W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku: Przyjęte standardy/ wytyczne/ katalogi lub inne dokumenty regulujące planowanie i urządzanie przestrzeni publicznych na terenie gminy
Przedmiot wniosku Przyjęte standardy/ wytyczne/ katalogi lub inne dokumenty regulujące planowanie i urządzanie przestrzeni publicznych na terenie gminy
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 69/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Liczba uczniów uczęszczających/ nie uczęszczających na lekcje etyki, religii z wyszczególnieniem zajęć organizowanych przez kościoły i związki wyznaniowe
Przedmiot wniosku Liczba uczniów uczęszczających/ nie uczęszczających na lekcje etyki, religii z wyszczególnieniem zajęć organizowanych przez kościoły i związki wyznaniowe
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Edukacji
Data wpływu
Numer PP 68/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Zatrudnienie i wydatki na wynagrodzenia księży/ katechetów/ zakonnic udzielających lekcji religii w gminnych jednostkach oświatowych
Przedmiot wniosku Zatrudnienie i wydatki na wynagrodzenia księży/ katechetów/ zakonnic udzielających lekcji religii w gminnych jednostkach oświatowych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Edukacji
Data wpływu
Numer PP 67/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Przeprowadzone działania wobec producenta w kierunku prowadzenia nieuczciwych praktyk rynkowych oraz wobec autoryzowanego serwisu w kierunku odmowy naprawy płatnej
Przedmiot wniosku Przeprowadzone działania wobec producenta w kierunku prowadzenia nieuczciwych praktyk rynkowych oraz wobec autoryzowanego serwisu w kierunku odmowy naprawy płatnej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów
Data wpływu
Numer PP 66/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wykaz badań ewaluacyjnych zrealizowanych w okresie 2010-2021, kopie raportów
Przedmiot wniosku Wykaz badań ewaluacyjnych zrealizowanych w okresie 2010-2021, kopie raportów
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 65/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Kopia uchwały nr IV/26/90 Rady Miejskiej z 10.08.1990 r., kopia protokołu Komisji Skarg, Wniosków i Petycji z 09.03.2021 r.
Przedmiot wniosku Kopia uchwały nr IV/26/90 Rady Miejskiej z 10.08.1990 r., kopia protokołu Komisji Skarg, Wniosków i Petycji z 09.03.2021 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Biuro Rady Miejskiej
Data wpływu
Numer PP 64/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wprowadzenie Pracowniczych Planów Kapitałowych, zwiększenie zatrudnienia do obsługi PPK, liczba pracowników zapisanych do PPK
Przedmiot wniosku Wprowadzenie Pracowniczych Planów Kapitałowych, zwiększenie zatrudnienia do obsługi PPK, liczba pracowników zapisanych do PPK
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Data wpływu
Numer PP 63/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Skany lub wykazy decyzji o pozwoleniu na budowę farm fotowoltaicznych oraz turbin wiatrowych wydanych w terminie od 01.10.2020 do 31.03.2021, skany wniosków w trakcie rozpatrywania
Przedmiot wniosku Skany lub wykazy decyzji o pozwoleniu na budowę farm fotowoltaicznych oraz turbin wiatrowych wydanych w terminie od 01.10.2020 do 31.03.2021, skany wniosków w trakcie rozpatrywania
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 62/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Przebudowa ulic Chałubińskiego, Głowackiego, Jedności, Władysława IV, projekt wiaduktu przy ul. Monte Cassino
Przedmiot wniosku Przebudowa ulic Chałubińskiego, Głowackiego, Jedności, Władysława IV, projekt wiaduktu przy ul. Monte Cassino
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Inwestycji
Data wpływu
Numer PP 61/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Zakup psich pakietów w latach 2019-2021
Przedmiot wniosku Zakup psich pakietów w latach 2019-2021
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 60/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Funkcjonowanie Młodzieżowej Rady Miasta
Przedmiot wniosku Funkcjonowanie Młodzieżowej Rady Miasta
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Edukacji
Data wpływu
Numer PP 59/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Ksero umów zawartych z podmiotami wykonującymi usługę wyłapywania dzikich zwierząt z terenu miasta Koszalina w latach 2008-2012
Przedmiot wniosku Ksero umów zawartych z podmiotami wykonującymi usługę wyłapywania dzikich zwierząt z terenu miasta Koszalina w latach 2008-2012
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 58/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wysokości stawki rekompensaty za wozokilometr uzyskiwanej przez Operatora w 2019 r. i 2020 r. w związku ze świadczeniem usług publicznego transportu zbiorowego; sprawozdanie finansowe Spółki za 2020 r.
