W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku : Roszczenia o zwrot, postępowanie reprywatyzacyjne lub dotyczące prawidłowości nabycia dz. nr 219 obr. ewid. 0021
Przedmiot wniosku Roszczenia o zwrot, postępowanie reprywatyzacyjne lub dotyczące prawidłowości nabycia dz. nr 219 obr. ewid. 0021
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Nieruchomości
Data wpływu
Numer PP 143/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Budowa wiaduktu w ciągu Al. Monte Cassino, przebudowa ul. Chałubińskiego, przebudowa odcinka ul. Władysława IV w kierunku Skwierzynki
Przedmiot wniosku Budowa wiaduktu w ciągu Al. Monte Cassino, przebudowa ul. Chałubińskiego, przebudowa odcinka ul. Władysława IV w kierunku Skwierzynki
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 142/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Przyuliczna kanalizacja deszczowa
Przedmiot wniosku Przyuliczna kanalizacja deszczowa
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 141/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach, o warunkach zabudowy przedsięwzięć związanych z budową farm fotowoltaicznych oraz wiatrowych
Przedmiot wniosku Decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach, o warunkach zabudowy przedsięwzięć związanych z budową farm fotowoltaicznych oraz wiatrowych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 140/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Wydatki na ogłoszenia płatne w prasie lokalnej/regionalnej i ogólnokrajowej w latach 2019-2020
Przedmiot wniosku Wydatki na ogłoszenia płatne w prasie lokalnej/regionalnej i ogólnokrajowej w latach 2019-2020
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 139/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Stowarzyszenia twórcze oraz składy komisji konkursowych przy powoływaniu dyrektorów instytucji kultury od 01 stycznia 2015
Przedmiot wniosku Stowarzyszenia twórcze oraz składy komisji konkursowych przy powoływaniu dyrektorów instytucji kultury od 01 stycznia 2015
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Data wpływu
Numer PP 138/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Projekt budowlany, na który zostało wydane pozwolenie na budowę na działkach nr 48/2 i 48/3 obr. ewid. 0043 w Koszalinie
Przedmiot wniosku Projekt budowlany, na który zostało wydane pozwolenie na budowę na działkach nr 48/2 i 48/3 obr. ewid. 0043 w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 137/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Elektroniczny Obieg Dokumentów, liczba pism wpływających i wychodzących ogółem, za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej w latach 2018-2021
Przedmiot wniosku Elektroniczny Obieg Dokumentów, liczba pism wpływających i wychodzących ogółem, za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej w latach 2018-2021
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 136/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Gminna Ewidencja Zabytków, ochrona konserwatorska dot. nieruchomości dz. nr 26/37, 26/38, 26/39, 26/40, 26/41, 26/42, 26/43, obr. ewid. 0024
Przedmiot wniosku Gminna Ewidencja Zabytków, ochrona konserwatorska dot. nieruchomości dz. nr 26/37, 26/38, 26/39, 26/40, 26/41, 26/42, 26/43, obr. ewid. 0024
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 135/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Dostęp do dróg publicznych dla nieruchomości dz. nr 26/37, 26/38, 26/39, 26/40, 26/41, 26/42, 26/43 obr. ewid. 0024
Przedmiot wniosku Dostęp do dróg publicznych dla nieruchomości dz. nr 26/37, 26/38, 26/39, 26/40, 26/41, 26/42, 26/43 obr. ewid. 0024
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 134/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Rewitalizacja na obszarze nieruchomości dz. nr 26/37, 26/38, 26/39, 26/40, 26/41, 26/42, 26/43 obr. ewid. 0024
Przedmiot wniosku Rewitalizacja na obszarze nieruchomości dz. nr 26/37, 26/38, 26/39, 26/40, 26/41, 26/42, 26/43 obr. ewid. 0024
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 133/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Przeznaczenie w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego nieruchomości dz. nr 26/37, 26/38, 26/39, 26/40, 26/41, 26/42, 26/43 obr. ewid. 0024
Przedmiot wniosku Przeznaczenie w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego nieruchomości dz. nr 26/37, 26/38, 26/39, 26/40, 26/41, 26/42, 26/43 obr. ewid. 0024
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 132/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Decyzje o pozwoleniu na budowę dla nieruchomości dz. nr 26/37, 26/38, 26/39, 26/40, 26/41, 26/42, 26/43 obr. ewid. 0024
