W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku: Projekt budowlany i wykonawczy nowego mostu "Powstańców Warszawskich" w ramach inwestycji o nazwie „Rozbiórka i budowa wiaduktów drogowych w ciągu Alei Monte Cassino w Koszalinie”
Przedmiot wniosku Projekt budowlany i wykonawczy nowego mostu "Powstańców Warszawskich" w ramach inwestycji o nazwie „Rozbiórka i budowa wiaduktów drogowych w ciągu Alei Monte Cassino w Koszalinie”
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Inwestycji
Data wpływu
Numer PP 201/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Przebudowa z Rządowego Funduszu Polski Ład ulicy Włoskiej na osiedlu Unii Europejskiej
Przedmiot wniosku Przebudowa z Rządowego Funduszu Polski Ład ulicy Włoskiej na osiedlu Unii Europejskiej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 200/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Liczba nieruchomości, z których odbierane są odpady komunalne. Liczba nieruchomości, na których zostały zastosowane pojemniki podziemne i półpodziemne obsługiwane pojazdem typuHDS
Przedmiot wniosku Liczba nieruchomości, z których odbierane są odpady komunalne. Liczba nieruchomości, na których zostały zastosowane pojemniki podziemne i półpodziemne obsługiwane pojazdem typuHDS
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 199/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Udostępnienie projektu budowlanego budynku mieszkalnego na działce 15/2 obr. 0052
Przedmiot wniosku Udostępnienie projektu budowlanego budynku mieszkalnego na działce 15/2 obr. 0052
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 198/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Plan finansowy Urzędu Miejskiego za lata 2018-2022, struktura zatrudnienia w Urzędzie Miejskim w Koszalinie w latach 2018-2022
Przedmiot wniosku Plan finansowy Urzędu Miejskiego za lata 2018-2022, struktura zatrudnienia w Urzędzie Miejskim w Koszalinie w latach 2018-2022
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 197/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Oferta NGO wybranej do realizacji zadania publicznego - prowadzenia w 2023 r. punktów NPP/NPO, protokół z prac komisji konkursowej oceniającej złożone w 2022 r. oferty, lista rankingowa przyznanych ofertom punktów
Przedmiot wniosku Oferta NGO wybranej do realizacji zadania publicznego - prowadzenia w 2023 r. punktów NPP/NPO, protokół z prac komisji konkursowej oceniającej złożone w 2022 r. oferty, lista rankingowa przyznanych ofertom punktów
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Kultury i Spraw Społecznych
Data wpływu
Numer PP 196/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Liczba etatów i wakatów wychowawców, pedagogów i psychologów w placówkach opiekuńczo-wychowawczych typu socjalizacyjnego, interwencyjnego lub specjalistyczno-terapeutycznego, środki finansowe przeznaczone na utrzymanie placówek oraz na pensje brutto wychowawców
Przedmiot wniosku Liczba etatów i wakatów wychowawców, pedagogów i psychologów w placówkach opiekuńczo-wychowawczych typu socjalizacyjnego, interwencyjnego lub specjalistyczno-terapeutycznego, środki finansowe przeznaczone na utrzymanie placówek oraz na pensje brutto wychowawców
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Edukacji
Data wpływu
Numer PP 195/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Zestawienia projektów zgłoszonych do realizacji ze środków Krajowego Planu Odbudowy
Przedmiot wniosku Zestawienia projektów zgłoszonych do realizacji ze środków Krajowego Planu Odbudowy
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Rozwoju i Współpracy Terytorialnej
Data wpływu
Numer PP 194/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Dane dotyczące dochodów w latach 2018-2022
Przedmiot wniosku Dane dotyczące dochodów w latach 2018-2022
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Finansowy
Data wpływu
Numer PP 193/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Dane dotyczące kosztów i wydatków w latach 2018-2022
Przedmiot wniosku Dane dotyczące kosztów i wydatków w latach 2018-2022
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Finansowy
Data wpływu
Numer PP 192/2023
Status udzielono informacji