W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku: Dokumenty dotyczące petycji do rady Miejskiej w Koszalinie nr 6/21 i nr 7/21 w sprawie planowanej wycinki drzew i budowy drogi na Górze Chełmskiej
Przedmiot wniosku Dokumenty dotyczące petycji do rady Miejskiej w Koszalinie nr 6/21 i nr 7/21 w sprawie planowanej wycinki drzew i budowy drogi na Górze Chełmskiej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Biuro Rady Miejskiej
Data wpływu
Numer PP 15/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Uszkodzenie jezdni ul. Batalionów Chłopskich w Koszalinie w miejscu zawalenia przęsła na jezdnię
Przedmiot wniosku Uszkodzenie jezdni ul. Batalionów Chłopskich w Koszalinie w miejscu zawalenia przęsła na jezdnię
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Inwestycji
Data wpływu
Numer PP 14/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Ankieta on-line: Ocena funkcjonowania wybranych samorządów lokalnych w Polsce
Przedmiot wniosku Ankieta on-line: Ocena funkcjonowania wybranych samorządów lokalnych w Polsce
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 13/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Dokumenty z postępowania konkursowego na prowadzenie nieodpłatnej pomocy prawnej
Przedmiot wniosku Dokumenty z postępowania konkursowego na prowadzenie nieodpłatnej pomocy prawnej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Kultury i Spraw Społecznych
Data wpływu
Numer PP 12/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Kryteria wyboru absolwentów Politechniki Koszalińskiej i Wyższej Szkoły Zawodowej w sprawie przydziału mieszkań z zasobów KTBS
Przedmiot wniosku Kryteria wyboru absolwentów Politechniki Koszalińskiej i Wyższej Szkoły Zawodowej w sprawie przydziału mieszkań z zasobów KTBS
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 11/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Treść wniosku o odwołanie Przewodniczącego Komisji Edukacji, Sportu i Turystyki, protokół posiedzenia, wyniki głosowania indywidualnego
Przedmiot wniosku Treść wniosku o odwołanie Przewodniczącego Komisji Edukacji, Sportu i Turystyki, protokół posiedzenia, wyniki głosowania indywidualnego
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Biuro Rady Miejskiej
Data wpływu
Numer PP 10/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Dane teleadresowe Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych, plan operacyjny, system informatyczny do przetwarzania informacji niejawnych
Przedmiot wniosku Dane teleadresowe Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych, plan operacyjny, system informatyczny do przetwarzania informacji niejawnych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Pełnomocnik Prezydenta ds. Ochrony Informacji Niejawnych i Inspektor Ochrony Danych
Data wpływu
Numer PP 9/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Odmowa przyjęcia plastikowego zderzaka samochodowego i lampy samochodowej w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Koszalinie przy ulicy Władysława IV
Przedmiot wniosku Odmowa przyjęcia plastikowego zderzaka samochodowego i lampy samochodowej w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Koszalinie przy ulicy Władysława IV
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 8/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Umowa na usuwanie skutków zdarzeń drogowych na terenie Miasta Koszalina, dokumentacja rozliczeniowa oraz dotycząca wyboru firmy od 2019 r.
Przedmiot wniosku Umowa na usuwanie skutków zdarzeń drogowych na terenie Miasta Koszalina, dokumentacja rozliczeniowa oraz dotycząca wyboru firmy od 2019 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 7/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Miesięczne opłaty wnoszone przez rodziców/opiekunów w związku z uczęszczaniem ich dzieci do żłobków i przedszkoli, liczba dzieci w żłobkach, liczba zakładów aktywności zawodowej dla osób chorych/niepełnosprawnych w latach 2004-2020/2021
Przedmiot wniosku Miesięczne opłaty wnoszone przez rodziców/opiekunów w związku z uczęszczaniem ich dzieci do żłobków i przedszkoli, liczba dzieci w żłobkach, liczba zakładów aktywności zawodowej dla osób chorych/niepełnosprawnych w latach 2004-2020/2021
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 6/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Ankieta on-line: Przygotowanie gmin do funkcjonowania w gospodarce cyfrowej
Przedmiot wniosku Ankieta on-line: Przygotowanie gmin do funkcjonowania w gospodarce cyfrowej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 5/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Skan wyroku Sądu Okręgowego w Szczecinie sygnatura VIII GC 54/18 w sprawie z udziałem Gminy Miasto Koszalin wraz z jego uzasadnieniem
Przedmiot wniosku Skan wyroku Sądu Okręgowego w Szczecinie sygnatura VIII GC 54/18 w sprawie z udziałem Gminy Miasto Koszalin wraz z jego uzasadnieniem