Przedmiot wniosku Wysokości stawki rekompensaty za wozokilometr uzyskiwanej przez Operatora w 2019 r. i 2020 r. w związku ze świadczeniem usług publicznego transportu zbiorowego; sprawozdanie finansowe Spółki za 2020 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 57/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Ankieta: Potencjał partnerstwa publiczno-prywatnego jako formuły realizacji inwestycji
Przedmiot wniosku Ankieta: Potencjał partnerstwa publiczno-prywatnego jako formuły realizacji inwestycji
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria pierwsza kategoria
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 56/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Decyzje o warunkach zabudowy dla działki nr 3/7 obr. ewid. 0004
Przedmiot wniosku Decyzje o warunkach zabudowy dla działki nr 3/7 obr. ewid. 0004
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 55/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Imienna lista radnych Rady Miejskiej w Koszalinie głosujących za podwyższeniem opłaty za śmieci
Przedmiot wniosku Imienna lista radnych Rady Miejskiej w Koszalinie głosujących za podwyższeniem opłaty za śmieci
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Biuro Rady Miejskiej
Data wpływu
Numer PP 54/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Informacje dotyczące działek 15/9 i 15/20 obr. ewid. 0004
Przedmiot wniosku Informacje dotyczące działek 15/9 i 15/20 obr. ewid. 0004
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 53/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Dane z rejestru dot. stowarzyszenia Klub Sportowy "Harem"
Przedmiot wniosku Dane z rejestru dot. stowarzyszenia Klub Sportowy "Harem"
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Kultury i Spraw Społecznych
Data wpływu
Numer PP 52/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Miesięczne zarobki Prezydenta Miasta Koszalina i radnych Rady Miejskiej w Koszalinie osiągane z racji pełnienia tych funkcji oraz inne źródła dochodów
Przedmiot wniosku Miesięczne zarobki Prezydenta Miasta Koszalina i radnych Rady Miejskiej w Koszalinie osiągane z racji pełnienia tych funkcji oraz inne źródła dochodów
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 51/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Zaciągnięte kredyty, pożyczki, wyemitowane obligacje w 2014 r.
Przedmiot wniosku Zaciągnięte kredyty, pożyczki, wyemitowane obligacje w 2014 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Finansowy
Data wpływu
Numer PP 50/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Ochrona danych osobowych i bezpieczeństwa informacji
Przedmiot wniosku Ochrona danych osobowych i bezpieczeństwa informacji
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 49/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Zmiany w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego dzielnicy Dzierżęcin Południe w sprawie wprowadzenia zapisów dotyczących ograniczenia możliwości intensywnej zabudowy
Przedmiot wniosku Zmiany w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego dzielnicy Dzierżęcin Południe w sprawie wprowadzenia zapisów dotyczących ograniczenia możliwości intensywnej zabudowy
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 48/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Podjęte prace nad uchwałą krajobrazową porządkującą reklamy w przestrzeni publicznej
Przedmiot wniosku Podjęte prace nad uchwałą krajobrazową porządkującą reklamy w przestrzeni publicznej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 47/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wzór ankiety inwentaryzacyjnej oraz informacja o aktualnych programach dotacyjnych związanych z wymianą starych źródeł ciepła
Przedmiot wniosku Wzór ankiety inwentaryzacyjnej oraz informacja o aktualnych programach dotacyjnych związanych z wymianą starych źródeł ciepła
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 46/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Elektromobilność, transport, jakość powietrza
Przedmiot wniosku Elektromobilność, transport, jakość powietrza
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 45/2021
Status udzielono informacji