W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku : Projekt zmiany miejskiego planu zagospodarowania przestrzennego wraz z oceną oddziaływania na środowisko, realizowanych dla dzielnicy Jamno, zgodnie z uchwałą Nr XVI/308/2020 Rady Miejskiej w Koszalinie z dnia 17 kwietnia 2020 r.
Przedmiot wniosku Projekt zmiany miejskiego planu zagospodarowania przestrzennego wraz z oceną oddziaływania na środowisko, realizowanych dla dzielnicy Jamno, zgodnie z uchwałą Nr XVI/308/2020 Rady Miejskiej w Koszalinie z dnia 17 kwietnia 2020 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 87/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Opinia, protokoły z posiedzeń Miejskiej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej dotyczące projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Sarzyna, koreferat do projektu planu
Przedmiot wniosku Opinia, protokoły z posiedzeń Miejskiej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej dotyczące projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Sarzyna, koreferat do projektu planu
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 86/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Powołanie Inspektora Ochrony Danych, wyznaczenie osoby do kontaktu z właściwym zespołem CSIRT poziomu krajowego, zgodnie z ustawą o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa
Przedmiot wniosku Powołanie Inspektora Ochrony Danych, wyznaczenie osoby do kontaktu z właściwym zespołem CSIRT poziomu krajowego, zgodnie z ustawą o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 85/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Zasady przyznawania nagród za osiągnięcia sportowe w 2021 r.
Przedmiot wniosku Zasady przyznawania nagród za osiągnięcia sportowe w 2021 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Kultury i Spraw Społecznych
Data wpływu
Numer PP 84/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Wysokości stawki rekompensaty za wozokilometr uzyskiwanej przez Operatora w 2020 r. i 2021 r. w związku ze świadczeniem usług publicznego transportu zbiorowego; sprawozdanie finansowe Spółki za 2021 r.
Przedmiot wniosku Wysokości stawki rekompensaty za wozokilometr uzyskiwanej przez Operatora w 2020 r. i 2021 r. w związku ze świadczeniem usług publicznego transportu zbiorowego; sprawozdanie finansowe Spółki za 2021 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 83/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Wykonawcy zamówień publicznych realizujący umowy zawarte po przeprowadzeniu postępowania w ramach ustawy prawo zamówień publicznych, którym naliczono kary umowne, rozwiązano, wypowiedziano umowę lub odstąpiono od umowy, pozwano o zapłatę, wykluczono z postępowania w okresie 01.10.2021 - 28.02.2022
Przedmiot wniosku Wykonawcy zamówień publicznych realizujący umowy zawarte po przeprowadzeniu postępowania w ramach ustawy prawo zamówień publicznych, którym naliczono kary umowne, rozwiązano, wypowiedziano umowę lub odstąpiono od umowy, pozwano o zapłatę, wykluczono z postępowania w okresie 01.10.2021 - 28.02.2022
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 82/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Procesy zarządzania personelem, planowanie oraz kształtowanie zatrudnienia, system motywacji, wynagrodzenia, kontrola i ocena pracy w Urzędzie Miejskim w Koszalinie
Przedmiot wniosku Procesy zarządzania personelem, planowanie oraz kształtowanie zatrudnienia, system motywacji, wynagrodzenia, kontrola i ocena pracy w Urzędzie Miejskim w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Data wpływu
Numer PP 81/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Wykaz nieruchomości przy ul. Żytniej w Koszalinie, w stosunku do których wszczęto postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego wybudowaniem drogi gminnej
Przedmiot wniosku Wykaz nieruchomości przy ul. Żytniej w Koszalinie, w stosunku do których wszczęto postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego wybudowaniem drogi gminnej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Nieruchomości
Data wpływu
Numer PP 80/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Wykaz nieruchomości przy ul. Żytniej w Koszalinie, w stosunku do których wszczęto postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego wybudowaniem drogi gminnej
Przedmiot wniosku Wykaz nieruchomości przy ul. Żytniej w Koszalinie, w stosunku do których wszczęto postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego wybudowaniem drogi gminnej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Nieruchomości
Data wpływu
Numer PP 79/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Dane dotyczące Młodzieżowej Rady Miasta
Przedmiot wniosku Dane dotyczące Młodzieżowej Rady Miasta
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Edukacji
Data wpływu
Numer PP 78/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Wgląd w projekt budynku mieszkalnego, dla którego wydano decyzję na udzielenie pozwolenia na budowę nr 276/2008 z dnia 20.04.2008 r.
