W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku : ZRID dla ul. Chałubińskiego od ul. Piłsudzkiego do ul. Leśnej, nakładki asfaltowe w okolicach wyremontowanego wiaduktu na ul. Władysława IV, dodatkowe środki
Przedmiot wniosku ZRID dla ul. Chałubińskiego od ul. Piłsudzkiego do ul. Leśnej, nakładki asfaltowe w okolicach wyremontowanego wiaduktu na ul. Władysława IV, dodatkowe środki
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 203/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Treść wniosków złożonych do Miasta Koszalina przed przygotowaniem projektu mpzp Rokosowo Południ - Dzierżęcin w Koszalinie, przekazanego do konsultacji w dn. 16.10.2023 r.
Przedmiot wniosku Treść wniosków złożonych do Miasta Koszalina przed przygotowaniem projektu mpzp Rokosowo Południ - Dzierżęcin w Koszalinie, przekazanego do konsultacji w dn. 16.10.2023 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 202/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Projekt budowlany i wykonawczy nowego mostu "Powstańców Warszawskich" w ramach inwestycji o nazwie „Rozbiórka i budowa wiaduktów drogowych w ciągu Alei Monte Cassino w Koszalinie”
Przedmiot wniosku Projekt budowlany i wykonawczy nowego mostu "Powstańców Warszawskich" w ramach inwestycji o nazwie „Rozbiórka i budowa wiaduktów drogowych w ciągu Alei Monte Cassino w Koszalinie”
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Inwestycji
Data wpływu
Numer PP 201/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Przebudowa z Rządowego Funduszu Polski Ład ulicy Włoskiej na osiedlu Unii Europejskiej
Przedmiot wniosku Przebudowa z Rządowego Funduszu Polski Ład ulicy Włoskiej na osiedlu Unii Europejskiej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 200/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Liczba nieruchomości, z których odbierane są odpady komunalne. Liczba nieruchomości, na których zostały zastosowane pojemniki podziemne i półpodziemne obsługiwane pojazdem typuHDS
Przedmiot wniosku Liczba nieruchomości, z których odbierane są odpady komunalne. Liczba nieruchomości, na których zostały zastosowane pojemniki podziemne i półpodziemne obsługiwane pojazdem typuHDS
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 199/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Udostępnienie projektu budowlanego budynku mieszkalnego na działce 15/2 obr. 0052
Przedmiot wniosku Udostępnienie projektu budowlanego budynku mieszkalnego na działce 15/2 obr. 0052
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 198/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Plan finansowy Urzędu Miejskiego za lata 2018-2022, struktura zatrudnienia w Urzędzie Miejskim w Koszalinie w latach 2018-2022
Przedmiot wniosku Plan finansowy Urzędu Miejskiego za lata 2018-2022, struktura zatrudnienia w Urzędzie Miejskim w Koszalinie w latach 2018-2022
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 197/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Oferta NGO wybranej do realizacji zadania publicznego - prowadzenia w 2023 r. punktów NPP/NPO, protokół z prac komisji konkursowej oceniającej złożone w 2022 r. oferty, lista rankingowa przyznanych ofertom punktów
Przedmiot wniosku Oferta NGO wybranej do realizacji zadania publicznego - prowadzenia w 2023 r. punktów NPP/NPO, protokół z prac komisji konkursowej oceniającej złożone w 2022 r. oferty, lista rankingowa przyznanych ofertom punktów
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Kultury i Spraw Społecznych
Data wpływu
Numer PP 196/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Liczba etatów i wakatów wychowawców, pedagogów i psychologów w placówkach opiekuńczo-wychowawczych typu socjalizacyjnego, interwencyjnego lub specjalistyczno-terapeutycznego, środki finansowe przeznaczone na utrzymanie placówek oraz na pensje brutto wychowawców
Przedmiot wniosku Liczba etatów i wakatów wychowawców, pedagogów i psychologów w placówkach opiekuńczo-wychowawczych typu socjalizacyjnego, interwencyjnego lub specjalistyczno-terapeutycznego, środki finansowe przeznaczone na utrzymanie placówek oraz na pensje brutto wychowawców
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Edukacji
Data wpływu
Numer PP 195/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Zestawienia projektów zgłoszonych do realizacji ze środków Krajowego Planu Odbudowy
Przedmiot wniosku Zestawienia projektów zgłoszonych do realizacji ze środków Krajowego Planu Odbudowy
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Rozwoju i Współpracy Terytorialnej
Data wpływu
Numer PP 194/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Dane dotyczące dochodów w latach 2018-2022
Przedmiot wniosku Dane dotyczące dochodów w latach 2018-2022
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Finansowy
Data wpływu
Numer PP 193/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Dane dotyczące kosztów i wydatków w latach 2018-2022
