W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku: Ankieta on-line: Finansowanie strategii adaptacyjnych gmin w reakcji na szoki zewnętrzne na przykładzie pandemii COVID-19 w latach 2020-2021
Przedmiot wniosku Ankieta on-line: Finansowanie strategii adaptacyjnych gmin w reakcji na szoki zewnętrzne na przykładzie pandemii COVID-19 w latach 2020-2021
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 15/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Przyczyny braku wybrania oferty organizacji pozarządowych ubiegających się o prowadzenie punktów nieodpłatnej pomocy prawnej i nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego w mieście Koszalin w 2023 r.
Przedmiot wniosku Przyczyny braku wybrania oferty organizacji pozarządowych ubiegających się o prowadzenie punktów nieodpłatnej pomocy prawnej i nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego w mieście Koszalin w 2023 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Kultury i Spraw Społecznych
Data wpływu
Numer PP 14/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wysokość opłat komunalnych w Gminie Miasto Koszalin
Przedmiot wniosku Wysokość opłat komunalnych w Gminie Miasto Koszalin
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 13/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Ewidencja budowli ochronnych
Przedmiot wniosku Ewidencja budowli ochronnych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Biuro Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
Data wpływu
Numer PP 12/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Ankieta: Monitoring wizyjny, bezzałogowe statki powietrzne
Przedmiot wniosku Ankieta: Monitoring wizyjny, bezzałogowe statki powietrzne
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 11/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Prace nad wprowadzeniem uchwały krajobrazowej lub jej zmianą
Przedmiot wniosku Prace nad wprowadzeniem uchwały krajobrazowej lub jej zmianą
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 10/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Środki własne oraz pozyskane na wykonanie napraw i remontów w latacj 2020-2022, koszty koncepcji rewitalizacji Rynku Staromiejskiego, koszty utrzymania Wodnej Doliny
Przedmiot wniosku Środki własne oraz pozyskane na wykonanie napraw i remontów w latacj 2020-2022, koszty koncepcji rewitalizacji Rynku Staromiejskiego, koszty utrzymania Wodnej Doliny
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 9/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wdrożenie programu mieszkaniowego dla społeczności lokalnej
Przedmiot wniosku Wdrożenie programu mieszkaniowego dla społeczności lokalnej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 8/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Stan ludności poszczególnych ulic Miasta Koszalin na dzień 31 grudnia 2022
Przedmiot wniosku Stan ludności poszczególnych ulic Miasta Koszalin na dzień 31 grudnia 2022
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Spraw Obywatelskich
Data wpływu
Numer PP 7/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Place zabaw uwzględniające potrzeby osób niepełnosprawnych
Przedmiot wniosku Place zabaw uwzględniające potrzeby osób niepełnosprawnych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 6/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Środki wydatkowane na infrastrukturę społeczną w mieście w 2021 r.
Przedmiot wniosku Środki wydatkowane na infrastrukturę społeczną w mieście w 2021 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 5/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Licencje oznaczone jako CL1 oraz CL2
Przedmiot wniosku Licencje oznaczone jako CL1 oraz CL2
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru
Data wpływu
Numer PP 4/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Regulamin oraz akt prawny przyjmujący regulamin dla kąpieliska umieszczonego w wykazie kąpielisk zgodnie z uchwałą nr XLV/730/2022
Przedmiot wniosku Regulamin oraz akt prawny przyjmujący regulamin dla kąpieliska umieszczonego w wykazie kąpielisk zgodnie z uchwałą nr XLV/730/2022
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Kultury i Spraw Społecznych
Data wpływu
Numer PP 3/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Koszt zakupu ozdób świątecznych mieszczących się na terenie miasta Koszalin w 2022 roku
Przedmiot wniosku Koszt zakupu ozdób świątecznych mieszczących się na terenie miasta Koszalin w 2022 roku
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 2/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Realizacja planowanych inwestycji
Przedmiot wniosku Realizacja planowanych inwestycji
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 1/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Roszczenia reprywatyzacyjne w stosunku do nieruchomości dz. nr 799/15 oraz 799/16 w Koszalinie
Przedmiot wniosku Roszczenia reprywatyzacyjne w stosunku do nieruchomości dz. nr 799/15 oraz 799/16 w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Nieruchomości
Data wpływu
Numer PP 235/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Roszczenia reprywatyzacyjne w stosunku do nieruchomości dz. nr 799/11 oraz 799/9 w Koszalinie
Przedmiot wniosku Roszczenia reprywatyzacyjne w stosunku do nieruchomości dz. nr 799/11 oraz 799/9 w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Nieruchomości
Data wpływu
Numer PP 234/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Dzierżawa nieruchomości oznaczonej geodezyjnie działką nr 58/4 obr. ewid. 21 w Koszalinie przy ul. Andersa 16
Przedmiot wniosku Dzierżawa nieruchomości oznaczonej geodezyjnie działką nr 58/4 obr. ewid. 21 w Koszalinie przy ul. Andersa 16
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Nieruchomości
Data wpływu
Numer PP 233/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Oprogramowanie do obsługi księgowo-finansowej jednostek podległych
Przedmiot wniosku Oprogramowanie do obsługi księgowo-finansowej jednostek podległych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 232/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Utrzymywanie hodowlanej pszczoły miodnej na terenie miasta, przepisy regulujące utrzymanie miejskich pasiek
Przedmiot wniosku Utrzymywanie hodowlanej pszczoły miodnej na terenie miasta, przepisy regulujące utrzymanie miejskich pasiek
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 231/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Akt prawny regulujący uprawnienia osób w wieku powyżej 70 lat do bezpłatnych przejazdów miejskimi środkami komunikacji w roku 2022 i od 01 stycznia 2023 r.
Przedmiot wniosku Akt prawny regulujący uprawnienia osób w wieku powyżej 70 lat do bezpłatnych przejazdów miejskimi środkami komunikacji w roku 2022 i od 01 stycznia 2023 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 230/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Decyzja nr A-I-2.6740.281.2020.AK w sprawie udzielenia pozwolenia na budowę "Budynku szpitala centrum opieki długoterminowej"
Przedmiot wniosku Decyzja nr A-I-2.6740.281.2020.AK w sprawie udzielenia pozwolenia na budowę "Budynku szpitala centrum opieki długoterminowej"
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 229/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Audyty wewnętrzne przeprowadzane w latach 2021 i 2022 przez firmy zewnętrzne, sporządzane przez firmy plany i sprawozdania
Przedmiot wniosku Audyty wewnętrzne przeprowadzane w latach 2021 i 2022 przez firmy zewnętrzne, sporządzane przez firmy plany i sprawozdania
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 228/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Uchwała w sprawie zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabarytów, standardów jakościowych oraz rodzajów materiałów budowlanych z jakich mogą być wykonane
Przedmiot wniosku Uchwała w sprawie zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabarytów, standardów jakościowych oraz rodzajów materiałów budowlanych z jakich mogą być wykonane
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 227/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Powierzchnie i koszty utrzymania miejskich trawników, założonych łąk kwietnych, naturalnych łąk/nieużytków
Przedmiot wniosku Powierzchnie i koszty utrzymania miejskich trawników, założonych łąk kwietnych, naturalnych łąk/nieużytków
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 226/2022
Status udzielono informacji