W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku: Placówka socjalna na terenie miasta, w której jest możliwość umieszczenie osoby bezrobotnej chorej na cukrzycę; warunki jakie należy spełnić aby otrzymać mieszkanie socjalne
Przedmiot wniosku Placówka socjalna na terenie miasta, w której jest możliwość umieszczenie osoby bezrobotnej chorej na cukrzycę; warunki jakie należy spełnić aby otrzymać mieszkanie socjalne
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 156/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Załączniki 4a do wniosków JST o zwiększenie kwot części oświatowej subwencji ogólnej na rok 2021
Przedmiot wniosku Załączniki 4a do wniosków JST o zwiększenie kwot części oświatowej subwencji ogólnej na rok 2021
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Edukacji
Data wpływu
Numer PP 155/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Zarządzenie nr 3/1/2021 Dyrektora Centrum Kultury 105, Regulamin udzielania zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawy lub usługi w Centrum Kultury 105 w Koszalinie
Przedmiot wniosku Zarządzenie nr 3/1/2021 Dyrektora Centrum Kultury 105, Regulamin udzielania zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawy lub usługi w Centrum Kultury 105 w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Biuro Zamówień Publicznych
Data wpływu
Numer PP 154/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Ankieta "Rozwiązania oparte na zasobach przyrody"
Przedmiot wniosku Ankieta "Rozwiązania oparte na zasobach przyrody"
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 153/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Protokół i działania komisji przetargowej w postępowaniu prowadzonym przez Centrum Kultury 105
Przedmiot wniosku Protokół i działania komisji przetargowej w postępowaniu prowadzonym przez Centrum Kultury 105
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Biuro Zamówień Publicznych
Data wpływu
Numer PP 152/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Zarządzenia i uchwały dotyczące inicjatyw społecznych
Przedmiot wniosku Zarządzenia i uchwały dotyczące inicjatyw społecznych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 151/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Zgodność z normami budowlanymi budynku przy Dąbrowskiego
Przedmiot wniosku Zgodność z normami budowlanymi budynku przy Dąbrowskiego
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 150/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Liczba zameldowanych mieszkańców, obieg dokumentów w Urzędzie, zarejestrowane dokumenty wpływające w latach 2018-2021
Przedmiot wniosku Liczba zameldowanych mieszkańców, obieg dokumentów w Urzędzie, zarejestrowane dokumenty wpływające w latach 2018-2021
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 149/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Pozwolenia na budowę, zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zmiany sposobu użytkowania dla dz. nr 276/12 obr. ewid. 0029 w latach 2018-2021
Przedmiot wniosku Pozwolenia na budowę, zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zmiany sposobu użytkowania dla dz. nr 276/12 obr. ewid. 0029 w latach 2018-2021
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 148/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Inicjatywy lokalne w latach 2012 - 2021
Przedmiot wniosku Inicjatywy lokalne w latach 2012 - 2021
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 147/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Kopia decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego i pozwoleniu na budowę na dz. nr 18/7 obr. 0026
Przedmiot wniosku Kopia decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego i pozwoleniu na budowę na dz. nr 18/7 obr. 0026
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 146/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Decyzje o warunkach zabudowy dla działek gruntowych położonych w obrębie 54 miasta Koszalin, obejmujących działki nr 50/12, 150/17, 101/14, 101/13, 154/4
Przedmiot wniosku Decyzje o warunkach zabudowy dla działek gruntowych położonych w obrębie 54 miasta Koszalin, obejmujących działki nr 50/12, 150/17, 101/14, 101/13, 154/4
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 145/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Dane dotyczące hałasu
Przedmiot wniosku Dane dotyczące hałasu
