W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku : Koszt zakupu ozdób świątecznych mieszczących się na terenie miasta Koszalin w 2022 roku
Przedmiot wniosku Koszt zakupu ozdób świątecznych mieszczących się na terenie miasta Koszalin w 2022 roku
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 2/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Realizacja planowanych inwestycji
Przedmiot wniosku Realizacja planowanych inwestycji
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 1/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Roszczenia reprywatyzacyjne w stosunku do nieruchomości dz. nr 799/15 oraz 799/16 w Koszalinie
Przedmiot wniosku Roszczenia reprywatyzacyjne w stosunku do nieruchomości dz. nr 799/15 oraz 799/16 w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Nieruchomości
Data wpływu
Numer PP 235/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Roszczenia reprywatyzacyjne w stosunku do nieruchomości dz. nr 799/11 oraz 799/9 w Koszalinie
Przedmiot wniosku Roszczenia reprywatyzacyjne w stosunku do nieruchomości dz. nr 799/11 oraz 799/9 w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Nieruchomości
Data wpływu
Numer PP 234/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Dzierżawa nieruchomości oznaczonej geodezyjnie działką nr 58/4 obr. ewid. 21 w Koszalinie przy ul. Andersa 16
Przedmiot wniosku Dzierżawa nieruchomości oznaczonej geodezyjnie działką nr 58/4 obr. ewid. 21 w Koszalinie przy ul. Andersa 16
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Nieruchomości
Data wpływu
Numer PP 233/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Oprogramowanie do obsługi księgowo-finansowej jednostek podległych
Przedmiot wniosku Oprogramowanie do obsługi księgowo-finansowej jednostek podległych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 232/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Utrzymywanie hodowlanej pszczoły miodnej na terenie miasta, przepisy regulujące utrzymanie miejskich pasiek
Przedmiot wniosku Utrzymywanie hodowlanej pszczoły miodnej na terenie miasta, przepisy regulujące utrzymanie miejskich pasiek
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 231/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Akt prawny regulujący uprawnienia osób w wieku powyżej 70 lat do bezpłatnych przejazdów miejskimi środkami komunikacji w roku 2022 i od 01 stycznia 2023 r.
Przedmiot wniosku Akt prawny regulujący uprawnienia osób w wieku powyżej 70 lat do bezpłatnych przejazdów miejskimi środkami komunikacji w roku 2022 i od 01 stycznia 2023 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 230/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Decyzja nr A-I-2.6740.281.2020.AK w sprawie udzielenia pozwolenia na budowę "Budynku szpitala centrum opieki długoterminowej"
Przedmiot wniosku Decyzja nr A-I-2.6740.281.2020.AK w sprawie udzielenia pozwolenia na budowę "Budynku szpitala centrum opieki długoterminowej"
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 229/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Audyty wewnętrzne przeprowadzane w latach 2021 i 2022 przez firmy zewnętrzne, sporządzane przez firmy plany i sprawozdania
Przedmiot wniosku Audyty wewnętrzne przeprowadzane w latach 2021 i 2022 przez firmy zewnętrzne, sporządzane przez firmy plany i sprawozdania
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 228/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Uchwała w sprawie zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabarytów, standardów jakościowych oraz rodzajów materiałów budowlanych z jakich mogą być wykonane
Przedmiot wniosku Uchwała w sprawie zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabarytów, standardów jakościowych oraz rodzajów materiałów budowlanych z jakich mogą być wykonane
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 227/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Powierzchnie i koszty utrzymania miejskich trawników, założonych łąk kwietnych, naturalnych łąk/nieużytków
Przedmiot wniosku Powierzchnie i koszty utrzymania miejskich trawników, założonych łąk kwietnych, naturalnych łąk/nieużytków
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 226/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Wydane pozwolenia, zgłoszenia dla działek 92/13, 93/6, 94/2, 95/3, 96/2 z załącznikiem graficznym
Przedmiot wniosku Wydane pozwolenia, zgłoszenia dla działek 92/13, 93/6, 94/2, 95/3, 96/2 z załącznikiem graficznym
