W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku : Postanowienia o wszczęciu postępowania podziałowego, decyzje zatwierdzające podział nieruchomości, decyzje o ustaleniu opłaty adiacenckiej z tytułu podziałów nieruchomości w latach 2015-2020
Przedmiot wniosku Postanowienia o wszczęciu postępowania podziałowego, decyzje zatwierdzające podział nieruchomości, decyzje o ustaleniu opłaty adiacenckiej z tytułu podziałów nieruchomości w latach 2015-2020
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 193/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Wnioski o dokonanie podziału nieruchomości, decyzje zatwierdzające podział nieruchomości, postanowienia o wszczęciu postępowania podziałowego, decyzje o ustaleniu opłaty adiacenckiej z tytułu podziałów nieruchomości w latach 2017-2020
Przedmiot wniosku Wnioski o dokonanie podziału nieruchomości, decyzje zatwierdzające podział nieruchomości, postanowienia o wszczęciu postępowania podziałowego, decyzje o ustaleniu opłaty adiacenckiej z tytułu podziałów nieruchomości w latach 2017-2020
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 192/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Wykaz badań ewaluacyjnych zrealizowanych w okresie 2010-2021, kopie raportów
Przedmiot wniosku Wykaz badań ewaluacyjnych zrealizowanych w okresie 2010-2021, kopie raportów
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 191/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Pochodzenie gleb na obszarze nieruchomości dz. nr 26/38, 26/43 obr. ewid. 0024
Przedmiot wniosku Pochodzenie gleb na obszarze nieruchomości dz. nr 26/38, 26/43 obr. ewid. 0024
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru
Data wpływu
Numer PP 190/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Decyzje o pozwoleniu na budowę dla nieruchomości dz. nr 26/38, 26/43 obr. ewid. 0024
Przedmiot wniosku Decyzje o pozwoleniu na budowę dla nieruchomości dz. nr 26/38, 26/43 obr. ewid. 0024
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 189/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Roszczenia reprywatyzacyjne wobec nieruchomości dz. nr 26/38, 26/43 obr. ewid. 0024
Przedmiot wniosku Roszczenia reprywatyzacyjne wobec nieruchomości dz. nr 26/38, 26/43 obr. ewid. 0024
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Nieruchomości
Data wpływu
Numer PP 188/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Przeznaczenie w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego nieruchomości dz. nr 26/38, 26/43 obr. ewid. 0024
Przedmiot wniosku Przeznaczenie w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego nieruchomości dz. nr 26/38, 26/43 obr. ewid. 0024
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 187/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Treści obowiązujących porozumień zawartych przez miasto z rektorami szkół wyższych w zakresie bezpieczeństwa i porządku publicznego, rejestr porozumień
Przedmiot wniosku Treści obowiązujących porozumień zawartych przez miasto z rektorami szkół wyższych w zakresie bezpieczeństwa i porządku publicznego, rejestr porozumień
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 186/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Skany wniosków dyrektorów szkół podstawowych nr 14 i nr 21 o udzielenie wsparcia finansowego na zakup pomocy dydaktycznych w roku 2021
Przedmiot wniosku Skany wniosków dyrektorów szkół podstawowych nr 14 i nr 21 o udzielenie wsparcia finansowego na zakup pomocy dydaktycznych w roku 2021
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Edukacji
Data wpływu
Numer PP 185/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Ochrona przyrody, ochrona środowiska dot. nieruchomości dz. nr 26/38 i 26/43 obr. ewid. 0024
Przedmiot wniosku Ochrona przyrody, ochrona środowiska dot. nieruchomości dz. nr 26/38 i 26/43 obr. ewid. 0024
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 184/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Rewitalizacja na obszarze nieruchomości dz. nr 26/38 i 26/43 obr. ewid. 0024
Przedmiot wniosku Rewitalizacja na obszarze nieruchomości dz. nr 26/38 i 26/43 obr. ewid. 0024
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 183/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Dostęp do dróg publicznych dla nieruchomości dz. nr 26/38 i 26/43 obr. ewid. 0024
Przedmiot wniosku Dostęp do dróg publicznych dla nieruchomości dz. nr 26/38 i 26/43 obr. ewid. 0024
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 182/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Gminna Ewidencja Zabytków, ochrona konserwatorska dot. nieruchomości dz. nr 26/38 i 26/43 obr. ewid. 0024
Przedmiot wniosku Gminna Ewidencja Zabytków, ochrona konserwatorska dot. nieruchomości dz. nr 26/38 i 26/43 obr. ewid. 0024
