W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku : Liczba psychologów zatrudnionych w szkołach i przedszkolach publicznych na terenie miasta Koszalina
Przedmiot wniosku Liczba psychologów zatrudnionych w szkołach i przedszkolach publicznych na terenie miasta Koszalina
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Edukacji
Data wpływu
Numer PP 218/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Dane teleadresowe do sołtysów na terenie gminy
Przedmiot wniosku Dane teleadresowe do sołtysów na terenie gminy
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 217/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Ankieta: Monitoring funkcjonowania zespołów dialogu obywatelskiego na terenie wszystkich samorządów województwa zachodniopomorskiego
Przedmiot wniosku Ankieta: Monitoring funkcjonowania zespołów dialogu obywatelskiego na terenie wszystkich samorządów województwa zachodniopomorskiego
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 216/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Operat szacunkowy sporządzony dla potrzeb ustalenia wysokości opłaty rocznej z tyt. użytkowania wieczystego nieruchomości dz.128/7 obr. 0009
Przedmiot wniosku Operat szacunkowy sporządzony dla potrzeb ustalenia wysokości opłaty rocznej z tyt. użytkowania wieczystego nieruchomości dz.128/7 obr. 0009
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Nieruchomości
Data wpływu
Numer PP 215/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Interwencje uboczne w sprawach o eksmisję w latach 2018-2021
Przedmiot wniosku Interwencje uboczne w sprawach o eksmisję w latach 2018-2021
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 214/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Dokumenty potwierdzające rzeczywistą moc emitowanych pól elektromagnetycznych przez maszt telefonii komórkowych przy ul. Podmiejskiej w Koszalinie
Przedmiot wniosku Dokumenty potwierdzające rzeczywistą moc emitowanych pól elektromagnetycznych przez maszt telefonii komórkowych przy ul. Podmiejskiej w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 213/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Decyzje o dopuszczalnym poziomie hałasu oraz poziomie mocy pól elektromagnetycznych wydane dla masztu telefonii komórkowej przy ul. Podmiejskiej w Koszalinie
Przedmiot wniosku Decyzje o dopuszczalnym poziomie hałasu oraz poziomie mocy pól elektromagnetycznych wydane dla masztu telefonii komórkowej przy ul. Podmiejskiej w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 212/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Dokumenty w sprawie planowanej zmiany granic M. Koszalina m.in. przejęcia gminy Będzino. Wykaz gminnych dróg publicznych i niepublicznych mających nawierzchnie gruntowe lub tymczasowo utwardzone, wykaz dróg, z których brak jest dostępu przyległych nieruchomości do sieci kanalizacji sanitarnej
Przedmiot wniosku Dokumenty w sprawie planowanej zmiany granic M. Koszalina m.in. przejęcia gminy Będzino. Wykaz gminnych dróg publicznych i niepublicznych mających nawierzchnie gruntowe lub tymczasowo utwardzone, wykaz dróg, z których brak jest dostępu przyległych nieruchomości do sieci kanalizacji sanitarnej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 211/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Projekt budowy drogi od ul. Słupskiej do wieży widokowej, stadionu, oraz Sanktuarium na Górze Chełmskiej, wnioski i decyzje dot. dofinansowania projektu
Przedmiot wniosku Projekt budowy drogi od ul. Słupskiej do wieży widokowej, stadionu, oraz Sanktuarium na Górze Chełmskiej, wnioski i decyzje dot. dofinansowania projektu
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 210/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Adres usługi WMS dla ortofotomapy 2011 i ortofotomapy 2005
Przedmiot wniosku Adres usługi WMS dla ortofotomapy 2011 i ortofotomapy 2005
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru
Data wpływu
Numer PP 209/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Pokrycie powiatu numeryczną mapą zasadniczą, bazy danych GESUT, BDOT500
Przedmiot wniosku Pokrycie powiatu numeryczną mapą zasadniczą, bazy danych GESUT, BDOT500
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru
Data wpływu
Numer PP 208/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Utworzenie Straży Miejskiej w Koszalinie, pierwszy regulamin organizacyjny
Przedmiot wniosku Utworzenie Straży Miejskiej w Koszalinie, pierwszy regulamin organizacyjny
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 207/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Ankieta dot. raportu o stanie gminy za 2020 rok
