W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku: Wyniki postępowania rekrutacyjnego do liceów i techników na rok szkolny 2022/23, limit uczniów na poszczególnych kierunkach, liczba chętnych
Przedmiot wniosku Wyniki postępowania rekrutacyjnego do liceów i techników na rok szkolny 2022/23, limit uczniów na poszczególnych kierunkach, liczba chętnych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Edukacji
Data wpływu
Numer PP 200/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Dokumentacja projektowa budynku mieszkalno-usługowego zlokalizowanego na działce nr 133/3 obr. 0020
Przedmiot wniosku Dokumentacja projektowa budynku mieszkalno-usługowego zlokalizowanego na działce nr 133/3 obr. 0020
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 199/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Uchwała w sprawie zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabarytów, standardów jakościowych oraz rodzajów materiałów budowlanych z jakich mogą być wykonane
Przedmiot wniosku Uchwała w sprawie zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabarytów, standardów jakościowych oraz rodzajów materiałów budowlanych z jakich mogą być wykonane
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 198/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Zatrudnienie osób niepełnosprawnych w urzędach miast na prawach powiatu
Przedmiot wniosku Zatrudnienie osób niepełnosprawnych w urzędach miast na prawach powiatu
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Data wpływu
Numer PP 197/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Dokumenty złożone przez członków Rady Nadzorczej Spółki PGK Sp. z o.o. w Koszalinie w latach 2020, 2021 i 2022, wynikające § 13 Zarządzenia Prezydenta Miasta Koszalin w sprawie zasad nadzoru właścicielskiego nad spółkami z udziałem Gminy Miasto Koszalin
Przedmiot wniosku Dokumenty złożone przez członków Rady Nadzorczej Spółki PGK Sp. z o.o. w Koszalinie w latach 2020, 2021 i 2022, wynikające § 13 Zarządzenia Prezydenta Miasta Koszalin w sprawie zasad nadzoru właścicielskiego nad spółkami z udziałem Gminy Miasto Koszalin
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 196/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Aktualna analiza zagrożeń, w tym identyfikacji miejsc, w których występuje zagrożenie dla bezpieczeństwa osób wykorzystujących obszar wodny do pływania, kąpania się, uprawiania sportu lub rekreacji, sporządzonej zgodnie z art. 4 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 roku o bezpieczeństwie osób
Przedmiot wniosku Aktualna analiza zagrożeń, w tym identyfikacji miejsc, w których występuje zagrożenie dla bezpieczeństwa osób wykorzystujących obszar wodny do pływania, kąpania się, uprawiania sportu lub rekreacji, sporządzonej zgodnie z art. 4 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 roku o bezpieczeństwie osób
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 195/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Decyzja o lokalizacji celu publicznego nr 2/2021 z dnia 05 października 2021 r.
Przedmiot wniosku Decyzja o lokalizacji celu publicznego nr 2/2021 z dnia 05 października 2021 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 194/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Skan zapytania złożonego przez osobę fizyczną oraz skan udzielonej przez Urząd odpowiedź w sprawie dotyczącej Wnioskodawcy
Przedmiot wniosku Skan zapytania złożonego przez osobę fizyczną oraz skan udzielonej przez Urząd odpowiedź w sprawie dotyczącej Wnioskodawcy
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 193/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Ankieta: Funkcjonowanie budżetów obywatelskich w Polsce w latach 2011-2021
Przedmiot wniosku Ankieta: Funkcjonowanie budżetów obywatelskich w Polsce w latach 2011-2021
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Komunikacji Społecznej, Promocji i Turystyki
Data wpływu
Numer PP 192/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wydane lub procedowane decyzje środowiskowe na farmy fotowoltaiczne w okresie od 01 maja 2022 r.
Przedmiot wniosku Wydane lub procedowane decyzje środowiskowe na farmy fotowoltaiczne w okresie od 01 maja 2022 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 191/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Metryczka subwencji oświatowej z roku 2021 i 2022, wykaz szkół i placówek prowadzonych/dotowanych przez JST w roku 2021 i 2022, plan finansowy placówek oświatowych prowadzonych przez miasto Koszalin - stan na 30 września 2021 r. i 2022 r.
