W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku : Harmonogram robót budowlanych na ul. Chałubińskiego
Przedmiot wniosku Harmonogram robót budowlanych na ul. Chałubińskiego
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Inwestycji
Data wpływu
Numer PP 65/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Zatrudnienie w Referacie Wymiaru Podatków, w Wydziale Spraw Obywatelskich, w Biurze Działalności Gospodarczej, skargi na pracowników, szkolenia w zakresie radzenia sobie ze stresem
Przedmiot wniosku Zatrudnienie w Referacie Wymiaru Podatków, w Wydziale Spraw Obywatelskich, w Biurze Działalności Gospodarczej, skargi na pracowników, szkolenia w zakresie radzenia sobie ze stresem
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 64/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Porozumienie w spr. zmiany granic administracyjnych, włączenia części Starych Bielic do Koszalina
Przedmiot wniosku Porozumienie w spr. zmiany granic administracyjnych, włączenia części Starych Bielic do Koszalina
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 63/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Liczba wydanych w roku 2023 decyzji o warunkach zabudowy, pozwoleniu na budowę, wniosków o lokalizacji inwestycji, pokrycie miasta mpzp
Przedmiot wniosku Liczba wydanych w roku 2023 decyzji o warunkach zabudowy, pozwoleniu na budowę, wniosków o lokalizacji inwestycji, pokrycie miasta mpzp
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 62/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Przeprowadzenie prac remontowych na ulicy Partyzantów
Przedmiot wniosku Przeprowadzenie prac remontowych na ulicy Partyzantów
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 61/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Przeprowadzenie prac remontowych na ulicy
Przedmiot wniosku Przeprowadzenie prac remontowych na ulicy
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 60/2025
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Przeprowadzenie prac remontowych na ulicy Partyzantów
Przedmiot wniosku Przeprowadzenie prac remontowych na ulicy Partyzantów
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 59/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Szkoły mogące w roku bieżącym ubiegać się o dofinansowanie z programu Aktywna Tablica
Przedmiot wniosku Szkoły mogące w roku bieżącym ubiegać się o dofinansowanie z programu Aktywna Tablica
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Edukacji
Data wpływu
Numer PP 58/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Liczba bezdomnych zwierząt, którym zapewniono opiekę na koszt gminy
Przedmiot wniosku Liczba bezdomnych zwierząt, którym zapewniono opiekę na koszt gminy
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 57/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Utrudnienia na ulicy Morskiej przy rondzie generała Stanisława Sosabowskiego w dniu 20 marca 2024 r. o godzinie 16-17
Przedmiot wniosku Utrudnienia na ulicy Morskiej przy rondzie generała Stanisława Sosabowskiego w dniu 20 marca 2024 r. o godzinie 16-17
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Spraw Obywatelskich
Data wpływu
Numer PP 56/2024
Status udzielono informacji