W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku: Ścieżki rowerowe na terenie Miasta Koszalina
Przedmiot wniosku Ścieżki rowerowe na terenie Miasta Koszalina
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 91/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Uchwała w sprawie zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabarytów, standardów jakościowych oraz rodzajów materiałów budowlanych z jakich mogą być wykonane
Przedmiot wniosku Uchwała w sprawie zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabarytów, standardów jakościowych oraz rodzajów materiałów budowlanych z jakich mogą być wykonane
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 90/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wydatkowane środki finansowe w 2022 r. na bieżące utrzymanie dróg, obejmujące: naprawę jezdni, chodników, elementów bezpieczeństwa ruchu, oznakowania, bez zimowego utrzymania dróg
Przedmiot wniosku Wydatkowane środki finansowe w 2022 r. na bieżące utrzymanie dróg, obejmujące: naprawę jezdni, chodników, elementów bezpieczeństwa ruchu, oznakowania, bez zimowego utrzymania dróg
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 89/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Remonty budynków mieszkalnych zasobu gminy lub we wspólnotach mieszkaniowych, wynikające z realizacji programu rewitalizacji
Przedmiot wniosku Remonty budynków mieszkalnych zasobu gminy lub we wspólnotach mieszkaniowych, wynikające z realizacji programu rewitalizacji
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 88/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach oraz decyzje o warunkach zabudowy i zagospodarowania przestrzennego wydanych w latach 2020-2023, oraz aktualnie procedowane dla farm fotowoltaicznych, farm wiatrowych i magazynów energii
Przedmiot wniosku Decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach oraz decyzje o warunkach zabudowy i zagospodarowania przestrzennego wydanych w latach 2020-2023, oraz aktualnie procedowane dla farm fotowoltaicznych, farm wiatrowych i magazynów energii
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 87/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wytyczne do składania ofert na wynajem tablic reklamowych oraz miejsce i sposób ich zamieszczenia w okresie od kwietnia 2020 r. do kwietnia 2023 r.
Przedmiot wniosku Wytyczne do składania ofert na wynajem tablic reklamowych oraz miejsce i sposób ich zamieszczenia w okresie od kwietnia 2020 r. do kwietnia 2023 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Komunikacji Społecznej, Promocji i Turystyki
Data wpływu
Numer PP 86/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Projekt zagospodarowania terenu i projekt architektoniczno-budowlany dla działki 132/3 obr. 0028
Przedmiot wniosku Projekt zagospodarowania terenu i projekt architektoniczno-budowlany dla działki 132/3 obr. 0028
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 85/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Liczba zbytych w ciągu 10 lat przez Gminę Miasto Koszalin nieruchomości, na których znajdowały się ciągi wodne, co do których Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. wydały zgodę na zbycie
Przedmiot wniosku Liczba zbytych w ciągu 10 lat przez Gminę Miasto Koszalin nieruchomości, na których znajdowały się ciągi wodne, co do których Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. wydały zgodę na zbycie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Nieruchomości
Data wpływu
Numer PP 84/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wpływ do budżetu miasta w latach 2018-2023 podatków i opłat lokalnych
Przedmiot wniosku Wpływ do budżetu miasta w latach 2018-2023 podatków i opłat lokalnych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Finansowy
Data wpływu
Numer PP 83/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Realizacja projektów obywatelskich zatwierdzonych do realizacji w 2023 roku w Koszalinie
Przedmiot wniosku Realizacja projektów obywatelskich zatwierdzonych do realizacji w 2023 roku w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Komunikacji Społecznej, Promocji i Turystyki
Data wpływu
Numer PP 82/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Konsultacje społeczne i Budżet Obywatelski w latach 2017-2022
Przedmiot wniosku Konsultacje społeczne i Budżet Obywatelski w latach 2017-2022
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 81/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Ankieta: Realizacja zadań własnych z zakresu sektora oświaty przez jednostki samorządu terytorialnego (JST) w formule partnerstwa publiczno-prywatnego (PPP)
Przedmiot wniosku Ankieta: Realizacja zadań własnych z zakresu sektora oświaty przez jednostki samorządu terytorialnego (JST) w formule partnerstwa publiczno-prywatnego (PPP)
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 80/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Kserokopia rysunku projektu zagospodarowania przestrzennego wraz z opisem - dot. decyzji o pozwoleniu na budowę budynku mieszkalnego na dz. 17/6 i 17/7 obręb 0004
Przedmiot wniosku Kserokopia rysunku projektu zagospodarowania przestrzennego wraz z opisem - dot. decyzji o pozwoleniu na budowę budynku mieszkalnego na dz. 17/6 i 17/7 obręb 0004
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 79/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Realizacja projektu z Budżetu Obywatelskiego pn. "Koszalińskie tężnie solankowe - poczuj klimat uzdrowiska u podnóża Góry Chełmskiej i przy Bulwarach Młyńskich"
