W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku : Decyzja zezwalająca na wycinkę drzew na działkach nr 168 i 169/5 w obr. 0010 w Koszalinie
Przedmiot wniosku Decyzja zezwalająca na wycinkę drzew na działkach nr 168 i 169/5 w obr. 0010 w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 19/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Sposób i skutki wykonywania zadania: opieka nad bezdomnymi zwierzętami i ich wyłapywanie, przewidzianego ustawą o ochronie zwierząt
Przedmiot wniosku Sposób i skutki wykonywania zadania: opieka nad bezdomnymi zwierzętami i ich wyłapywanie, przewidzianego ustawą o ochronie zwierząt
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 18/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Kopia mapki projektu sieci wodociągowej oraz obiektów, dla których planowana jest sieć na działkach 48/2 i 48/3 obręb 0043
Przedmiot wniosku Kopia mapki projektu sieci wodociągowej oraz obiektów, dla których planowana jest sieć na działkach 48/2 i 48/3 obręb 0043
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 17/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Skan umowy na dokumentację projektową nowego wiaduktu w ciągu Alei Monte Cassino
Przedmiot wniosku Skan umowy na dokumentację projektową nowego wiaduktu w ciągu Alei Monte Cassino
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Inwestycji
Data wpływu
Numer PP 16/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Kopia decyzji Prezydenta Miasta Koszalina nr 156/2010 z 06 kwietnia 2010 r., kopie dokumentów potwierdzających: przeprowadzenie konsultacji społecznych, moc emitowanych pól elektromagnetycznych
Przedmiot wniosku Kopia decyzji Prezydenta Miasta Koszalina nr 156/2010 z 06 kwietnia 2010 r., kopie dokumentów potwierdzających: przeprowadzenie konsultacji społecznych, moc emitowanych pól elektromagnetycznych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 15/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Możliwość budowy farm fotowoltaicznych i wiatrowych wynikająca z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub ze studium uwarunkowań
Przedmiot wniosku Możliwość budowy farm fotowoltaicznych i wiatrowych wynikająca z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub ze studium uwarunkowań
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 14/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Pozwolenie wodnoprawne na wykonanie fontanny w czaszy zbiornika Wodna Dolina
Przedmiot wniosku Pozwolenie wodnoprawne na wykonanie fontanny w czaszy zbiornika Wodna Dolina
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Inwestycji
Data wpływu
Numer PP 13/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Kwota wydatkowana przez Miasto na wynagrodzenia nauczycieli religii
Przedmiot wniosku Kwota wydatkowana przez Miasto na wynagrodzenia nauczycieli religii
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Edukacji
Data wpływu
Numer PP 12/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Liczba mieszkańców Gminy Sianów legitymujących się orzeczeniem o niepełnosprawności
Przedmiot wniosku Liczba mieszkańców Gminy Sianów legitymujących się orzeczeniem o niepełnosprawności
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Miejski Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności
Data wpływu
Numer PP 11/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Przebudowa ulicy Dzierżęcińskiej na odcinku od Wojska Polskiego do Lubiatowskiej
Przedmiot wniosku Przebudowa ulicy Dzierżęcińskiej na odcinku od Wojska Polskiego do Lubiatowskiej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Inwestycji
Data wpływu
Numer PP 10/2021
Status udzielono informacji