Przedmiot wniosku Wgląd w projekt budynku mieszkalnego, dla którego wydano decyzję na udzielenie pozwolenia na budowę nr 276/2008 z dnia 20.04.2008 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 77/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Szkoły podstawowe, które mogą w tym roku ubiegać się o dofinansowanie w oparciu o wniosek A i wniosek B w ramach programu Aktywna Tablica
Przedmiot wniosku Szkoły podstawowe, które mogą w tym roku ubiegać się o dofinansowanie w oparciu o wniosek A i wniosek B w ramach programu Aktywna Tablica
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Edukacji
Data wpływu
Numer PP 76/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Zasoby mieszkalne gminy, polityka mieszkaniowa, remontowa, czynszowa, dostępność lokali, korzystanie z instrumentów wsparcia
Przedmiot wniosku Zasoby mieszkalne gminy, polityka mieszkaniowa, remontowa, czynszowa, dostępność lokali, korzystanie z instrumentów wsparcia
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 75/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Analiza podstawowych dochodów podatkowych Gminy Manowo
Przedmiot wniosku Analiza podstawowych dochodów podatkowych Gminy Manowo
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Finansowy
Data wpływu
Numer PP 74/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Liczba posiedzeń poszczególnych Komisji Rady Miejskiej w Koszalinie w okresie od 1 lutego 2021 r. do 01 lutego 2022 r.
Przedmiot wniosku Liczba posiedzeń poszczególnych Komisji Rady Miejskiej w Koszalinie w okresie od 1 lutego 2021 r. do 01 lutego 2022 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Biuro Rady Miejskiej
Data wpływu
Numer PP 73/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Budowle ochronne (schrony, ukrycia, szczeliny przeciwlotnicze itp.) na terenie Miasta Koszalina
Przedmiot wniosku Budowle ochronne (schrony, ukrycia, szczeliny przeciwlotnicze itp.) na terenie Miasta Koszalina
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Biuro Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
Data wpływu
Numer PP 72/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Treść Stanowiska Nr XIII/248/2019 Rady Miejskiej w Koszalinie z dnia 19 grudnia 2019 z okazji przyznania Oldze Tokarczuk literackiej Nagrody Nobla
Przedmiot wniosku Treść Stanowiska Nr XIII/248/2019 Rady Miejskiej w Koszalinie z dnia 19 grudnia 2019 z okazji przyznania Oldze Tokarczuk literackiej Nagrody Nobla
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 71/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Objęcie obszarem zdegradowanym lub rewitalizacji działek: 1/11, 1/30, 1/31 obr. ewid. 0007
Przedmiot wniosku Objęcie obszarem zdegradowanym lub rewitalizacji działek: 1/11, 1/30, 1/31 obr. ewid. 0007
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 70/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Prowadzone postępowania administracyjne w sprawie wydania warunków zabudowy oraz wydane decyzje administracyjne w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla elektrowni fotowoltaicznych na obszarze Miasta, z podaniem lokalizacji, mocy farmy fotowoltaicznej oraz inwestora
Przedmiot wniosku Prowadzone postępowania administracyjne w sprawie wydania warunków zabudowy oraz wydane decyzje administracyjne w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla elektrowni fotowoltaicznych na obszarze Miasta, z podaniem lokalizacji, mocy farmy fotowoltaicznej oraz inwestora
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 69/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Decyzje dotyczące odpadów innych niż komunalne i medyczne przetwarzanych w instalacjach do przetwarzania odpadów wydanych na podstawie ustawy o odpadach
Przedmiot wniosku Decyzje dotyczące odpadów innych niż komunalne i medyczne przetwarzanych w instalacjach do przetwarzania odpadów wydanych na podstawie ustawy o odpadach
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 68/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Rozwiązanie problemu emisji hałasu dot. inwestycji „Rozbiórka i budowa wiaduktów drogowych w ciągu Alei Monte Cassino w Koszalinie, zezwolenie na realizację inwestycji „Budowa drogi od ul. Słupskiej do wieży widokowej, stadionu oraz Sanktuarium Maryjnego na Górze Chełmskiej w Koszalinie”
Przedmiot wniosku Rozwiązanie problemu emisji hałasu dot. inwestycji „Rozbiórka i budowa wiaduktów drogowych w ciągu Alei Monte Cassino w Koszalinie, zezwolenie na realizację inwestycji „Budowa drogi od ul. Słupskiej do wieży widokowej, stadionu oraz Sanktuarium Maryjnego na Górze Chełmskiej w Koszalinie”
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Inwestycji
Data wpływu
Numer PP 67/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Środki publiczne przekazane na zadania z ratownictwa wodnego z podziałem na poszczególne służby i obszary
Przedmiot wniosku Środki publiczne przekazane na zadania z ratownictwa wodnego z podziałem na poszczególne służby i obszary
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 66/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Ankieta on-line: "Ocena stanu i potencjału parków (z uwzględnieniem parków zabytkowych) w zasobach jednostek samorządu terytorialnego"
Przedmiot wniosku Ankieta on-line: "Ocena stanu i potencjału parków (z uwzględnieniem parków zabytkowych) w zasobach jednostek samorządu terytorialnego"
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 65/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Ewidencja dróg gminnych oraz obiektów mostowych i tuneli
Przedmiot wniosku Ewidencja dróg gminnych oraz obiektów mostowych i tuneli
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 64/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Pomoc Miasta dla uchodźców z Ukrainy
Przedmiot wniosku Pomoc Miasta dla uchodźców z Ukrainy
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 63/2022
Status udzielono informacji