W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku: Data oddania działek w użytkowanie wieczyste
Przedmiot wniosku Data oddania działek w użytkowanie wieczyste
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Nieruchomości
Data wpływu
Numer PP 141/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Pisemne wnioski o udostępnienie informacji publicznej, które organ otrzymał w 2022 r., odmowa udostępnienia informacji, skargi na bezczynność i wydane decyzje
Przedmiot wniosku Pisemne wnioski o udostępnienie informacji publicznej, które organ otrzymał w 2022 r., odmowa udostępnienia informacji, skargi na bezczynność i wydane decyzje
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 140/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Dane dot. budżetu, zatrudnienia i wynagrodzenia pracowników Urzędu w latach 2020, 2021, 2022, 2023
Przedmiot wniosku Dane dot. budżetu, zatrudnienia i wynagrodzenia pracowników Urzędu w latach 2020, 2021, 2022, 2023
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 139/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Dane dot. szczepień przeciwko wirusowi brodawczaka ludzkiego HPV
Przedmiot wniosku Dane dot. szczepień przeciwko wirusowi brodawczaka ludzkiego HPV
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Kultury i Spraw Społecznych
Data wpływu
Numer PP 138/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Zakupy, stan zatrudnienia, liczba: pracowników, kierowców, samochodów, zagranicznych podróży służbowych oraz zadłużenie, wpływy i wydatki Miasta w latach 2020-2023
Przedmiot wniosku Zakupy, stan zatrudnienia, liczba: pracowników, kierowców, samochodów, zagranicznych podróży służbowych oraz zadłużenie, wpływy i wydatki Miasta w latach 2020-2023
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 137/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Przeznaczenie działki nr 60/3 obr. ewid. 0048 w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
Przedmiot wniosku Przeznaczenie działki nr 60/3 obr. ewid. 0048 w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 136/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Pozwolenie na budowę lub zgłoszenie obiektu budowlanego na działce nr 569/24 obr. ewid. 0017 w Koszalinie
Przedmiot wniosku Pozwolenie na budowę lub zgłoszenie obiektu budowlanego na działce nr 569/24 obr. ewid. 0017 w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 135/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Etaty dla psychologów szkolnych w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych, liczba zatrudnionych psychologów oraz wakatów w roku szkolnym 2023/24
Przedmiot wniosku Etaty dla psychologów szkolnych w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych, liczba zatrudnionych psychologów oraz wakatów w roku szkolnym 2023/24
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Edukacji
Data wpływu
Numer PP 134/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Dokumentacja przetargowa dot. budowy dróg na osiedlu Unii Europejskiej, dokumentacja projektowa, umowa, gwarancja Wykonawcy
Przedmiot wniosku Dokumentacja przetargowa dot. budowy dróg na osiedlu Unii Europejskiej, dokumentacja projektowa, umowa, gwarancja Wykonawcy
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 133/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Status ul. Torfowej, właściciel działki nr 502 obr. 0053, status drogi na działce nr 499 obr. 0053
Przedmiot wniosku Status ul. Torfowej, właściciel działki nr 502 obr. 0053, status drogi na działce nr 499 obr. 0053
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 132/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wynagrodzenia artystów oraz prowadzącego dot. obchodów Dni Koszalina 2023 r., skany umów podpisanych z wykonawcami
Przedmiot wniosku Wynagrodzenia artystów oraz prowadzącego dot. obchodów Dni Koszalina 2023 r., skany umów podpisanych z wykonawcami
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Kultury i Spraw Społecznych
Data wpływu
Numer PP 131/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Kopia umowy dotyczącej powierzenia Zarządowi Obiektów Sportowych Sp. z o.o. w Koszalinie zadań Miasta Koszalina
Przedmiot wniosku Kopia umowy dotyczącej powierzenia Zarządowi Obiektów Sportowych Sp. z o.o. w Koszalinie zadań Miasta Koszalina
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Kultury i Spraw Społecznych
Data wpływu
Numer PP 130/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Bieżące coroczne oraz 5-letnie przeglądy placów zabaw w 2022 r., umowy dotyczące przeglądów placów zabaw
Przedmiot wniosku Bieżące coroczne oraz 5-letnie przeglądy placów zabaw w 2022 r., umowy dotyczące przeglądów placów zabaw
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 129/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Etaty dla psychologów szkolnych, liczba zatrudnionych psychologów oraz wakatów w roku szkolnym 2023/24, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Koszalin
Przedmiot wniosku Etaty dla psychologów szkolnych, liczba zatrudnionych psychologów oraz wakatów w roku szkolnym 2023/24, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Koszalin
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Edukacji
Data wpływu
Numer PP 128/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Liczba etatów dla psychologów szkolnych, liczba zatrudnionych psychologów oraz wakatów w roku szkolnym 2023/24, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Koszalin
Przedmiot wniosku Liczba etatów dla psychologów szkolnych, liczba zatrudnionych psychologów oraz wakatów w roku szkolnym 2023/24, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Koszalin
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Edukacji
Data wpływu
Numer PP 127/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Skan umowy pożyczki zaciągniętej na podstawie uchwały nr LXIII/915/2023 Rady Miejskiej w Koszalinie z dnia 25 maja 2023 r.