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 4/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Ceny usług komunalnych
Przedmiot wniosku Ceny usług komunalnych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 3/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Realizacja planowanych inwestycji
Przedmiot wniosku Realizacja planowanych inwestycji
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 2/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Inspektor Ochrony Danych, usługi informatyczne, usługi bhp, dokumenty strategiczne, koordynator ds. dostępności, zakup samochodu o napędzie elektrycznym
Przedmiot wniosku Inspektor Ochrony Danych, usługi informatyczne, usługi bhp, dokumenty strategiczne, koordynator ds. dostępności, zakup samochodu o napędzie elektrycznym
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 1/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Roszczenia reprywatyzacyjne dot. działek 26/37, 26/39, 26/40, 26/41, 26/42 obr. ewid. 0024 w Koszalinie
Przedmiot wniosku Roszczenia reprywatyzacyjne dot. działek 26/37, 26/39, 26/40, 26/41, 26/42 obr. ewid. 0024 w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Nieruchomości
Data wpływu
Numer PP 231/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Liczba korespondencji przychodzącej do Urzędu Miejskiego w Koszalinie w 2021 r. i korespondencji wychodzącej w latach 2018-2021
Przedmiot wniosku Liczba korespondencji przychodzącej do Urzędu Miejskiego w Koszalinie w 2021 r. i korespondencji wychodzącej w latach 2018-2021
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 230/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Treść uchwały Nr XLI/450/98 Rady Miejskiej w Koszalinie z dnia 30 kwietnia 1998 r. w sprawie ustalenia stawki procentowej opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego i trwałego zarządu nieruchomości stanowiących własność Miasta Koszalina
Przedmiot wniosku Treść uchwały Nr XLI/450/98 Rady Miejskiej w Koszalinie z dnia 30 kwietnia 1998 r. w sprawie ustalenia stawki procentowej opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego i trwałego zarządu nieruchomości stanowiących własność Miasta Koszalina
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 229/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Adresy e-mail do Sekretarza Miasta i Skarbnika Miasta
Przedmiot wniosku Adresy e-mail do Sekretarza Miasta i Skarbnika Miasta
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 228/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Inwentaryzacja drzew w obszarze 9KDD według miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, kopia decyzji zezwalającej na wycinkę drzew
Przedmiot wniosku Inwentaryzacja drzew w obszarze 9KDD według miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, kopia decyzji zezwalającej na wycinkę drzew
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 227/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Liczba zawiadomień o zgromadzeniu w trybie zwykłym i zawiadomień w trybie uproszczonym złożonych do Urzędu Miejskiego w Koszalinie w latach 2018 - 2021
Przedmiot wniosku Liczba zawiadomień o zgromadzeniu w trybie zwykłym i zawiadomień w trybie uproszczonym złożonych do Urzędu Miejskiego w Koszalinie w latach 2018 - 2021
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Spraw Obywatelskich
Data wpływu
Numer PP 226/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Kopia decyzji G.III-841-1/10/90 z dnia 08.09.1990 r., dotyczy działki nr 207/2 obr. ewid. 28 o powierzchni 211 m2
Przedmiot wniosku Kopia decyzji G.III-841-1/10/90 z dnia 08.09.1990 r., dotyczy działki nr 207/2 obr. ewid. 28 o powierzchni 211 m2
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru
Data wpływu
Numer PP 225/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Zwiększona subwencja oświatowa naliczona w oparciu o orzeczenie o kształceniu specjalnym ucznia w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Koszalinie na realizację specjalnych potrzeb edukacyjnych
Przedmiot wniosku Zwiększona subwencja oświatowa naliczona w oparciu o orzeczenie o kształceniu specjalnym ucznia w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Koszalinie na realizację specjalnych potrzeb edukacyjnych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Edukacji
Data wpływu
Numer PP 224/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Plany wycinki drzew na potrzeby ścieżki rowerowej w rejonie ulic J. Popiełuszki i Wąwozowej i przy ul. Batalionów Chłopskich w Koszalinie
Przedmiot wniosku Plany wycinki drzew na potrzeby ścieżki rowerowej w rejonie ulic J. Popiełuszki i Wąwozowej i przy ul. Batalionów Chłopskich w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 223/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Organizacja transportu publicznego w latach 2015-2020
Przedmiot wniosku Organizacja transportu publicznego w latach 2015-2020
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 222/2021
Status udzielono informacji