W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku: Zasoby mieszkalne gminy, polityka mieszkaniowa, remontowa, czynszowa, dostępność lokali, korzystanie z instrumentów wsparcia
Przedmiot wniosku Zasoby mieszkalne gminy, polityka mieszkaniowa, remontowa, czynszowa, dostępność lokali, korzystanie z instrumentów wsparcia
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 75/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Analiza podstawowych dochodów podatkowych Gminy Manowo
Przedmiot wniosku Analiza podstawowych dochodów podatkowych Gminy Manowo
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Finansowy
Data wpływu
Numer PP 74/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Liczba posiedzeń poszczególnych Komisji Rady Miejskiej w Koszalinie w okresie od 1 lutego 2021 r. do 01 lutego 2022 r.
Przedmiot wniosku Liczba posiedzeń poszczególnych Komisji Rady Miejskiej w Koszalinie w okresie od 1 lutego 2021 r. do 01 lutego 2022 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Biuro Rady Miejskiej
Data wpływu
Numer PP 73/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Budowle ochronne (schrony, ukrycia, szczeliny przeciwlotnicze itp.) na terenie Miasta Koszalina
Przedmiot wniosku Budowle ochronne (schrony, ukrycia, szczeliny przeciwlotnicze itp.) na terenie Miasta Koszalina
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Biuro Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
Data wpływu
Numer PP 72/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Treść Stanowiska Nr XIII/248/2019 Rady Miejskiej w Koszalinie z dnia 19 grudnia 2019 z okazji przyznania Oldze Tokarczuk literackiej Nagrody Nobla
Przedmiot wniosku Treść Stanowiska Nr XIII/248/2019 Rady Miejskiej w Koszalinie z dnia 19 grudnia 2019 z okazji przyznania Oldze Tokarczuk literackiej Nagrody Nobla
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 71/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Objęcie obszarem zdegradowanym lub rewitalizacji działek: 1/11, 1/30, 1/31 obr. ewid. 0007
Przedmiot wniosku Objęcie obszarem zdegradowanym lub rewitalizacji działek: 1/11, 1/30, 1/31 obr. ewid. 0007
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 70/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Prowadzone postępowania administracyjne w sprawie wydania warunków zabudowy oraz wydane decyzje administracyjne w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla elektrowni fotowoltaicznych na obszarze Miasta, z podaniem lokalizacji, mocy farmy fotowoltaicznej oraz inwestora
Przedmiot wniosku Prowadzone postępowania administracyjne w sprawie wydania warunków zabudowy oraz wydane decyzje administracyjne w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla elektrowni fotowoltaicznych na obszarze Miasta, z podaniem lokalizacji, mocy farmy fotowoltaicznej oraz inwestora
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 69/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Decyzje dotyczące odpadów innych niż komunalne i medyczne przetwarzanych w instalacjach do przetwarzania odpadów wydanych na podstawie ustawy o odpadach
Przedmiot wniosku Decyzje dotyczące odpadów innych niż komunalne i medyczne przetwarzanych w instalacjach do przetwarzania odpadów wydanych na podstawie ustawy o odpadach
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 68/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Rozwiązanie problemu emisji hałasu dot. inwestycji „Rozbiórka i budowa wiaduktów drogowych w ciągu Alei Monte Cassino w Koszalinie, zezwolenie na realizację inwestycji „Budowa drogi od ul. Słupskiej do wieży widokowej, stadionu oraz Sanktuarium Maryjnego na Górze Chełmskiej w Koszalinie”
Przedmiot wniosku Rozwiązanie problemu emisji hałasu dot. inwestycji „Rozbiórka i budowa wiaduktów drogowych w ciągu Alei Monte Cassino w Koszalinie, zezwolenie na realizację inwestycji „Budowa drogi od ul. Słupskiej do wieży widokowej, stadionu oraz Sanktuarium Maryjnego na Górze Chełmskiej w Koszalinie”
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Inwestycji
Data wpływu
Numer PP 67/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Środki publiczne przekazane na zadania z ratownictwa wodnego z podziałem na poszczególne służby i obszary
Przedmiot wniosku Środki publiczne przekazane na zadania z ratownictwa wodnego z podziałem na poszczególne służby i obszary
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 66/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Ankieta on-line: "Ocena stanu i potencjału parków (z uwzględnieniem parków zabytkowych) w zasobach jednostek samorządu terytorialnego"
Przedmiot wniosku Ankieta on-line: "Ocena stanu i potencjału parków (z uwzględnieniem parków zabytkowych) w zasobach jednostek samorządu terytorialnego"
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 65/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Ewidencja dróg gminnych oraz obiektów mostowych i tuneli
Przedmiot wniosku Ewidencja dróg gminnych oraz obiektów mostowych i tuneli
