W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku : Ewidencja stowarzyszeń i klubów sportowych
Przedmiot wniosku Ewidencja stowarzyszeń i klubów sportowych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Kultury i Spraw Społecznych
Data wpływu
Numer PP 93/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Wysokości stawki rekompensaty za wozokilometr uzyskiwanej przez Operatora za rok 2019 i 2020, sprawozdanie finansowe Spółki za rok 2020 lub 2019
Przedmiot wniosku Wysokości stawki rekompensaty za wozokilometr uzyskiwanej przez Operatora za rok 2019 i 2020, sprawozdanie finansowe Spółki za rok 2020 lub 2019
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 92/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Przekazanie działki 474/33 do Zarządu Dróg i Transportu, plany inwestycyjne dotyczące oświetlenia i nawierzchni ul. Migdałowej w Koszalinie
Przedmiot wniosku Przekazanie działki 474/33 do Zarządu Dróg i Transportu, plany inwestycyjne dotyczące oświetlenia i nawierzchni ul. Migdałowej w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 91/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Biała Księga Szczepień HPV, szczepienia przeciwko HPV
Przedmiot wniosku Biała Księga Szczepień HPV, szczepienia przeciwko HPV
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Kultury i Spraw Społecznych
Data wpływu
Numer PP 90/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Środki pieniężne wydane w 2020 r. na lekcje religii i biologii na obszarze miasta Koszalina
Przedmiot wniosku Środki pieniężne wydane w 2020 r. na lekcje religii i biologii na obszarze miasta Koszalina
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Edukacji
Data wpływu
Numer PP 89/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Pozwolenia na budowę dla działki nr 3/27 obr. ewid. 0022 w Koszalinie
Przedmiot wniosku Pozwolenia na budowę dla działki nr 3/27 obr. ewid. 0022 w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 88/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Pozwolenia na budowę dla działek 799/9 i 799/5 obr. ewid. 0053 w Koszalinie
Przedmiot wniosku Pozwolenia na budowę dla działek 799/9 i 799/5 obr. ewid. 0053 w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 87/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Informacja dot. budowy trzech budynków mieszkalnych jednorodzinnych na działce nr 440 obr. ewid. 0012 osiedle na Unii Europejskiej przy ul. Fińskiej
Przedmiot wniosku Informacja dot. budowy trzech budynków mieszkalnych jednorodzinnych na działce nr 440 obr. ewid. 0012 osiedle na Unii Europejskiej przy ul. Fińskiej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 86/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Wnioski Spółdzielni Mieszkaniowych o dofinansowanie działalności klubów osiedlowych składane od 2016 r., kwoty dofinansowania klubów osiedlowych od 2016 r.
Przedmiot wniosku Wnioski Spółdzielni Mieszkaniowych o dofinansowanie działalności klubów osiedlowych składane od 2016 r., kwoty dofinansowania klubów osiedlowych od 2016 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 85/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Dokumenty związane z budową sieci kanalizacyjnej na nieruchomości stanowiącej działkę gruntu przy ul. Zwycięstwa
Przedmiot wniosku Dokumenty związane z budową sieci kanalizacyjnej na nieruchomości stanowiącej działkę gruntu przy ul. Zwycięstwa
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 84/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Pozwolenie na budowę na działce nr 275/19 obręb ewidencyjny 0029 w Koszalinie
Przedmiot wniosku Pozwolenie na budowę na działce nr 275/19 obręb ewidencyjny 0029 w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 83/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Liczba kontroli Państwowej Inspekcji Pracy i Państwowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w latach 2021-2021
Przedmiot wniosku Liczba kontroli Państwowej Inspekcji Pracy i Państwowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w latach 2021-2021
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 82/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Liczba kart parkingowych wydanych w latach 2016-2020
Przedmiot wniosku Liczba kart parkingowych wydanych w latach 2016-2020
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 81/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Właściciel działki nr 61 oraz 61/1 w obrębie ewidencyjnym 0052 miasta Koszalina
Przedmiot wniosku Właściciel działki nr 61 oraz 61/1 w obrębie ewidencyjnym 0052 miasta Koszalina
