W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku: Wgląd do projektu drogi dojazdowej na działce nr 109/5 w obr. ewid. 52 w Koszalinie
Przedmiot wniosku Wgląd do projektu drogi dojazdowej na działce nr 109/5 w obr. ewid. 52 w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 100/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Dane dotyczące prowadzonych przez Gminę Miasto Koszalin szkół w okresie od 01.01.2010 r. do 31.12.2011 r.
Przedmiot wniosku Dane dotyczące prowadzonych przez Gminę Miasto Koszalin szkół w okresie od 01.01.2010 r. do 31.12.2011 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Edukacji
Data wpływu
Numer PP 99/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Dostosowanie w terminie do 31 grudnia 2022 r. bazy BDOT500 do przepisów rozporządzenia w sprawie bazy danych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej
Przedmiot wniosku Dostosowanie w terminie do 31 grudnia 2022 r. bazy BDOT500 do przepisów rozporządzenia w sprawie bazy danych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria pierwsza kategoria
Komórka realizująca Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru
Data wpływu
Numer PP 98/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Zalewanie drogi publicznej przez wody deszczowe
Przedmiot wniosku Zalewanie drogi publicznej przez wody deszczowe
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 97/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Plan Zarządzania Kryzysowego Miasta Koszalina
Przedmiot wniosku Plan Zarządzania Kryzysowego Miasta Koszalina
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Biuro Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
Data wpływu
Numer PP 96/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Przyczyny nieustalenia opłaty adiacenckiej dla właścicieli działek przy ul. Żytniej, uchwały Rady Miejskiej w Koszalinie w sprawie nadania nazwy ul. Żytniej oraz kategorii drogi publicznej gminnej
Przedmiot wniosku Przyczyny nieustalenia opłaty adiacenckiej dla właścicieli działek przy ul. Żytniej, uchwały Rady Miejskiej w Koszalinie w sprawie nadania nazwy ul. Żytniej oraz kategorii drogi publicznej gminnej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 95/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Konsultacje społeczne przeprowadzone przez Urząd Miejski w Koszalinie w okresie 01.01.2021 r. - 31.12.2021 r. wraz z raportami z ich przebiegu
Przedmiot wniosku Konsultacje społeczne przeprowadzone przez Urząd Miejski w Koszalinie w okresie 01.01.2021 r. - 31.12.2021 r. wraz z raportami z ich przebiegu
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 94/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Ankieta: dane dotyczące realizacji programu polityki zdrowotnej pn. „Dofinansowanie do leczenia niepłodności metodą zapłodnienia pozaustrojowego dla mieszkańców miasta Koszalina w latach 2021-2023"
Przedmiot wniosku Ankieta: dane dotyczące realizacji programu polityki zdrowotnej pn. „Dofinansowanie do leczenia niepłodności metodą zapłodnienia pozaustrojowego dla mieszkańców miasta Koszalina w latach 2021-2023"
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Kultury i Spraw Społecznych
Data wpływu
Numer PP 93/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Ankieta: Projekt badawczy „Zadania jednostek samorządu terytorialnego w zakresie walki z uzależnieniem młodzieży od Internetu na przykładzie wybranych gmin”
Przedmiot wniosku Ankieta: Projekt badawczy „Zadania jednostek samorządu terytorialnego w zakresie walki z uzależnieniem młodzieży od Internetu na przykładzie wybranych gmin”
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Biuro Pełnomocnika ds. Uzależnień
Data wpływu
Numer PP 92/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Dane do sporządzenia Raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko znajdującego się na działkach nr 169/1, 169/3, 21/7, 21/11 obr. 0010 w Koszalinie
Przedmiot wniosku Dane do sporządzenia Raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko znajdującego się na działkach nr 169/1, 169/3, 21/7, 21/11 obr. 0010 w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 91/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Przygotowanie i wydanie dokumentacji dotyczącej instalacji termicznej utylizacji odpadów w Koszalinie, poniesione koszty
Przedmiot wniosku Przygotowanie i wydanie dokumentacji dotyczącej instalacji termicznej utylizacji odpadów w Koszalinie, poniesione koszty
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 90/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Dane dotyczące ścieżek rowerowych w Koszalinie
Przedmiot wniosku Dane dotyczące ścieżek rowerowych w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 89/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Protokół kontroli przeprowadzonej przez Biuro Kontroli w Muzeum w Koszalinie w dniach od 07 do 15 marca 2022 r.
Przedmiot wniosku Protokół kontroli przeprowadzonej przez Biuro Kontroli w Muzeum w Koszalinie w dniach od 07 do 15 marca 2022 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 88/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Projekt zmiany miejskiego planu zagospodarowania przestrzennego wraz z oceną oddziaływania na środowisko, realizowanych dla dzielnicy Jamno, zgodnie z uchwałą Nr XVI/308/2020 Rady Miejskiej w Koszalinie z dnia 17 kwietnia 2020 r.