Przedmiot wniosku Realizacja projektu z Budżetu Obywatelskiego pn. "Koszalińskie tężnie solankowe - poczuj klimat uzdrowiska u podnóża Góry Chełmskiej i przy Bulwarach Młyńskich"
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 78/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Decyzja środowiskowa planowanej inwestycji pod roboczą nazwą "Budowa instalacji termicznego przekształcania odpadów komunalnych w Koszalinie"
Przedmiot wniosku Decyzja środowiskowa planowanej inwestycji pod roboczą nazwą "Budowa instalacji termicznego przekształcania odpadów komunalnych w Koszalinie"
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 77/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Poniesione koszty z tytułu obsługi prawnej Urzędu w latach 2017 - 2022
Przedmiot wniosku Poniesione koszty z tytułu obsługi prawnej Urzędu w latach 2017 - 2022
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Zespół Radców Prawnych
Data wpływu
Numer PP 76/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wykonawcy zamówień publicznych, realizujący umowy zawarte po przeprowadzeniu postępowania w ramach ustawy prawo zamówień publicznych, którym naliczono kary umowne, rozwiązano, wypowiedziano umowę lub odstąpiono od umowy, pozwano o zapłatę, wykluczono z postępowania w okresie od 01.08.2022 do 28.02.2
Przedmiot wniosku Wykonawcy zamówień publicznych, realizujący umowy zawarte po przeprowadzeniu postępowania w ramach ustawy prawo zamówień publicznych, którym naliczono kary umowne, rozwiązano, wypowiedziano umowę lub odstąpiono od umowy, pozwano o zapłatę, wykluczono z postępowania w okresie od 01.08.2022 do 28.02.2
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 75/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: System umożliwiający głosowanie na projekty w Budżecie Obywatelskim, gromadzenie i usuwanie danych osobowych
Przedmiot wniosku System umożliwiający głosowanie na projekty w Budżecie Obywatelskim, gromadzenie i usuwanie danych osobowych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Komunikacji Społecznej, Promocji i Turystyki
Data wpływu
Numer PP 74/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wszczęte postępowania oraz wydane decyzje w związku z niedopełnieniem przez właścicieli nieruchomości obowiązku selektywnego zbierania odpadów komunalnych i zastosowanie stawki opłaty podwyższonej
Przedmiot wniosku Wszczęte postępowania oraz wydane decyzje w związku z niedopełnieniem przez właścicieli nieruchomości obowiązku selektywnego zbierania odpadów komunalnych i zastosowanie stawki opłaty podwyższonej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 73/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Petycje złożone do Rady Miejskiej w Koszalinie i Prezydenta Miasta Koszalina w latach 2019-2022
Przedmiot wniosku Petycje złożone do Rady Miejskiej w Koszalinie i Prezydenta Miasta Koszalina w latach 2019-2022
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 72/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Lokalizacji parkingów wykorzystywanych na potrzeby przechowywania pojazdów usuniętych w trybie art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym
Przedmiot wniosku Lokalizacji parkingów wykorzystywanych na potrzeby przechowywania pojazdów usuniętych w trybie art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Komunikacji
Data wpływu
Numer PP 71/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Usługi zewnętrzne: inspektora ochrony danych, informatyczne, audytora wewnętrznego, pełnomocnika ds. dostępności, informacji niejawnych, data obowiązywania dokumentów startegicznych, audyty teleinformatyczne
Przedmiot wniosku Usługi zewnętrzne: inspektora ochrony danych, informatyczne, audytora wewnętrznego, pełnomocnika ds. dostępności, informacji niejawnych, data obowiązywania dokumentów startegicznych, audyty teleinformatyczne
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 70/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Kopia sposobu rozpatrzenia uwagi do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Sarzyna z dnia 29 grudnia 2022 r.
Przedmiot wniosku Kopia sposobu rozpatrzenia uwagi do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Sarzyna z dnia 29 grudnia 2022 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 69/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Oferty, które otrzymały w 2023 r. dofinansowanie w ramach konkursu na przeciwdziałanie alkoholizmowi oraz na przeciwdziałanie narkomanii
Przedmiot wniosku Oferty, które otrzymały w 2023 r. dofinansowanie w ramach konkursu na przeciwdziałanie alkoholizmowi oraz na przeciwdziałanie narkomanii
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Biuro Pełnomocnika ds. Uzależnień
Data wpływu
Numer PP 68/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Uchwała w sprawie zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic i urządzeń reklamowych, ogrodzeń, ich gabarytów, standardów jakościowych oraz rodzajów materiałów budowlanych
Przedmiot wniosku Uchwała w sprawie zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic i urządzeń reklamowych, ogrodzeń, ich gabarytów, standardów jakościowych oraz rodzajów materiałów budowlanych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 67/2023
Status udzielono informacji