W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku: Dane do "Rankingu elektromobilności miast"
Przedmiot wniosku Dane do "Rankingu elektromobilności miast"
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 40/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Informacja w sprawie terminu zakończenia remontu ul. Piłsudskiego na odcinku od ul. Traugutta do ulicy Sportowej
Przedmiot wniosku Informacja w sprawie terminu zakończenia remontu ul. Piłsudskiego na odcinku od ul. Traugutta do ulicy Sportowej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 39/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Udostępnienie do wglądu dokumentacji adaptacji poddasza nieużytkowego na lokal mieszkalny przy ul. Piłsudskiego
Przedmiot wniosku Udostępnienie do wglądu dokumentacji adaptacji poddasza nieużytkowego na lokal mieszkalny przy ul. Piłsudskiego
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 38/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Zaplanowane w budżecie Miasta na rok 2023: na nowe inwestycje, środki na placówki oświatowe, złożone wnioski o dofinansowanie, zagospodarowanie w urządzenia małej architektury
Przedmiot wniosku Zaplanowane w budżecie Miasta na rok 2023: na nowe inwestycje, środki na placówki oświatowe, złożone wnioski o dofinansowanie, zagospodarowanie w urządzenia małej architektury
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 37/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Decyzje o warunkach zabudowy dla działki nr 276/2, obr. 11 w Koszalinie
Przedmiot wniosku Decyzje o warunkach zabudowy dla działki nr 276/2, obr. 11 w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 36/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Dokumentacja potwierdzająca zakończenie budowy i decyzja pozwalająca na użytkowanie budynku na działce nr 8/1, obręb 34 w Koszalinie
Przedmiot wniosku Dokumentacja potwierdzająca zakończenie budowy i decyzja pozwalająca na użytkowanie budynku na działce nr 8/1, obręb 34 w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 35/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Dokumentacja potwierdzająca zakończenie budowy i decyzja pozwalająca na użytkowanie budynku na działce nr 210, obręb 31 w Koszalinie
Przedmiot wniosku Dokumentacja potwierdzająca zakończenie budowy i decyzja pozwalająca na użytkowanie budynku na działce nr 210, obręb 31 w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 34/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Ponaglenie w sprawie nieudostępnienia informacji publicznej na wniosek złożony do Zarządu Dróg i Transportu
Przedmiot wniosku Ponaglenie w sprawie nieudostępnienia informacji publicznej na wniosek złożony do Zarządu Dróg i Transportu
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 33/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Dane z Ewidencji Gruntów i Budynków
Przedmiot wniosku Dane z Ewidencji Gruntów i Budynków
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru
Data wpływu
Numer PP 32/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Zaplanowane w budżecie Miasta na rok 2023: na nowe inwestycje, środki na placówki oświatowe, złożone wnioski o dofinansowanie, zagospodarowanie w urządzenia małej architektury
Przedmiot wniosku Zaplanowane w budżecie Miasta na rok 2023: na nowe inwestycje, środki na placówki oświatowe, złożone wnioski o dofinansowanie, zagospodarowanie w urządzenia małej architektury
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 31/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Tytuł prawny osoby fizycznej do lokalu mieszkalnego na terenie Gminy Miasto Koszalin, naliczany z tego tytułu podatek
Przedmiot wniosku Tytuł prawny osoby fizycznej do lokalu mieszkalnego na terenie Gminy Miasto Koszalin, naliczany z tego tytułu podatek
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 30/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Treści postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych lub innych zapytań ofertowych prowadzonych poza ww. ustawą w sprawie usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Miasto Koszalin w 2023 r.
Przedmiot wniosku Treści postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych lub innych zapytań ofertowych prowadzonych poza ww. ustawą w sprawie usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Miasto Koszalin w 2023 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 29/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Dokumentowanie wyników głosowania w Koszalińskim Budżecie Obywatelskim, adresy głosujących na projekt nr 3 z Lubiatowa "Wykonanie nawierzchni na ulicy Oliwkowej i Migdałowej"
Przedmiot wniosku Dokumentowanie wyników głosowania w Koszalińskim Budżecie Obywatelskim, adresy głosujących na projekt nr 3 z Lubiatowa "Wykonanie nawierzchni na ulicy Oliwkowej i Migdałowej"
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Komunikacji Społecznej, Promocji i Turystyki
Data wpływu
Numer PP 28/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Plan zagospodarowania przestrzennego „Dzierżęcin – Lubiatowo”
Przedmiot wniosku Plan zagospodarowania przestrzennego „Dzierżęcin – Lubiatowo”
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 27/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Ankieta on-line: Podsumowanie preferencyjnej sprzedaży węgla przez gminy
Przedmiot wniosku Ankieta on-line: Podsumowanie preferencyjnej sprzedaży węgla przez gminy
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 26/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Przesłanie Kodeksu karnego wykonawczego
Przedmiot wniosku Przesłanie Kodeksu karnego wykonawczego
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 25/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Decyzje o warunkach zabudowy wydane dla nieruchomości położonej w Koszalinie o numerze ewidencyjnym 60/3, obręb 0048 Koszalin
Przedmiot wniosku Decyzje o warunkach zabudowy wydane dla nieruchomości położonej w Koszalinie o numerze ewidencyjnym 60/3, obręb 0048 Koszalin
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 24/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Uchwała w sprawie zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabarytów, standardów jakościowych oraz rodzajów materiałów budowlanych z jakich mogą być wykonane
Przedmiot wniosku Uchwała w sprawie zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabarytów, standardów jakościowych oraz rodzajów materiałów budowlanych z jakich mogą być wykonane
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 23/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Umowy zawarte z ochotniczymi strażami pożarnymi działającymi na terenie Miasta Koszalina w trybie art. 7.1 ustawy z dnia 17 grudnia 2021 r. o ochotniczych strażach pożarnych
Przedmiot wniosku Umowy zawarte z ochotniczymi strażami pożarnymi działającymi na terenie Miasta Koszalina w trybie art. 7.1 ustawy z dnia 17 grudnia 2021 r. o ochotniczych strażach pożarnych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Biuro Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
Data wpływu
Numer PP 22/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Termin wykonywania usług sprzątających dla Urzędu Miejskiego w Koszalinie przez firmę Orion Next
Przedmiot wniosku Termin wykonywania usług sprzątających dla Urzędu Miejskiego w Koszalinie przez firmę Orion Next
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 21/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Przewozy autobusowe komunikacji miejskiej
Przedmiot wniosku Przewozy autobusowe komunikacji miejskiej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 20/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Liczba urodzeń dzieci z roczników 2019, 2020, 2021, 2022
Przedmiot wniosku Liczba urodzeń dzieci z roczników 2019, 2020, 2021, 2022
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Urząd Stanu Cywilnego
Data wpływu
Numer PP 19/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Plany finansowe, informacje o wykonaniu planu, sprawozdania finansowe, struktura wynagrodzeń, regulamin wynagrodzeń za lata 2018-2022
Przedmiot wniosku Plany finansowe, informacje o wykonaniu planu, sprawozdania finansowe, struktura wynagrodzeń, regulamin wynagrodzeń za lata 2018-2022
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 18/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wydane pozwolenia na budowę dla działek nr 326101_1.0053.799/12, 326101_1.0053.799/14 i 326101_1.0053.799/16
Przedmiot wniosku Wydane pozwolenia na budowę dla działek nr 326101_1.0053.799/12, 326101_1.0053.799/14 i 326101_1.0053.799/16
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 17/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Realizacja programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt
Przedmiot wniosku Realizacja programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 16/2023
Status udzielono informacji