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 225/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Prowadzone postępowania administracyjne od 2019 r. w sprawie wydania decyzji o warunków zabudowy dla elektrowni fotowoltaicznych/ elektrowni słonecznych
Przedmiot wniosku Prowadzone postępowania administracyjne od 2019 r. w sprawie wydania decyzji o warunków zabudowy dla elektrowni fotowoltaicznych/ elektrowni słonecznych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 224/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Dane dotyczące zużycia energii elektrycznej oraz identyfikacji kompletnej listy Punktów Poboru Energii
Przedmiot wniosku Dane dotyczące zużycia energii elektrycznej oraz identyfikacji kompletnej listy Punktów Poboru Energii
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 223/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Liczba kont zablokowanych na profilu Facebook
Przedmiot wniosku Liczba kont zablokowanych na profilu Facebook
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Komunikacji Społecznej, Promocji i Turystyki
Data wpływu
Numer PP 222/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Prowadzone w 2022 r. przetargi, konkursy lub inne postępowania na dostawę roślin
Przedmiot wniosku Prowadzone w 2022 r. przetargi, konkursy lub inne postępowania na dostawę roślin
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 221/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Pozwolenie na budowę wielorodzinną na działce budowlanej o numerze 170/27, obr. ewid. 0021
Przedmiot wniosku Pozwolenie na budowę wielorodzinną na działce budowlanej o numerze 170/27, obr. ewid. 0021
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 220/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Finansowanie i zlecanie w okresie 01.01.2019 – 30.06.2022 w ramach zadań publicznych organizacjom pozarządowym działań z tematyki upowszechniania i ochrony praw konsumentów
Przedmiot wniosku Finansowanie i zlecanie w okresie 01.01.2019 – 30.06.2022 w ramach zadań publicznych organizacjom pozarządowym działań z tematyki upowszechniania i ochrony praw konsumentów
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Kultury i Spraw Społecznych
Data wpływu
Numer PP 219/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Kąpieliska na terenie Gminy Miasto Koszalin, uchwała Rady Miejskiej w sprawie określenia wykazu kąpielisk oraz sezonu kąpielowego w roku 2022
Przedmiot wniosku Kąpieliska na terenie Gminy Miasto Koszalin, uchwała Rady Miejskiej w sprawie określenia wykazu kąpielisk oraz sezonu kąpielowego w roku 2022
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 218/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Kontrola faktycznego wykorzystania przekazanych kwot dotacji na rzecz Szensztackiego Instytutu Sióstr Maryi w Otwocku w latach 2009-2022 na prace budowlane na Górze Chełmskiej
Przedmiot wniosku Kontrola faktycznego wykorzystania przekazanych kwot dotacji na rzecz Szensztackiego Instytutu Sióstr Maryi w Otwocku w latach 2009-2022 na prace budowlane na Górze Chełmskiej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Kultury i Spraw Społecznych
Data wpływu
Numer PP 217/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Usługi na rzecz mieszkańców w postaci teleopieki z wykorzystaniem opasek lub przycisków bezpieczeństwa
Przedmiot wniosku Usługi na rzecz mieszkańców w postaci teleopieki z wykorzystaniem opasek lub przycisków bezpieczeństwa
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Kultury i Spraw Społecznych
Data wpływu
Numer PP 216/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Ankieta: Efektywność wykorzystania energii przez JST
Przedmiot wniosku Ankieta: Efektywność wykorzystania energii przez JST
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 215/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Informacje na temat planu rozbudowy szlaku kolejowego, wykonywanego przez firmę Idom na zlecenie PKP-PLK
Przedmiot wniosku Informacje na temat planu rozbudowy szlaku kolejowego, wykonywanego przez firmę Idom na zlecenie PKP-PLK
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Rozwoju i Współpracy Terytorialnej
Data wpływu
Numer PP 214/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Skany umów ze spółkami komunalnymi, w których powierzono spółkom realizację zadań własnych Gminy na podstawie ustawy o gospodarce komunalnej
Przedmiot wniosku Skany umów ze spółkami komunalnymi, w których powierzono spółkom realizację zadań własnych Gminy na podstawie ustawy o gospodarce komunalnej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 213/2022
Status udzielono informacji