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 181/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Wykonawcy zamówień publicznych, którym naliczono kary umowne (od 01.2021 do 09.2021), rozwiązano, wypowiedziano umowę lub odstapiono od umowy (od 01.2021 do 09.2021), pozwano o zapłatę (od 01.2020-09.2021), wykluczono z postępowania (od 01.2021 do 09.2021)
Przedmiot wniosku Wykonawcy zamówień publicznych, którym naliczono kary umowne (od 01.2021 do 09.2021), rozwiązano, wypowiedziano umowę lub odstapiono od umowy (od 01.2021 do 09.2021), pozwano o zapłatę (od 01.2020-09.2021), wykluczono z postępowania (od 01.2021 do 09.2021)
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 180/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Zamiar zorganizowania przez Urząd Miejski w Koszalinie w 2022 r. loterii dla obywateli regionu promującej np. składanie PIT w lokalnym Urzędzie Skarbowym, fakt zameldowania, fakt zaszczepienia bądź inne ważne dla regionu cele
Przedmiot wniosku Zamiar zorganizowania przez Urząd Miejski w Koszalinie w 2022 r. loterii dla obywateli regionu promującej np. składanie PIT w lokalnym Urzędzie Skarbowym, fakt zameldowania, fakt zaszczepienia bądź inne ważne dla regionu cele
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Komunikacji Społecznej, Promocji i Turystyki
Data wpływu
Numer PP 179/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Projekt zagospodarowania terenu, decyzja o pozwoleniu na budowę dla dz. nr 29/7, obr. 0015
Przedmiot wniosku Projekt zagospodarowania terenu, decyzja o pozwoleniu na budowę dla dz. nr 29/7, obr. 0015
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 178/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Powołanie Inspektora Ochrony Danych, wyznaczenie osoby do kontaktu z właściwym zespołem CSIRT poziomu krajowego, zgodnie z ustawą o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa
Przedmiot wniosku Powołanie Inspektora Ochrony Danych, wyznaczenie osoby do kontaktu z właściwym zespołem CSIRT poziomu krajowego, zgodnie z ustawą o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 177/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Przyjęte przez Miasto od 1997 r. akty prawne jak m.in. deklaracje, karty praw, w których odwoływano się wprost do praw człowieka
Przedmiot wniosku Przyjęte przez Miasto od 1997 r. akty prawne jak m.in. deklaracje, karty praw, w których odwoływano się wprost do praw człowieka
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 176/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Podejmowane przez Urząd Miejski w latach 2019-2021 działania zachęcające mieszkańców do udziału w głosowaniu w ramach Budżetu Obywatelskiego
Przedmiot wniosku Podejmowane przez Urząd Miejski w latach 2019-2021 działania zachęcające mieszkańców do udziału w głosowaniu w ramach Budżetu Obywatelskiego
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Komunikacji Społecznej, Promocji i Turystyki
Data wpływu
Numer PP 175/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Interwencje uboczne w sprawach o eksmisje w latach 2020-2021
Przedmiot wniosku Interwencje uboczne w sprawach o eksmisje w latach 2020-2021
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Zespół Radców Prawnych
Data wpływu
Numer PP 174/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Frekwencja w głosowaniu na projekty w ramach trzech ostatnich edycji Budżetu Obywatelskiego Koszalina
Przedmiot wniosku Frekwencja w głosowaniu na projekty w ramach trzech ostatnich edycji Budżetu Obywatelskiego Koszalina
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Komunikacji Społecznej, Promocji i Turystyki
Data wpływu
Numer PP 173/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Wsparcie finansowe podmiotów sportowych od stycznia 2011 r. do sierpnia 2021 r.
Przedmiot wniosku Wsparcie finansowe podmiotów sportowych od stycznia 2011 r. do sierpnia 2021 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 172/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Ankieta on-line nt. Budżetu Obywatelskiego w latach 2019-2020
Przedmiot wniosku Ankieta on-line nt. Budżetu Obywatelskiego w latach 2019-2020
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Komunikacji Społecznej, Promocji i Turystyki
Data wpływu
Numer PP 171/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Kserokopia pozwolenia na budowę nr 271/2019
Przedmiot wniosku Kserokopia pozwolenia na budowę nr 271/2019
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 170/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Umowa z Politechniką Koszalińską i Państwową Wyższą Szkołą Zawodową w Koszalinie w sprawie przydziału nowych mieszkań dla absolwenta i doktoranta z PK oraz studenta z PWSZ
Przedmiot wniosku Umowa z Politechniką Koszalińską i Państwową Wyższą Szkołą Zawodową w Koszalinie w sprawie przydziału nowych mieszkań dla absolwenta i doktoranta z PK oraz studenta z PWSZ
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 169/2021
Status udzielono informacji