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 80/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Szkoły podstawowe mogące ubiegać się o dofinansowanie z rezerwy oświatowej na wyposażenie w pomoce dydaktyczne
Przedmiot wniosku Szkoły podstawowe mogące ubiegać się o dofinansowanie z rezerwy oświatowej na wyposażenie w pomoce dydaktyczne
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Edukacji
Data wpływu
Numer PP 79/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Ponoszone przez Urząd Miejski w Koszalinie koszty: energii elektrycznej, wody, gazu ziemnego, ogrzewania, dostępu do sieci Internet, abonamentu telefonicznego sieci komórkowej i stacjonarnej, wywozu śmieci, odprowadzenia ścieków
Przedmiot wniosku Ponoszone przez Urząd Miejski w Koszalinie koszty: energii elektrycznej, wody, gazu ziemnego, ogrzewania, dostępu do sieci Internet, abonamentu telefonicznego sieci komórkowej i stacjonarnej, wywozu śmieci, odprowadzenia ścieków
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 78/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Liczba zgłoszeń, interwencji i innych działań Straży Miejskiej w latach 2010-2020, współpraca Straży z innymi podmiotami, źródła dochodów i wydatków Straży
Przedmiot wniosku Liczba zgłoszeń, interwencji i innych działań Straży Miejskiej w latach 2010-2020, współpraca Straży z innymi podmiotami, źródła dochodów i wydatków Straży
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Straż Miejska
Data wpływu
Numer PP 77/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Liczba pojazdów zarejestrowanych i wyrejestrowanych w latach 2018-2021, stan zarejestrowanych pojazdów na 31.03.2021
Przedmiot wniosku Liczba pojazdów zarejestrowanych i wyrejestrowanych w latach 2018-2021, stan zarejestrowanych pojazdów na 31.03.2021
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Komunikacji
Data wpływu
Numer PP 76/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Liczba licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówka w mieście, wypisów z licencji, identyfikatorów kierowcy taksówki
Przedmiot wniosku Liczba licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówka w mieście, wypisów z licencji, identyfikatorów kierowcy taksówki
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Komunikacji
Data wpływu
Numer PP 75/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Liczba wydanych praw jazdy, liczba decyzji administracyjnych o zatrzymaniu lub cofnięciu posiadanych uprawnień, liczba decyzji o skierowaniu na kontrolne sprawdzenie kwalifikacji w latach 01.01.2015 r. do 31.12.2020 r.
Przedmiot wniosku Liczba wydanych praw jazdy, liczba decyzji administracyjnych o zatrzymaniu lub cofnięciu posiadanych uprawnień, liczba decyzji o skierowaniu na kontrolne sprawdzenie kwalifikacji w latach 01.01.2015 r. do 31.12.2020 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Komunikacji
Data wpływu
Numer PP 74/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Skan umowy zawartej z InPost Sp. z o.o. w Krakowie regulującej usługi świadczone poprzez urzad24.inpost.pl
Przedmiot wniosku Skan umowy zawartej z InPost Sp. z o.o. w Krakowie regulującej usługi świadczone poprzez urzad24.inpost.pl
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 73/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Pracownicze Plany Kapitałowe: liczba pracowników ogółem, liczba pracowników, którzy przystąpili do PPK, zwiększenie zatrudnienia lub wynagrodzenia pracowników obsługujących PPK
Przedmiot wniosku Pracownicze Plany Kapitałowe: liczba pracowników ogółem, liczba pracowników, którzy przystąpili do PPK, zwiększenie zatrudnienia lub wynagrodzenia pracowników obsługujących PPK
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Data wpływu
Numer PP 72/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Wykaz pojazdów służbowych Urzędu Miejskiego
Przedmiot wniosku Wykaz pojazdów służbowych Urzędu Miejskiego
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 71/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Remont ul. Kościuszki, zmiana usytuowania przystanku autobusowego
Przedmiot wniosku Remont ul. Kościuszki, zmiana usytuowania przystanku autobusowego
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Inwestycji
Data wpływu
Numer PP 70/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Przyjęte standardy/ wytyczne/ katalogi lub inne dokumenty regulujące planowanie i urządzanie przestrzeni publicznych na terenie gminy
Przedmiot wniosku Przyjęte standardy/ wytyczne/ katalogi lub inne dokumenty regulujące planowanie i urządzanie przestrzeni publicznych na terenie gminy
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 69/2021
Status udzielono informacji