W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku: Środki z budżetu Miasta przekazane dla klubu piłki ręcznej kobiet Młyny Stoisław Koszalin w poszczególnych latach w okresie 2011-2021, oceny efektywności działań promocyjnych, wymierne korzyści dla Miasta
Przedmiot wniosku Środki z budżetu Miasta przekazane dla klubu piłki ręcznej kobiet Młyny Stoisław Koszalin w poszczególnych latach w okresie 2011-2021, oceny efektywności działań promocyjnych, wymierne korzyści dla Miasta
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Kultury i Spraw Społecznych
Data wpływu
Numer PP 50/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Dokumenty związane z powstaniem przystanku autobusowego przy ul. Seminaryjnej 2, dokumenty dotyczące udostępniania prywatnego terenu dla autobusów miejskich oraz pasażerów komunikacji miejskiej
Przedmiot wniosku Dokumenty związane z powstaniem przystanku autobusowego przy ul. Seminaryjnej 2, dokumenty dotyczące udostępniania prywatnego terenu dla autobusów miejskich oraz pasażerów komunikacji miejskiej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 49/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Środki przekazane radom osiedli w latach 2020-2021, zasady przyznawania środków osiedlom, cele wydatkowania, diety radnych osiedli
Przedmiot wniosku Środki przekazane radom osiedli w latach 2020-2021, zasady przyznawania środków osiedlom, cele wydatkowania, diety radnych osiedli
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Biuro Rady Miejskiej
Data wpływu
Numer PP 48/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Podmiot, z którym podpisano umowę na prowadzenie schroniska dla zwierząt, współpraca z fundacjami
Przedmiot wniosku Podmiot, z którym podpisano umowę na prowadzenie schroniska dla zwierząt, współpraca z fundacjami
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 47/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Poniesione przez Urząd wydatki na zakup środków do dezynfekcji w czasie pandemii COVID-19, od 1 marca 2020 r. do 15 lutego 2022 r.
Przedmiot wniosku Poniesione przez Urząd wydatki na zakup środków do dezynfekcji w czasie pandemii COVID-19, od 1 marca 2020 r. do 15 lutego 2022 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 46/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn. Budowa drogi gminnej od ulicy Słupskiej do stadionu na Górze Chełmskiej wraz z zatokami parkingowymi, upoważnienie udzielone osobie podpisującej
Przedmiot wniosku Decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn. Budowa drogi gminnej od ulicy Słupskiej do stadionu na Górze Chełmskiej wraz z zatokami parkingowymi, upoważnienie udzielone osobie podpisującej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 45/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Umowy w sprawie udzielenia doraźnych zleceń wyłapywania bezdomnych zwierząt, zapewniania opieki bezdomnym zwierzętom, koszt realizacji zadania w 2021 r.
Przedmiot wniosku Umowy w sprawie udzielenia doraźnych zleceń wyłapywania bezdomnych zwierząt, zapewniania opieki bezdomnym zwierzętom, koszt realizacji zadania w 2021 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 44/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Procedury tworzenia aktów prawa miejscowego, aktów prawa wewnętrznego
Przedmiot wniosku Procedury tworzenia aktów prawa miejscowego, aktów prawa wewnętrznego
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 43/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Przeznaczenie w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego i w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego działek: 1/11, 1/30, 1/31 obr. ewid. 0007
Przedmiot wniosku Przeznaczenie w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego i w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego działek: 1/11, 1/30, 1/31 obr. ewid. 0007
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 42/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Uchwała krajobrazowa dla działek: 1/11, 1/30, 1/31 obr. ewid. 0007
Przedmiot wniosku Uchwała krajobrazowa dla działek: 1/11, 1/30, 1/31 obr. ewid. 0007
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 41/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Zabytki na obszarze działek: 1/11, 1/30, 1/31 obr. ewid. 0007
Przedmiot wniosku Zabytki na obszarze działek: 1/11, 1/30, 1/31 obr. ewid. 0007
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 40/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Planowane inwestycje w zakresie infrastruktury technicznej w stosunku do działek: 1/11, 1/30, 1/31 obr. ewid. 0007
