021 do 09.2021), rozwiązano, wypowiedziano umowę lub odstapiono od umowy (od 01.2021 do 09.2021), pozwano o zapłatę (od 01.2020-09.2021), wykluczono z postępowania (od 01.2021 do 09.2021)
Przedmiot wniosku Wykonawcy zamówień publicznych, którym naliczono kary umowne (od 01.2021 do 09.2021), rozwiązano, wypowiedziano umowę lub odstapiono od umowy (od 01.2021 do 09.2021), pozwano o zapłatę (od 01.2020-09.2021), wykluczono z postępowania (od 01.2021 do 09.2021)
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 180/2021
Status udzielono informacji