W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku: Liczba kart parkingowych wydanych w latach 2016-2020
Przedmiot wniosku Liczba kart parkingowych wydanych w latach 2016-2020
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 81/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Właściciel działki nr 61 oraz 61/1 w obrębie ewidencyjnym 0052 miasta Koszalina
Przedmiot wniosku Właściciel działki nr 61 oraz 61/1 w obrębie ewidencyjnym 0052 miasta Koszalina
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 80/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Szkoły podstawowe mogące ubiegać się o dofinansowanie z rezerwy oświatowej na wyposażenie w pomoce dydaktyczne
Przedmiot wniosku Szkoły podstawowe mogące ubiegać się o dofinansowanie z rezerwy oświatowej na wyposażenie w pomoce dydaktyczne
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Edukacji
Data wpływu
Numer PP 79/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Ponoszone przez Urząd Miejski w Koszalinie koszty: energii elektrycznej, wody, gazu ziemnego, ogrzewania, dostępu do sieci Internet, abonamentu telefonicznego sieci komórkowej i stacjonarnej, wywozu śmieci, odprowadzenia ścieków
Przedmiot wniosku Ponoszone przez Urząd Miejski w Koszalinie koszty: energii elektrycznej, wody, gazu ziemnego, ogrzewania, dostępu do sieci Internet, abonamentu telefonicznego sieci komórkowej i stacjonarnej, wywozu śmieci, odprowadzenia ścieków
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 78/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Liczba zgłoszeń, interwencji i innych działań Straży Miejskiej w latach 2010-2020, współpraca Straży z innymi podmiotami, źródła dochodów i wydatków Straży
Przedmiot wniosku Liczba zgłoszeń, interwencji i innych działań Straży Miejskiej w latach 2010-2020, współpraca Straży z innymi podmiotami, źródła dochodów i wydatków Straży
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Straż Miejska
Data wpływu
Numer PP 77/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Liczba pojazdów zarejestrowanych i wyrejestrowanych w latach 2018-2021, stan zarejestrowanych pojazdów na 31.03.2021
Przedmiot wniosku Liczba pojazdów zarejestrowanych i wyrejestrowanych w latach 2018-2021, stan zarejestrowanych pojazdów na 31.03.2021
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Komunikacji
Data wpływu
Numer PP 76/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Liczba licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówka w mieście, wypisów z licencji, identyfikatorów kierowcy taksówki
Przedmiot wniosku Liczba licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówka w mieście, wypisów z licencji, identyfikatorów kierowcy taksówki
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Komunikacji
Data wpływu
Numer PP 75/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Liczba wydanych praw jazdy, liczba decyzji administracyjnych o zatrzymaniu lub cofnięciu posiadanych uprawnień, liczba decyzji o skierowaniu na kontrolne sprawdzenie kwalifikacji w latach 01.01.2015 r. do 31.12.2020 r.
Przedmiot wniosku Liczba wydanych praw jazdy, liczba decyzji administracyjnych o zatrzymaniu lub cofnięciu posiadanych uprawnień, liczba decyzji o skierowaniu na kontrolne sprawdzenie kwalifikacji w latach 01.01.2015 r. do 31.12.2020 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Komunikacji
Data wpływu
Numer PP 74/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Skan umowy zawartej z InPost Sp. z o.o. w Krakowie regulującej usługi świadczone poprzez urzad24.inpost.pl
Przedmiot wniosku Skan umowy zawartej z InPost Sp. z o.o. w Krakowie regulującej usługi świadczone poprzez urzad24.inpost.pl
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 73/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Pracownicze Plany Kapitałowe: liczba pracowników ogółem, liczba pracowników, którzy przystąpili do PPK, zwiększenie zatrudnienia lub wynagrodzenia pracowników obsługujących PPK
Przedmiot wniosku Pracownicze Plany Kapitałowe: liczba pracowników ogółem, liczba pracowników, którzy przystąpili do PPK, zwiększenie zatrudnienia lub wynagrodzenia pracowników obsługujących PPK
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Data wpływu
Numer PP 72/2021
Status udzielono informacji