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 144/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Roszczenia o zwrot, postępowanie reprywatyzacyjne lub dotyczące prawidłowości nabycia dz. nr 219 obr. ewid. 0021
Przedmiot wniosku Roszczenia o zwrot, postępowanie reprywatyzacyjne lub dotyczące prawidłowości nabycia dz. nr 219 obr. ewid. 0021
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Nieruchomości
Data wpływu
Numer PP 143/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Budowa wiaduktu w ciągu Al. Monte Cassino, przebudowa ul. Chałubińskiego, przebudowa odcinka ul. Władysława IV w kierunku Skwierzynki
Przedmiot wniosku Budowa wiaduktu w ciągu Al. Monte Cassino, przebudowa ul. Chałubińskiego, przebudowa odcinka ul. Władysława IV w kierunku Skwierzynki
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 142/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Przyuliczna kanalizacja deszczowa
Przedmiot wniosku Przyuliczna kanalizacja deszczowa
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 141/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach, o warunkach zabudowy przedsięwzięć związanych z budową farm fotowoltaicznych oraz wiatrowych
Przedmiot wniosku Decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach, o warunkach zabudowy przedsięwzięć związanych z budową farm fotowoltaicznych oraz wiatrowych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 140/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wydatki na ogłoszenia płatne w prasie lokalnej/regionalnej i ogólnokrajowej w latach 2019-2020
Przedmiot wniosku Wydatki na ogłoszenia płatne w prasie lokalnej/regionalnej i ogólnokrajowej w latach 2019-2020
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 139/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Stowarzyszenia twórcze oraz składy komisji konkursowych przy powoływaniu dyrektorów instytucji kultury od 01 stycznia 2015
Przedmiot wniosku Stowarzyszenia twórcze oraz składy komisji konkursowych przy powoływaniu dyrektorów instytucji kultury od 01 stycznia 2015
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Data wpływu
Numer PP 138/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Projekt budowlany, na który zostało wydane pozwolenie na budowę na działkach nr 48/2 i 48/3 obr. ewid. 0043 w Koszalinie
Przedmiot wniosku Projekt budowlany, na który zostało wydane pozwolenie na budowę na działkach nr 48/2 i 48/3 obr. ewid. 0043 w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 137/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Elektroniczny Obieg Dokumentów, liczba pism wpływających i wychodzących ogółem, za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej w latach 2018-2021
Przedmiot wniosku Elektroniczny Obieg Dokumentów, liczba pism wpływających i wychodzących ogółem, za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej w latach 2018-2021
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 136/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Gminna Ewidencja Zabytków, ochrona konserwatorska dot. nieruchomości dz. nr 26/37, 26/38, 26/39, 26/40, 26/41, 26/42, 26/43, obr. ewid. 0024
Przedmiot wniosku Gminna Ewidencja Zabytków, ochrona konserwatorska dot. nieruchomości dz. nr 26/37, 26/38, 26/39, 26/40, 26/41, 26/42, 26/43, obr. ewid. 0024
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 135/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Dostęp do dróg publicznych dla nieruchomości dz. nr 26/37, 26/38, 26/39, 26/40, 26/41, 26/42, 26/43 obr. ewid. 0024
Przedmiot wniosku Dostęp do dróg publicznych dla nieruchomości dz. nr 26/37, 26/38, 26/39, 26/40, 26/41, 26/42, 26/43 obr. ewid. 0024
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 134/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Rewitalizacja na obszarze nieruchomości dz. nr 26/37, 26/38, 26/39, 26/40, 26/41, 26/42, 26/43 obr. ewid. 0024
Przedmiot wniosku Rewitalizacja na obszarze nieruchomości dz. nr 26/37, 26/38, 26/39, 26/40, 26/41, 26/42, 26/43 obr. ewid. 0024
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 133/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Przeznaczenie w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego nieruchomości dz. nr 26/37, 26/38, 26/39, 26/40, 26/41, 26/42, 26/43 obr. ewid. 0024
Przedmiot wniosku Przeznaczenie w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego nieruchomości dz. nr 26/37, 26/38, 26/39, 26/40, 26/41, 26/42, 26/43 obr. ewid. 0024
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 132/2021
Status udzielono informacji