Przedmiot wniosku Planowane inwestycje w zakresie infrastruktury technicznej w stosunku do działek: 1/11, 1/30, 1/31 obr. ewid. 0007
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 39/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Ochrona środowiska dot. obszaru działek: 1/11, 1/30, 1/31 obr. ewid. 0007
Przedmiot wniosku Ochrona środowiska dot. obszaru działek: 1/11, 1/30, 1/31 obr. ewid. 0007
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 38/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Dostęp do dróg publicznych działek: 1/11, 1/30, 1/31 obr. ewid. 0007
Przedmiot wniosku Dostęp do dróg publicznych działek: 1/11, 1/30, 1/31 obr. ewid. 0007
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 37/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Plan urządzenia lasu w stosunku do działek: 1/11, 1/30, 1/31 obr. ewid. 0007
Przedmiot wniosku Plan urządzenia lasu w stosunku do działek: 1/11, 1/30, 1/31 obr. ewid. 0007
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 36/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Roszczenia reprywatyzacyjne w stosunku do działek: 1/11, 1/30, 1/31 obr. ewid. 0007
Przedmiot wniosku Roszczenia reprywatyzacyjne w stosunku do działek: 1/11, 1/30, 1/31 obr. ewid. 0007
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Nieruchomości
Data wpływu
Numer PP 35/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Postępowania dotyczące zgody na wycięcie drzew i krzewów, usunięcie bez zgody, zgłoszenia w stosunku do działek: 1/11, 1/30, 1/31 obr. ewid. 0007
Przedmiot wniosku Postępowania dotyczące zgody na wycięcie drzew i krzewów, usunięcie bez zgody, zgłoszenia w stosunku do działek: 1/11, 1/30, 1/31 obr. ewid. 0007
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 34/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Toczące lub zakończone postępowania na podstawie ustawy Prawo budowlane w stosunku do działek: 1/11, 1/30, 1/31 obr. ewid. 0007
Przedmiot wniosku Toczące lub zakończone postępowania na podstawie ustawy Prawo budowlane w stosunku do działek: 1/11, 1/30, 1/31 obr. ewid. 0007
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 33/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wynagrodzenie miesięczne brutto Prezydenta Miasta Koszalina, zastępców prezydenta, radnych rady Miejskiej w Koszalinie
Przedmiot wniosku Wynagrodzenie miesięczne brutto Prezydenta Miasta Koszalina, zastępców prezydenta, radnych rady Miejskiej w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 32/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Dane kontaktowe do podmiotu zajmującego się organizacją imprez kulturalnych
Przedmiot wniosku Dane kontaktowe do podmiotu zajmującego się organizacją imprez kulturalnych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Kultury i Spraw Społecznych
Data wpływu
Numer PP 31/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Decyzje o warunkach zabudowy dla działek 16/6, 101/6, 92/11, 150/13, 109/1 obr. ewid. 54, pod jakiego rodzaju inwestycje, data wydania decyzji
Przedmiot wniosku Decyzje o warunkach zabudowy dla działek 16/6, 101/6, 92/11, 150/13, 109/1 obr. ewid. 54, pod jakiego rodzaju inwestycje, data wydania decyzji
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 30/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Liczba złożonych wniosków do budżetu obywatelskiego w 2021, liczba wniosków: pozytywnie zweryfikowanych, poddanych głosowaniu
Przedmiot wniosku Liczba złożonych wniosków do budżetu obywatelskiego w 2021, liczba wniosków: pozytywnie zweryfikowanych, poddanych głosowaniu
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Komunikacji Społecznej, Promocji i Turystyki
Data wpływu
Numer PP 29/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Kontakty elektroniczne do zgłaszania problemów z infrastrukturą, bezpieczeństwem, śmieci, inne
Przedmiot wniosku Kontakty elektroniczne do zgłaszania problemów z infrastrukturą, bezpieczeństwem, śmieci, inne
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 28/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Publiczny transport zbiorowy, badania ruchu, polityka transportowa i rowerowa, parkowanie, bezpieczeństwo w ruchu drogowym
Przedmiot wniosku Publiczny transport zbiorowy, badania ruchu, polityka transportowa i rowerowa, parkowanie, bezpieczeństwo w ruchu drogowym
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 27/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Środki publiczne przekazane na zadania z ratownictwa wodnego
Przedmiot wniosku Środki publiczne przekazane na zadania z ratownictwa wodnego
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 26/2022
Status udzielono informacji