Przedmiot wniosku Projekt zmiany miejskiego planu zagospodarowania przestrzennego wraz z oceną oddziaływania na środowisko, realizowanych dla dzielnicy Jamno, zgodnie z uchwałą Nr XVI/308/2020 Rady Miejskiej w Koszalinie z dnia 17 kwietnia 2020 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 87/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Opinia, protokoły z posiedzeń Miejskiej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej dotyczące projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Sarzyna, koreferat do projektu planu
Przedmiot wniosku Opinia, protokoły z posiedzeń Miejskiej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej dotyczące projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Sarzyna, koreferat do projektu planu
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 86/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Powołanie Inspektora Ochrony Danych, wyznaczenie osoby do kontaktu z właściwym zespołem CSIRT poziomu krajowego, zgodnie z ustawą o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa
Przedmiot wniosku Powołanie Inspektora Ochrony Danych, wyznaczenie osoby do kontaktu z właściwym zespołem CSIRT poziomu krajowego, zgodnie z ustawą o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 85/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Zasady przyznawania nagród za osiągnięcia sportowe w 2021 r.
Przedmiot wniosku Zasady przyznawania nagród za osiągnięcia sportowe w 2021 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Kultury i Spraw Społecznych
Data wpływu
Numer PP 84/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wysokości stawki rekompensaty za wozokilometr uzyskiwanej przez Operatora w 2020 r. i 2021 r. w związku ze świadczeniem usług publicznego transportu zbiorowego; sprawozdanie finansowe Spółki za 2021 r.
Przedmiot wniosku Wysokości stawki rekompensaty za wozokilometr uzyskiwanej przez Operatora w 2020 r. i 2021 r. w związku ze świadczeniem usług publicznego transportu zbiorowego; sprawozdanie finansowe Spółki za 2021 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 83/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wykonawcy zamówień publicznych realizujący umowy zawarte po przeprowadzeniu postępowania w ramach ustawy prawo zamówień publicznych, którym naliczono kary umowne, rozwiązano, wypowiedziano umowę lub odstąpiono od umowy, pozwano o zapłatę, wykluczono z postępowania w okresie 01.10.2021 - 28.02.2022
Przedmiot wniosku Wykonawcy zamówień publicznych realizujący umowy zawarte po przeprowadzeniu postępowania w ramach ustawy prawo zamówień publicznych, którym naliczono kary umowne, rozwiązano, wypowiedziano umowę lub odstąpiono od umowy, pozwano o zapłatę, wykluczono z postępowania w okresie 01.10.2021 - 28.02.2022
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 82/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Procesy zarządzania personelem, planowanie oraz kształtowanie zatrudnienia, system motywacji, wynagrodzenia, kontrola i ocena pracy w Urzędzie Miejskim w Koszalinie
Przedmiot wniosku Procesy zarządzania personelem, planowanie oraz kształtowanie zatrudnienia, system motywacji, wynagrodzenia, kontrola i ocena pracy w Urzędzie Miejskim w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Data wpływu
Numer PP 81/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wykaz nieruchomości przy ul. Żytniej w Koszalinie, w stosunku do których wszczęto postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego wybudowaniem drogi gminnej
Przedmiot wniosku Wykaz nieruchomości przy ul. Żytniej w Koszalinie, w stosunku do których wszczęto postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego wybudowaniem drogi gminnej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Nieruchomości
Data wpływu
Numer PP 80/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wykaz nieruchomości przy ul. Żytniej w Koszalinie, w stosunku do których wszczęto postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego wybudowaniem drogi gminnej
Przedmiot wniosku Wykaz nieruchomości przy ul. Żytniej w Koszalinie, w stosunku do których wszczęto postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego wybudowaniem drogi gminnej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Nieruchomości
Data wpływu
Numer PP 79/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Dane dotyczące Młodzieżowej Rady Miasta
Przedmiot wniosku Dane dotyczące Młodzieżowej Rady Miasta
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Edukacji
Data wpływu
Numer PP 78/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wgląd w projekt budynku mieszkalnego, dla którego wydano decyzję na udzielenie pozwolenia na budowę nr 276/2008 z dnia 20.04.2008 r.
Przedmiot wniosku Wgląd w projekt budynku mieszkalnego, dla którego wydano decyzję na udzielenie pozwolenia na budowę nr 276/2008 z dnia 20.04.2008 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 77/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Szkoły podstawowe, które mogą w tym roku ubiegać się o dofinansowanie w oparciu o wniosek A i wniosek B w ramach programu Aktywna Tablica
Przedmiot wniosku Szkoły podstawowe, które mogą w tym roku ubiegać się o dofinansowanie w oparciu o wniosek A i wniosek B w ramach programu Aktywna Tablica
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Edukacji
Data wpływu
Numer PP 76/2022
Status udzielono informacji