W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

czerwiec 2014 (od nr 2416 do nr 2462)

XML
Przedmiot wniosku: Wykonawcy zamówień publicznych, którym naliczono kary umowne (od 01.2021 do 09.2021), rozwiązano, wypowiedziano umowę lub odstapiono od umowy (od 01.2021 do 09.2021), pozwano o zapłatę (od 01.2020-09.2021), wykluczono z postępowania (od 01.2021 do 09.2021)
Przedmiot wniosku Wykonawcy zamówień publicznych, którym naliczono kary umowne (od 01.2021 do 09.2021), rozwiązano, wypowiedziano umowę lub odstapiono od umowy (od 01.2021 do 09.2021), pozwano o zapłatę (od 01.2020-09.2021), wykluczono z postępowania (od 01.2021 do 09.2021)
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 180/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Zamiar zorganizowania przez Urząd Miejski w Koszalinie w 2022 r. loterii dla obywateli regionu promującej np. składanie PIT w lokalnym Urzędzie Skarbowym, fakt zameldowania, fakt zaszczepienia bądź inne ważne dla regionu cele
Przedmiot wniosku Zamiar zorganizowania przez Urząd Miejski w Koszalinie w 2022 r. loterii dla obywateli regionu promującej np. składanie PIT w lokalnym Urzędzie Skarbowym, fakt zameldowania, fakt zaszczepienia bądź inne ważne dla regionu cele
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Komunikacji Społecznej, Promocji i Turystyki
Data wpływu
Numer PP 179/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Projekt zagospodarowania terenu, decyzja o pozwoleniu na budowę dla dz. nr 29/7, obr. 0015
Przedmiot wniosku Projekt zagospodarowania terenu, decyzja o pozwoleniu na budowę dla dz. nr 29/7, obr. 0015
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 178/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Powołanie Inspektora Ochrony Danych, wyznaczenie osoby do kontaktu z właściwym zespołem CSIRT poziomu krajowego, zgodnie z ustawą o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa
Przedmiot wniosku Powołanie Inspektora Ochrony Danych, wyznaczenie osoby do kontaktu z właściwym zespołem CSIRT poziomu krajowego, zgodnie z ustawą o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 177/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Przyjęte przez Miasto od 1997 r. akty prawne jak m.in. deklaracje, karty praw, w których odwoływano się wprost do praw człowieka
Przedmiot wniosku Przyjęte przez Miasto od 1997 r. akty prawne jak m.in. deklaracje, karty praw, w których odwoływano się wprost do praw człowieka
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 176/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Podejmowane przez Urząd Miejski w latach 2019-2021 działania zachęcające mieszkańców do udziału w głosowaniu w ramach Budżetu Obywatelskiego
Przedmiot wniosku Podejmowane przez Urząd Miejski w latach 2019-2021 działania zachęcające mieszkańców do udziału w głosowaniu w ramach Budżetu Obywatelskiego
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Komunikacji Społecznej, Promocji i Turystyki
Data wpływu
Numer PP 175/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Interwencje uboczne w sprawach o eksmisje w latach 2020-2021
Przedmiot wniosku Interwencje uboczne w sprawach o eksmisje w latach 2020-2021
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Zespół Radców Prawnych
Data wpływu
Numer PP 174/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Frekwencja w głosowaniu na projekty w ramach trzech ostatnich edycji Budżetu Obywatelskiego Koszalina
Przedmiot wniosku Frekwencja w głosowaniu na projekty w ramach trzech ostatnich edycji Budżetu Obywatelskiego Koszalina
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Komunikacji Społecznej, Promocji i Turystyki
Data wpływu
Numer PP 173/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wsparcie finansowe podmiotów sportowych od stycznia 2011 r. do sierpnia 2021 r.
