W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku : Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego dotyczącego usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Miasto Koszalina w roku 2021
Przedmiot wniosku Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego dotyczącego usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Miasto Koszalina w roku 2021
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 118/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Ograniczenia zabudowy wynikające z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla nieruchomości dz. nr 26/37, 26/38, 26/39, 26/40, 26/41, 26/42, 26/43, obr. ewid. 0024
Przedmiot wniosku Ograniczenia zabudowy wynikające z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla nieruchomości dz. nr 26/37, 26/38, 26/39, 26/40, 26/41, 26/42, 26/43, obr. ewid. 0024
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 117/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Dostęp do dróg publicznych dla nieruchomości dz. nr 26/37, 26/38, 26/39, 26/40, 26/41, 26/42, 26/43, obr. ewid. 0024
Przedmiot wniosku Dostęp do dróg publicznych dla nieruchomości dz. nr 26/37, 26/38, 26/39, 26/40, 26/41, 26/42, 26/43, obr. ewid. 0024
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 116/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Decyzje o pozwoleniu na budowę dla nieruchomości dz. nr 26/37, 26/38, 26/39, 26/40, 26/41, 26/42, 26/43, obr. ewid. 0024
Przedmiot wniosku Decyzje o pozwoleniu na budowę dla nieruchomości dz. nr 26/37, 26/38, 26/39, 26/40, 26/41, 26/42, 26/43, obr. ewid. 0024
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 115/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Roszczenia reprywatyzacyjne wobec nieruchomości dz. nr 26/37, 26/38, 26/39, 26/40, 26/41, 26/42, 26/43, obr. ewid. 0024
Przedmiot wniosku Roszczenia reprywatyzacyjne wobec nieruchomości dz. nr 26/37, 26/38, 26/39, 26/40, 26/41, 26/42, 26/43, obr. ewid. 0024
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Nieruchomości
Data wpływu
Numer PP 114/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Plan urządzenia lasu na obszarze nieruchomości dz. nr 26/37, 26/38, 26/39, 26/40, 26/41, 26/42, 26/43, obr. ewid. 0024
Przedmiot wniosku Plan urządzenia lasu na obszarze nieruchomości dz. nr 26/37, 26/38, 26/39, 26/40, 26/41, 26/42, 26/43, obr. ewid. 0024
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 113/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Rewitalizacja na obszarze nieruchomości dz. nr 26/37, 26/38, 26/39, 26/40, 26/41, 26/42, 26/43, obr. ewid. 0024
Przedmiot wniosku Rewitalizacja na obszarze nieruchomości dz. nr 26/37, 26/38, 26/39, 26/40, 26/41, 26/42, 26/43, obr. ewid. 0024
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 112/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Pochodzenie gleb na obszarze nieruchomości dz. nr 26/37, 26/38, 26/39, 26/40, 26/41, 26/42, 26/43, obr. ewid. 0024
Przedmiot wniosku Pochodzenie gleb na obszarze nieruchomości dz. nr 26/37, 26/38, 26/39, 26/40, 26/41, 26/42, 26/43, obr. ewid. 0024
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru
Data wpływu
Numer PP 111/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Ochrona przyrody, ochrona środowiska dot. nieruchomości dz. nr 26/37, 26/38, 26/39, 26/40, 26/41, 26/42, 26/43, obr. ewid. 0024
Przedmiot wniosku Ochrona przyrody, ochrona środowiska dot. nieruchomości dz. nr 26/37, 26/38, 26/39, 26/40, 26/41, 26/42, 26/43, obr. ewid. 0024
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 110/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Gminna Ewidencja Zabytków, ochrona konserwatorska dot. nieruchomości dz. nr 26/37, 26/29, 26/40, 26/41, 26/42, 26/43, 26/38 obr. ewid. 0024
Przedmiot wniosku Gminna Ewidencja Zabytków, ochrona konserwatorska dot. nieruchomości dz. nr 26/37, 26/29, 26/40, 26/41, 26/42, 26/43, 26/38 obr. ewid. 0024
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 109/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Oficjalne profile Miasta Koszalina, Prezydenta Miasta na facebooku, reklama Miasta w mediach społecznościowych
Przedmiot wniosku Oficjalne profile Miasta Koszalina, Prezydenta Miasta na facebooku, reklama Miasta w mediach społecznościowych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Komunikacji Społecznej, Promocji i Turystyki
Data wpływu
Numer PP 108/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Wycięcie drzewa przy ul. Palmowej w dniu 10 marca 2021 r., wycinka drzew przy Rynku Staromiejskim w Koszalinie