Przedmiot wniosku Skan umowy pożyczki zaciągniętej na podstawie uchwały nr LXIII/915/2023 Rady Miejskiej w Koszalinie z dnia 25 maja 2023 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Finansowy
Data wpływu
Numer PP 126/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Dane teleadresowe pracownika Urzędu Miejskiego w Koszalinie odpowiedzialnego za koordynację w 2023 roku pracy punktów poradniczych, utworzonych w ramach systemu nieodpłatnej pomocy prawnej, poradnictwa obywatelskiego i mediacji
Przedmiot wniosku Dane teleadresowe pracownika Urzędu Miejskiego w Koszalinie odpowiedzialnego za koordynację w 2023 roku pracy punktów poradniczych, utworzonych w ramach systemu nieodpłatnej pomocy prawnej, poradnictwa obywatelskiego i mediacji
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 125/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Ankieta on-line: Wpływy z tytułu opłaty za udostępnienie danych z rejestru cen nieruchomości w 2022 r.
Przedmiot wniosku Ankieta on-line: Wpływy z tytułu opłaty za udostępnienie danych z rejestru cen nieruchomości w 2022 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru
Data wpływu
Numer PP 124/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Plan przebudowy ul. Chałubińskiego, budowa parkingu wielopoziomowego przy ul. Chałubińskiego, planowany przetarg na opracowanie dokumentacji przebudowy drogi na Jamno, wykaz ulic przeznaczonych do remontu lub przebudowy w 2023
Przedmiot wniosku Plan przebudowy ul. Chałubińskiego, budowa parkingu wielopoziomowego przy ul. Chałubińskiego, planowany przetarg na opracowanie dokumentacji przebudowy drogi na Jamno, wykaz ulic przeznaczonych do remontu lub przebudowy w 2023
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 123/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Liczba kobiet, które założyły własną działalność w latach 2021-2023, dane zarejestrowanych firm
Przedmiot wniosku Liczba kobiet, które założyły własną działalność w latach 2021-2023, dane zarejestrowanych firm
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Biuro Działalności Gospodarczej
Data wpływu
Numer PP 122/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Lista aktywnych licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką, liczba wydanych wypisów, lista pojazdów z numerem licencji
Przedmiot wniosku Lista aktywnych licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką, liczba wydanych wypisów, lista pojazdów z numerem licencji
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Komunikacji
Data wpływu
Numer PP 121/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Kopie protokołu prac komisji dokonującej wyboru dyrektora Bałtyckiego Teatru Dramatycznego, kopie kart ocen, kopie programów złożonych przez kandydatów
Przedmiot wniosku Kopie protokołu prac komisji dokonującej wyboru dyrektora Bałtyckiego Teatru Dramatycznego, kopie kart ocen, kopie programów złożonych przez kandydatów
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Data wpływu
Numer PP 120/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Uchwała krajobrazowa w sprawie sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń
Przedmiot wniosku Uchwała krajobrazowa w sprawie sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 119/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Liczba wydanych decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o pozwoleniu na budowę, pokrycie miasta miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego
Przedmiot wniosku Liczba wydanych decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o pozwoleniu na budowę, pokrycie miasta miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 118/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Cel zaciągniętej pożyczki w wysokości 120 mln zł
Przedmiot wniosku Cel zaciągniętej pożyczki w wysokości 120 mln zł
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Finansowy
Data wpływu
Numer PP 117/2023
Status udzielono informacji