Przedmiot wniosku Decyzje o pozwoleniu na budowę dla nieruchomości dz. nr 26/37, 26/38, 26/39, 26/40, 26/41, 26/42, 26/43 obr. ewid. 0024
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 131/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Roszczenia reprywatyzacyjne wobec nieruchomości dz. nr 26/37, 26/38, 26/39, 26/40, 26/41, 26/42, 26/43 obr. ewid. 0024
Przedmiot wniosku Roszczenia reprywatyzacyjne wobec nieruchomości dz. nr 26/37, 26/38, 26/39, 26/40, 26/41, 26/42, 26/43 obr. ewid. 0024
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Nieruchomości
Data wpływu
Numer PP 130/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Pochodzenie gleb na obszarze nieruchomości dz. nr 26/37, 26/38, 26/39, 26/40, 26/41, 26/42, 26/43 obr. ewid. 0024
Przedmiot wniosku Pochodzenie gleb na obszarze nieruchomości dz. nr 26/37, 26/38, 26/39, 26/40, 26/41, 26/42, 26/43 obr. ewid. 0024
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru
Data wpływu
Numer PP 129/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Ochrona przyrody, ochrona środowiska dot. nieruchomości dz. nr 26/37, 26/38, 26/39, 26/40, 26/41, 26/42, 26/43 obr. ewid. 0024
Przedmiot wniosku Ochrona przyrody, ochrona środowiska dot. nieruchomości dz. nr 26/37, 26/38, 26/39, 26/40, 26/41, 26/42, 26/43 obr. ewid. 0024
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 128/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Dane personalne: imię i nazwisko oraz stanowisko wszystkich osób zatrudnionych w gminie na dzień 25.06.2021
Przedmiot wniosku Dane personalne: imię i nazwisko oraz stanowisko wszystkich osób zatrudnionych w gminie na dzień 25.06.2021
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Data wpływu
Numer PP 127/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Finansowanie ochrony zabytków ze środków publicznych
Przedmiot wniosku Finansowanie ochrony zabytków ze środków publicznych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 126/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Sprawozdania Prezydenta Miasta Koszalina z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi w poszczególnych latach za okres 2014-2020
Przedmiot wniosku Sprawozdania Prezydenta Miasta Koszalina z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi w poszczególnych latach za okres 2014-2020
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 125/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Regulamin Organizacyjny Straży Miejskiej w Koszalinie
Przedmiot wniosku Regulamin Organizacyjny Straży Miejskiej w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 124/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Zmiana granic Gminy Miasto Koszalin w latach 2002-2020
Przedmiot wniosku Zmiana granic Gminy Miasto Koszalin w latach 2002-2020
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 123.2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Rejestr przedsiębiorców prowadzących stację kontroli pojazdów - stan na czerwiec 2021 r.
Przedmiot wniosku Rejestr przedsiębiorców prowadzących stację kontroli pojazdów - stan na czerwiec 2021 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Komunikacji
Data wpływu
Numer PP 122/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Poziom emisji CO2 w latach 2018-2030, data osiągnięcia neutralności klimatycznej przez Miasto Koszalin
Przedmiot wniosku Poziom emisji CO2 w latach 2018-2030, data osiągnięcia neutralności klimatycznej przez Miasto Koszalin
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 121/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Lista aktywnych na dzień 31 maja 2021 licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką w mieście, liczba wydanych wypisów
Przedmiot wniosku Lista aktywnych na dzień 31 maja 2021 licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką w mieście, liczba wydanych wypisów
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Komunikacji
Data wpływu
Numer PP 120/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Oferty złożone w konkursie na wybór Agenta Emisji Obligacji Komunalnych Gminy Miasto Koszalin, warunki emisji obligacji wynikające z ofert
Przedmiot wniosku Oferty złożone w konkursie na wybór Agenta Emisji Obligacji Komunalnych Gminy Miasto Koszalin, warunki emisji obligacji wynikające z ofert
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Finansowy
Data wpływu
Numer PP 119/2021
Status udzielono informacji