Przedmiot wniosku Wsparcie finansowe podmiotów sportowych od stycznia 2011 r. do sierpnia 2021 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 172/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Ankieta on-line nt. Budżetu Obywatelskiego w latach 2019-2020
Przedmiot wniosku Ankieta on-line nt. Budżetu Obywatelskiego w latach 2019-2020
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Komunikacji Społecznej, Promocji i Turystyki
Data wpływu
Numer PP 171/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Kserokopia pozwolenia na budowę nr 271/2019
Przedmiot wniosku Kserokopia pozwolenia na budowę nr 271/2019
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 170/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Umowa z Politechniką Koszalińską i Państwową Wyższą Szkołą Zawodową w Koszalinie w sprawie przydziału nowych mieszkań dla absolwenta i doktoranta z PK oraz studenta z PWSZ
Przedmiot wniosku Umowa z Politechniką Koszalińską i Państwową Wyższą Szkołą Zawodową w Koszalinie w sprawie przydziału nowych mieszkań dla absolwenta i doktoranta z PK oraz studenta z PWSZ
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 169/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Projekt zadania pn. Budowa drogi Wąwozowa III, termin zakończenia prac projektowych dla zadania pn. Przebudowa ul.Chałubińskiego, plan przetargów na rok 2022, planowany termin przebudowy ul.Podgórnej, ul. Św. Wojciecha, skrzyżowania ul. Fałata-Młyńska-Monte Cassino, naprawy ulicy Monte Cassino od sk
Przedmiot wniosku Projekt zadania pn. Budowa drogi Wąwozowa III, termin zakończenia prac projektowych dla zadania pn. Przebudowa ul.Chałubińskiego, plan przetargów na rok 2022, planowany termin przebudowy ul.Podgórnej, ul. Św. Wojciecha, skrzyżowania ul. Fałata-Młyńska-Monte Cassino, naprawy ulicy Monte Cassino od sk
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 168/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Koszty zakupu artykułów żywnościowych w latach 2018, 2019, 2020
Przedmiot wniosku Koszty zakupu artykułów żywnościowych w latach 2018, 2019, 2020
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 167/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Koszty delegacji służbowych w 2020 r., umowy dotyczące obsługi prawnej wykonywanej przez podmioty zewnętrzne, całkowity koszt wynagrodzeń w 2020 r.
Przedmiot wniosku Koszty delegacji służbowych w 2020 r., umowy dotyczące obsługi prawnej wykonywanej przez podmioty zewnętrzne, całkowity koszt wynagrodzeń w 2020 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 166/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Liczba otrzymanych przez Prezydenta Miasta informacji o prowadzeniu robót budowlanych na podstawie art. 12 ustawy z dnia 02 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowy
Przedmiot wniosku Liczba otrzymanych przez Prezydenta Miasta informacji o prowadzeniu robót budowlanych na podstawie art. 12 ustawy z dnia 02 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowy
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 165/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Obsługa bankowa Urzędu Miejskiego
Przedmiot wniosku Obsługa bankowa Urzędu Miejskiego
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 164/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Termin rozpoczęcia prac budowlanych zadań inwestycyjnych
Przedmiot wniosku Termin rozpoczęcia prac budowlanych zadań inwestycyjnych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Inwestycji
Data wpływu
Numer PP 163/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Kopia decyzji o pozwoleniu na budowę obiektu na działkach 74/7, 74/4, 73/3 i 73/4 obr. ewid. 0044 w Koszalinie
Przedmiot wniosku Kopia decyzji o pozwoleniu na budowę obiektu na działkach 74/7, 74/4, 73/3 i 73/4 obr. ewid. 0044 w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 162/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Liczba żłóbków i przedszkoli na terenie Gminy Miasto Koszalin, z podziałem na publiczne i niepubliczne oraz źródła ich finansowania
Przedmiot wniosku Liczba żłóbków i przedszkoli na terenie Gminy Miasto Koszalin, z podziałem na publiczne i niepubliczne oraz źródła ich finansowania
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 161/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Liczba prawomocnych wyroków sądowych, które wpłynęły do Urzędu w latach 2010-2020, dotyczących pozbawienia praw publicznych, zakazu zajmowania określonego stanowiska, wykonywania określonego zawodu lub działalności gospodarczej, zakazu prowadzenia działalności związanej z wychowaniem, leczeniem, edu
Przedmiot wniosku Liczba prawomocnych wyroków sądowych, które wpłynęły do Urzędu w latach 2010-2020, dotyczących pozbawienia praw publicznych, zakazu zajmowania określonego stanowiska, wykonywania określonego zawodu lub działalności gospodarczej, zakazu prowadzenia działalności związanej z wychowaniem, leczeniem, edu
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 160/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Zgłoszenie lub wniosek o wydanie pozwolenia na budowę/ przebudowę budynku przy ul. Parkowej
Przedmiot wniosku Zgłoszenie lub wniosek o wydanie pozwolenia na budowę/ przebudowę budynku przy ul. Parkowej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 159/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Kopie sprawozdań OS-3, OS-5 przekazywanych przez przedsiębiorstwa komunalne do GUS
Przedmiot wniosku Kopie sprawozdań OS-3, OS-5 przekazywanych przez przedsiębiorstwa komunalne do GUS
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 158/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wydane i procedowane decyzje środowiskowe na farmy fotowoltaiczne w gminie od 2016 r.
Przedmiot wniosku Wydane i procedowane decyzje środowiskowe na farmy fotowoltaiczne w gminie od 2016 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 157/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Placówka socjalna na terenie miasta, w której jest możliwość umieszczenie osoby bezrobotnej chorej na cukrzycę; warunki jakie należy spełnić aby otrzymać mieszkanie socjalne
Przedmiot wniosku Placówka socjalna na terenie miasta, w której jest możliwość umieszczenie osoby bezrobotnej chorej na cukrzycę; warunki jakie należy spełnić aby otrzymać mieszkanie socjalne
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 156/2021
Status udzielono informacji