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 64/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Pomoc Miasta dla uchodźców z Ukrainy
Przedmiot wniosku Pomoc Miasta dla uchodźców z Ukrainy
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 63/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Zapytania od rzeczoznawców majątkowych dotyczące udostępnienia danych o transakcjach wolnorynkowych z okresu kwiecień 2004 – kwiecień 2006, odnoszących się do nieruchomości, na których znajdują się hotele
Przedmiot wniosku Zapytania od rzeczoznawców majątkowych dotyczące udostępnienia danych o transakcjach wolnorynkowych z okresu kwiecień 2004 – kwiecień 2006, odnoszących się do nieruchomości, na których znajdują się hotele
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru
Data wpływu
Numer PP 62/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Ankieta: "Zrównoważony rozwój miast w Polsce - od teorii do praktyki" - dane za okres 2019-2021
Przedmiot wniosku Ankieta: "Zrównoważony rozwój miast w Polsce - od teorii do praktyki" - dane za okres 2019-2021
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 61/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wysokość zaplanowanych środków finansowych na realizację diagnozy cyberbezpieczeństwa i szkoleń we złożonym przez Gminę wniosku w ramach programu „Cyfrowa Gmina”
Przedmiot wniosku Wysokość zaplanowanych środków finansowych na realizację diagnozy cyberbezpieczeństwa i szkoleń we złożonym przez Gminę wniosku w ramach programu „Cyfrowa Gmina”
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Informatyki
Data wpływu
Numer PP 60/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wykaz zgłoszeń robót budowlanych oraz wydanych decyzji o pozwoleniu na budowę dla Inwestora przy ul. Spółdzielczej w latach 1996-2002
Przedmiot wniosku Wykaz zgłoszeń robót budowlanych oraz wydanych decyzji o pozwoleniu na budowę dla Inwestora przy ul. Spółdzielczej w latach 1996-2002
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 59/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Treść Regulaminu pracy Urzędu Miejskiego w Koszalinie
Przedmiot wniosku Treść Regulaminu pracy Urzędu Miejskiego w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 58/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Decyzje środowiskowe dotyczące inwestycji „Rozbiórki i budowy wiaduktów drogowych w ciągu Alei Monte Cassino w Koszalinie” oraz „Budowy drogi od ul. Słupskiej do wieży widokowej, stadionu oraz Sanktuarium Maryjnego na Górze Chełmskiej w Koszalinie
Przedmiot wniosku Decyzje środowiskowe dotyczące inwestycji „Rozbiórki i budowy wiaduktów drogowych w ciągu Alei Monte Cassino w Koszalinie” oraz „Budowy drogi od ul. Słupskiej do wieży widokowej, stadionu oraz Sanktuarium Maryjnego na Górze Chełmskiej w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Inwestycji
Data wpływu
Numer PP 57/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Zobowiązanie właścicieli działek do określenia wpływu kumulowania się oddziaływań inwestycji w postępowaniu o udzielenie pozwolenia na budowę dla działki przy ul. Hallera oraz dla innych działek, na których planowana była zabudowa mieszkalna wielorodzinna
Przedmiot wniosku Zobowiązanie właścicieli działek do określenia wpływu kumulowania się oddziaływań inwestycji w postępowaniu o udzielenie pozwolenia na budowę dla działki przy ul. Hallera oraz dla innych działek, na których planowana była zabudowa mieszkalna wielorodzinna
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 56/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Ankieta on-line: Komunikowanie samorządowe
Przedmiot wniosku Ankieta on-line: Komunikowanie samorządowe
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 55/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Decyzje o wywłaszczeniu wydane przez Prezydenta Miasta w latach 2010-2020
Przedmiot wniosku Decyzje o wywłaszczeniu wydane przez Prezydenta Miasta w latach 2010-2020
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Nieruchomości
Data wpływu
Numer PP 54/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wizualizacja budowanego wiaduktu przy ul. Monte Cassino
Przedmiot wniosku Wizualizacja budowanego wiaduktu przy ul. Monte Cassino
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 53/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Udział Miasta w gospodarce leśnej prowadzonej przez Lasy Państwowe
Przedmiot wniosku Udział Miasta w gospodarce leśnej prowadzonej przez Lasy Państwowe
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 52/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Poświadczone za zgodność kopie decyzji nr 52/2006, 23/2008, 30/2016 wraz z załącznikami graficznymi dla działek 48/2 i 48/3 w Koszalinie
Przedmiot wniosku Poświadczone za zgodność kopie decyzji nr 52/2006, 23/2008, 30/2016 wraz z załącznikami graficznymi dla działek 48/2 i 48/3 w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 51/2022
Status udzielono informacji