Przedmiot wniosku Metryczka subwencji oświatowej z roku 2021 i 2022, wykaz szkół i placówek prowadzonych/dotowanych przez JST w roku 2021 i 2022, plan finansowy placówek oświatowych prowadzonych przez miasto Koszalin - stan na 30 września 2021 r. i 2022 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Edukacji
Data wpływu
Numer PP 190/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Transport kolejowy i autobusowy na terenie miasta Koszalina
Przedmiot wniosku Transport kolejowy i autobusowy na terenie miasta Koszalina
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 189/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wydane decyzje o warunkach zabudowy dla działek gruntowych nr 126/11, 126/13, 126/14, 126/16, 126/18, 126/19, 126/24, 126/38, 85/4, 85/5, 85/6 w obr. ewid. 54 miasta Koszalina
Przedmiot wniosku Wydane decyzje o warunkach zabudowy dla działek gruntowych nr 126/11, 126/13, 126/14, 126/16, 126/18, 126/19, 126/24, 126/38, 85/4, 85/5, 85/6 w obr. ewid. 54 miasta Koszalina
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 188/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Protokół z kontroli w 2017 r. w sprawie realizacji umów na odłów dzikich zwierząt na terenie miasta Koszalina, uzasadnienie wyroku I Instancji sygn. akt. II K 1198/20
Przedmiot wniosku Protokół z kontroli w 2017 r. w sprawie realizacji umów na odłów dzikich zwierząt na terenie miasta Koszalina, uzasadnienie wyroku I Instancji sygn. akt. II K 1198/20
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 187/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Inspektor Ochrony Danych, audyty bezpieczeństwa danych wynikające z Krajowych Ram Interoperacyjności
Przedmiot wniosku Inspektor Ochrony Danych, audyty bezpieczeństwa danych wynikające z Krajowych Ram Interoperacyjności
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 186/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Ankieta on-line: Wykorzystanie danych przestrzennych pozyskanych z pułapu lotniczego lub satelitarnego w administracji samorządowej w okresie od 01.01.2021 do 30.09.2022
Przedmiot wniosku Ankieta on-line: Wykorzystanie danych przestrzennych pozyskanych z pułapu lotniczego lub satelitarnego w administracji samorządowej w okresie od 01.01.2021 do 30.09.2022
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 185/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Dokumenty dot. przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „Dostawę, instalację i kompleksowe wdrożenie w Urzędzie Miejskim w Koszalinie, systemu do prowadzenia spraw z zakresu państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego…"
Przedmiot wniosku Dokumenty dot. przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „Dostawę, instalację i kompleksowe wdrożenie w Urzędzie Miejskim w Koszalinie, systemu do prowadzenia spraw z zakresu państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego…"
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 184/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wnioski złożone przed lub po podjęciu przez Radę Miejską Uchwały XXII/392/2020 z dnia 22 października 2020 r. o przystąpieniu do sporządzenia planu zagospodarowania przestrzennego „Dzierżęcin – Lubiatowo”, dotyczących terenów oznaczonych w obecnie obowiązującym planie jako 326 ZI
Przedmiot wniosku Wnioski złożone przed lub po podjęciu przez Radę Miejską Uchwały XXII/392/2020 z dnia 22 października 2020 r. o przystąpieniu do sporządzenia planu zagospodarowania przestrzennego „Dzierżęcin – Lubiatowo”, dotyczących terenów oznaczonych w obecnie obowiązującym planie jako 326 ZI
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 183/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Ankieta: Opodatkowanie rolników w Polsce
Przedmiot wniosku Ankieta: Opodatkowanie rolników w Polsce
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 182/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Lista decyzji o ustaleniu warunków zabudowy dla naziemnych instalacji fotowoltaicznych wydanych w okresie od 01-01-2016 do 19-09-2022
Przedmiot wniosku Lista decyzji o ustaleniu warunków zabudowy dla naziemnych instalacji fotowoltaicznych wydanych w okresie od 01-01-2016 do 19-09-2022
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 181/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Uchwała w sprawie przekształcenia Góry Chełmskiej z lasu podmiejskiego na park, podstawa prawna prowadzonych prac budowlanych
Przedmiot wniosku Uchwała w sprawie przekształcenia Góry Chełmskiej z lasu podmiejskiego na park, podstawa prawna prowadzonych prac budowlanych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 180/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wniosek, na podstawie którego Rada Miejska podjęła Uchwałę XXII/392/2020 z dnia 22 października 2020 r. o przystąpieniu do sporządzenia planu zagospodarowania przestrzennego „Dzierżęcin – Lubiatowo”, zakres zmiany planu
Przedmiot wniosku Wniosek, na podstawie którego Rada Miejska podjęła Uchwałę XXII/392/2020 z dnia 22 października 2020 r. o przystąpieniu do sporządzenia planu zagospodarowania przestrzennego „Dzierżęcin – Lubiatowo”, zakres zmiany planu
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 179/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Urządzenia drukujące, rodzaje postępowania dotyczące dostawy/ najmu/ dzierżawy urządzeń drukujących, sposób zaopatrywania się w materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących, obowiązujące umowy
Przedmiot wniosku Urządzenia drukujące, rodzaje postępowania dotyczące dostawy/ najmu/ dzierżawy urządzeń drukujących, sposób zaopatrywania się w materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących, obowiązujące umowy
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 178/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wykonawcy zamówień publicznych, realizujący umowy zawarte po przeprowadzeniu postępowania w ramach ustawy prawo zamówień publicznych, którym naliczono kary umowne, rozwiązano, wypowiedziano umowę lub odstąpiono od umowy, pozwano o zapłatę, wykluczono z postępowania w okresie od 01.02.2022 do 31.07.2
Przedmiot wniosku Wykonawcy zamówień publicznych, realizujący umowy zawarte po przeprowadzeniu postępowania w ramach ustawy prawo zamówień publicznych, którym naliczono kary umowne, rozwiązano, wypowiedziano umowę lub odstąpiono od umowy, pozwano o zapłatę, wykluczono z postępowania w okresie od 01.02.2022 do 31.07.2
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 177/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wnioski i ich treści złożone do planu zagospodarownia przestrzennego "Dzierżęcin-Lubiatowo" w Koszalinie, po podjęciu przez Radę Miejską Uchwały Nr XXII/392/2020 r.
Przedmiot wniosku Wnioski i ich treści złożone do planu zagospodarownia przestrzennego "Dzierżęcin-Lubiatowo" w Koszalinie, po podjęciu przez Radę Miejską Uchwały Nr XXII/392/2020 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 176/2022
Status udzielono informacji