W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku : Finansowanie znakowania oraz kastracji psów i kotów przebywających pod opieką mieszkańców oraz wolnożyjących
Przedmiot wniosku Finansowanie znakowania oraz kastracji psów i kotów przebywających pod opieką mieszkańców oraz wolnożyjących
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 92/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Liczba społecznych opiekunów zabytków
Przedmiot wniosku Liczba społecznych opiekunów zabytków
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 91/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Numery wszystkich działek/gruntów, ich adresów oraz numery ich ksiąg wieczystych, zarządzanych przez Gminę Miasto Koszalin lub będących jej własnością
Przedmiot wniosku Numery wszystkich działek/gruntów, ich adresów oraz numery ich ksiąg wieczystych, zarządzanych przez Gminę Miasto Koszalin lub będących jej własnością
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru
Data wpływu
Numer PP 90/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Ankieta: Badanie świadomości reform ustawy i praktyki powoływania koronerów
Przedmiot wniosku Ankieta: Badanie świadomości reform ustawy i praktyki powoływania koronerów
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Kultury i Spraw Społecznych
Data wpływu
Numer PP 89/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Dokumenty związane z budową Euroboiska na terenach ZOS Gwardia
Przedmiot wniosku Dokumenty związane z budową Euroboiska na terenach ZOS Gwardia
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Inwestycji
Data wpływu
Numer PP 88/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Podmioty, którym udostępniono nieodpłatnie dane RCWiN w latach 2020-2023 na cele edukacyjne i prowadzenia badań naukowych
Przedmiot wniosku Podmioty, którym udostępniono nieodpłatnie dane RCWiN w latach 2020-2023 na cele edukacyjne i prowadzenia badań naukowych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru
Data wpływu
Numer PP 87/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Treść umowy nr KSiP/1/2021 zawartej z NEXTBIKE POLSKA S.A.
Przedmiot wniosku Treść umowy nr KSiP/1/2021 zawartej z NEXTBIKE POLSKA S.A.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Komunikacji Społecznej, Promocji i Turystyki
Data wpływu
Numer PP 86/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Liczba osób posiadających decyzję o wymiarze podatku od nieruchomości, która zawiera co najmniej dwa lokale mieszkalne
Przedmiot wniosku Liczba osób posiadających decyzję o wymiarze podatku od nieruchomości, która zawiera co najmniej dwa lokale mieszkalne
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Finansowy
Data wpływu
Numer PP 85/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Wysokości stawki rekompensaty za wozokilometr uzyskiwanej przez Operatora za 2023 r. i 2022 r. w związku ze świadczeniem usług publicznego transportu zbiorowego, sprawozdanie finansowe Spółki za 2023 rok
Przedmiot wniosku Wysokości stawki rekompensaty za wozokilometr uzyskiwanej przez Operatora za 2023 r. i 2022 r. w związku ze świadczeniem usług publicznego transportu zbiorowego, sprawozdanie finansowe Spółki za 2023 rok
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 84/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Badania naukowe ruchu rowerowego
Przedmiot wniosku Badania naukowe ruchu rowerowego
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 83/2024
Status udzielono informacji