W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku : Wycinka/ podcinka drzew przy Amfiteatrze w Koszalinie w dniu 26.02.2021 r.
Przedmiot wniosku Wycinka/ podcinka drzew przy Amfiteatrze w Koszalinie w dniu 26.02.2021 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 39/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Pomiary na stężenie glifosatu w wodzie lub/i w glebie
Przedmiot wniosku Pomiary na stężenie glifosatu w wodzie lub/i w glebie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 38/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Bilbord na działce nr 27 obręb 18 w Koszalinie
Przedmiot wniosku Bilbord na działce nr 27 obręb 18 w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Komunikacji Społecznej, Promocji i Turystyki
Data wpływu
Numer PP 37/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Konsultacje społeczne przeprowadzone na terenie Koszalina w latach 2018-2021
Przedmiot wniosku Konsultacje społeczne przeprowadzone na terenie Koszalina w latach 2018-2021
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 36/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Kopie potwierdzeń odbioru zawiadomień mieszkańców w sprawie rozbudowy masztu na bazie decyzji Prezydenta Miasta Nr 156/2010
Przedmiot wniosku Kopie potwierdzeń odbioru zawiadomień mieszkańców w sprawie rozbudowy masztu na bazie decyzji Prezydenta Miasta Nr 156/2010
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 35/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Kopie dokumentów przeprowadzonych badań mających wpływ na zdrowie mieszkańców po wydaniu decyzji Prezydenta Miasta nr 156/2010
Przedmiot wniosku Kopie dokumentów przeprowadzonych badań mających wpływ na zdrowie mieszkańców po wydaniu decyzji Prezydenta Miasta nr 156/2010
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 34/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Załącznik nr 1 do decyzji Prezydenta Miasta nr 156/2010
Przedmiot wniosku Załącznik nr 1 do decyzji Prezydenta Miasta nr 156/2010
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria rada miejska
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 33/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Decyzja zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę inwestycji na terenie działek 168, 169/5 w obr. ewid. 0010 w Koszalinie oraz projekt budowlany
Przedmiot wniosku Decyzja zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę inwestycji na terenie działek 168, 169/5 w obr. ewid. 0010 w Koszalinie oraz projekt budowlany
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 32/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Wszczęte postępowania i wydane decyzje środowiskowe i o warunkach zabudowy na realizację budowy elektrowni fotowoltaicznej
Przedmiot wniosku Wszczęte postępowania i wydane decyzje środowiskowe i o warunkach zabudowy na realizację budowy elektrowni fotowoltaicznej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 31/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Właściciel i administrator działki, drogi i studzienki przy ul. Batalionów Chłopskich
Przedmiot wniosku Właściciel i administrator działki, drogi i studzienki przy ul. Batalionów Chłopskich
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 30/2021
Status udzielono informacji