Przedmiot wniosku Wycięcie drzewa przy ul. Palmowej w dniu 10 marca 2021 r., wycinka drzew przy Rynku Staromiejskim w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 107/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Usługi udostępnione klientom w okresie pandemii, liczba dokumentów złożonych drogą tradycyjną i elektroniczną, średni czas załatwienia sprawy
Przedmiot wniosku Usługi udostępnione klientom w okresie pandemii, liczba dokumentów złożonych drogą tradycyjną i elektroniczną, średni czas załatwienia sprawy
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 106/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Osoba odpowiedzialna za błoto przy ul. Holenderskiej, zwycięzca konkursu na nazwę statku, uchwała Rady Miejskiej w Koszalinie przyjęta z inicjatywy Klubu Radnych PiS
Przedmiot wniosku Osoba odpowiedzialna za błoto przy ul. Holenderskiej, zwycięzca konkursu na nazwę statku, uchwała Rady Miejskiej w Koszalinie przyjęta z inicjatywy Klubu Radnych PiS
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 105/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Ankieta: Zamówienia publiczne a zrównoważony rozwój na poziomie lokalnym
Przedmiot wniosku Ankieta: Zamówienia publiczne a zrównoważony rozwój na poziomie lokalnym
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 104/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Odstrzał stada dzików
Przedmiot wniosku Odstrzał stada dzików
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 103/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Liczba pojazdów samochodowych zarejestrowanych na terenie miasta w okresie od marca 2020 do marca 2021
Przedmiot wniosku Liczba pojazdów samochodowych zarejestrowanych na terenie miasta w okresie od marca 2020 do marca 2021
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Komunikacji
Data wpływu
Numer PP 102/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Nabór na stanowisko pod/inspektora w Referacie Nowych Mediów Wydziału Komunikacji Społecznej, Promocji i Turystyki Urzędu Miejskiego w Koszalinie
Przedmiot wniosku Nabór na stanowisko pod/inspektora w Referacie Nowych Mediów Wydziału Komunikacji Społecznej, Promocji i Turystyki Urzędu Miejskiego w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Data wpływu
Numer PP 101/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Nabywca nieruchomości położonej przy zbiegu ulic Mieszka I i Bojowników o Wolność i Demokrację
Przedmiot wniosku Nabywca nieruchomości położonej przy zbiegu ulic Mieszka I i Bojowników o Wolność i Demokrację
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Nieruchomości
Data wpływu
Numer PP 100/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Utrzymanie ulic i chodników w okresie jesienno-zimowym w okresie opadów śniegu
Przedmiot wniosku Utrzymanie ulic i chodników w okresie jesienno-zimowym w okresie opadów śniegu
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 99/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Zarządzania drogami i ruchem w Koszalinie
Przedmiot wniosku Zarządzania drogami i ruchem w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 98/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Projekt budowlany trzech budynków jednorodzinnych w zabudowie szeregowej dz. nr 440 obr. ewid. 0012 w Koszalinie
Przedmiot wniosku Projekt budowlany trzech budynków jednorodzinnych w zabudowie szeregowej dz. nr 440 obr. ewid. 0012 w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 97/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Pozwolenia na budowę trzech budynków jednorodzinnych w zabudowie szeregowej dz. nr 440 obr. ewid. 0012 w Koszalinie
Przedmiot wniosku Pozwolenia na budowę trzech budynków jednorodzinnych w zabudowie szeregowej dz. nr 440 obr. ewid. 0012 w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 96/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Oferty złożone w konkursie na wybór Agenta Emisji Obligacji Komunalnych Gminy Miasto Koszalin, warunki emisji obligacji wynikające z ofert
Przedmiot wniosku Oferty złożone w konkursie na wybór Agenta Emisji Obligacji Komunalnych Gminy Miasto Koszalin, warunki emisji obligacji wynikające z ofert
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Finansowy
Data wpływu
Numer PP 95/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Ankieta: Zmowy przetargowe w perspektywie zamawiających
Przedmiot wniosku Ankieta: Zmowy przetargowe w perspektywie zamawiających
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 94/2021
Status udzielono informacji