Przedmiot wniosku Ankieta dot. raportu o stanie gminy za 2020 rok
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 206/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Obserwacja ruchu drogowego na terenie Miasta Koszalina podlegająca archiwizacji, ewidencja liczby pasażerów korzystających z transportu zbiorowego
Przedmiot wniosku Obserwacja ruchu drogowego na terenie Miasta Koszalina podlegająca archiwizacji, ewidencja liczby pasażerów korzystających z transportu zbiorowego
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 205/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Dokumenty dotyczące zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla działki 392 obr. 0015
Przedmiot wniosku Dokumenty dotyczące zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla działki 392 obr. 0015
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 204/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Liczba złożonych w Urzędzie oświadczeń o zakazie wykonywania polowania na nieruchomości
Przedmiot wniosku Liczba złożonych w Urzędzie oświadczeń o zakazie wykonywania polowania na nieruchomości
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 203/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Wynagrodzenie zasadnicze na stanowisku podinspektora i inspektora w Biurze Obsługi Mieszkańca/Interesanta
Przedmiot wniosku Wynagrodzenie zasadnicze na stanowisku podinspektora i inspektora w Biurze Obsługi Mieszkańca/Interesanta
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Data wpływu
Numer PP 202/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Powołanie Inspektora Ochrony Danych
Przedmiot wniosku Powołanie Inspektora Ochrony Danych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 201/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Inwentaryzacja źródeł ciepła
Przedmiot wniosku Inwentaryzacja źródeł ciepła
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 200/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego dopuszczające realizację farm fotowoltaicznych lub farm wiatrowych, wielkość mocy farm fotowoltaicznych, dla których zostały wydane decyzje o warunkach zabudowy, decyzje środowiskowe
Przedmiot wniosku Miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego dopuszczające realizację farm fotowoltaicznych lub farm wiatrowych, wielkość mocy farm fotowoltaicznych, dla których zostały wydane decyzje o warunkach zabudowy, decyzje środowiskowe
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 199/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Wykaz procentowej zdawalności (pierwsze podejście) kandydatów na kierowców części praktycznej egzaminu państwowego na prawo jazdy kat. B w latach 2018-2021 w powiazaniu z instruktorem prowadzącym szkolenie
Przedmiot wniosku Wykaz procentowej zdawalności (pierwsze podejście) kandydatów na kierowców części praktycznej egzaminu państwowego na prawo jazdy kat. B w latach 2018-2021 w powiazaniu z instruktorem prowadzącym szkolenie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Komunikacji
Data wpływu
Numer PP 198/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Uchwała Rady Miejskiej o wysokości stawki opłaty adiacenckiej, wykaz decyzji o ustaleniu opłaty adiacenckiej z tytułu podziałów nieruchomości wraz z danymi za lata 2017-2020
Przedmiot wniosku Uchwała Rady Miejskiej o wysokości stawki opłaty adiacenckiej, wykaz decyzji o ustaleniu opłaty adiacenckiej z tytułu podziałów nieruchomości wraz z danymi za lata 2017-2020
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Nieruchomości
Data wpływu
Numer PP 197/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Liczba mieszkań komunalnych, liczba zadłużonych rodzin, ogólna kwota zadłużenia na 30.09.2021 r.
Przedmiot wniosku Liczba mieszkań komunalnych, liczba zadłużonych rodzin, ogólna kwota zadłużenia na 30.09.2021 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 196/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Informacje i dokumenty w sprawie zmiany granic pomiędzy Miastem Koszalin a Gminą Będzino
Przedmiot wniosku Informacje i dokumenty w sprawie zmiany granic pomiędzy Miastem Koszalin a Gminą Będzino
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 195/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Dokumentacja na wykonanie, pozwolenia wodnoprawne, korespondencja w sprawie studni chłonnych na dz. nr 564/1, obr. 0044 w Koszalinie
Przedmiot wniosku Dokumentacja na wykonanie, pozwolenia wodnoprawne, korespondencja w sprawie studni chłonnych na dz. nr 564/1, obr. 0044 w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 194/2021
Status udzielono informacji