Przedmiot wniosku Dane dotyczące kosztów i wydatków w latach 2018-2022
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Finansowy
Data wpływu
Numer PP 192/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Czynności kontrolne w Muzeum w Koszalinie pod kątem nadzoru nad zbiorami, ich ewidencjonowaniem oraz nad majątkiem Muzeum
Przedmiot wniosku Czynności kontrolne w Muzeum w Koszalinie pod kątem nadzoru nad zbiorami, ich ewidencjonowaniem oraz nad majątkiem Muzeum
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Kultury i Spraw Społecznych
Data wpływu
Numer PP 191/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Informacje i pozolenia dotyczące myjni samochodowej mechanicznej dla samochodów ciężarowych oraz myjni samochodowej bezdotykowej na działce nr 18 obręb 0004
Przedmiot wniosku Informacje i pozolenia dotyczące myjni samochodowej mechanicznej dla samochodów ciężarowych oraz myjni samochodowej bezdotykowej na działce nr 18 obręb 0004
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 190/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Ankieta: Wykorzystanie mediów społecznościowych przez gminy
Przedmiot wniosku Ankieta: Wykorzystanie mediów społecznościowych przez gminy
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Komunikacji Społecznej, Promocji i Turystyki
Data wpływu
Numer PP 189/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Treść uzgodnień lub ich odmowy dotyczących wyłożonego do publicznego wglądu planu zagospodarowania przestrzennego „Dzierżęcin-Lubiatowo"
Przedmiot wniosku Treść uzgodnień lub ich odmowy dotyczących wyłożonego do publicznego wglądu planu zagospodarowania przestrzennego „Dzierżęcin-Lubiatowo"
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 188/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Pozwolenie na budowę oraz projekt, budowanej na działce nr 18 obr. 4, myjni samochodowej dla samochodów ciężarowych
Przedmiot wniosku Pozwolenie na budowę oraz projekt, budowanej na działce nr 18 obr. 4, myjni samochodowej dla samochodów ciężarowych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 187/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Środki ulokowane na rachunkach bankowych w bankach mających siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w roku 2022, okres lokaty, kwota, oprocentowanie
Przedmiot wniosku Środki ulokowane na rachunkach bankowych w bankach mających siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w roku 2022, okres lokaty, kwota, oprocentowanie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Księgowości
Data wpływu
Numer PP 186/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Wykonawcy zamówień publicznych, realizujący umowy zawarte po przeprowadzeniu postępowania w ramach ustawy prawo zamówień publicznych, którym naliczono kary umowne, rozwiązano, wypowiedziano umowę lub odstąpiono od umowy, pozwano o zapłatę, wykluczono z postępowania w okresie od 01.03.2023 do 31.08.2
Przedmiot wniosku Wykonawcy zamówień publicznych, realizujący umowy zawarte po przeprowadzeniu postępowania w ramach ustawy prawo zamówień publicznych, którym naliczono kary umowne, rozwiązano, wypowiedziano umowę lub odstąpiono od umowy, pozwano o zapłatę, wykluczono z postępowania w okresie od 01.03.2023 do 31.08.2
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 185/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Numery, powierzchnia oraz mapy ewidencyjne działek rolnych w obrębie 0019 przy ul. Tęczy i ul. Księżycowej, dokumenty dotyczące wywłaszczenia
Przedmiot wniosku Numery, powierzchnia oraz mapy ewidencyjne działek rolnych w obrębie 0019 przy ul. Tęczy i ul. Księżycowej, dokumenty dotyczące wywłaszczenia
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 184/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Uchwały Rady Miejskiej podejmowane w latach 2019 -2023 oraz zarządzenia Prezydenta Miasta wydawane w latach 2019-2023 dotyczące sposobu realizacji uprawnienia radnych wynikających z treści art. 24 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym
Przedmiot wniosku Uchwały Rady Miejskiej podejmowane w latach 2019 -2023 oraz zarządzenia Prezydenta Miasta wydawane w latach 2019-2023 dotyczące sposobu realizacji uprawnienia radnych wynikających z treści art. 24 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 183/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Kopie decyzji w sprawie rejestracji ciągników rolniczych importowanych z Ukrainy, Białorusi, Rosji i Turcji, nieposiadających homologacji, zezwolenia Dyrektora TDT, dodatkowych badań, wydanych od 1 stycznia 2009 r. do 31 grudnia 2022 r.
Przedmiot wniosku Kopie decyzji w sprawie rejestracji ciągników rolniczych importowanych z Ukrainy, Białorusi, Rosji i Turcji, nieposiadających homologacji, zezwolenia Dyrektora TDT, dodatkowych badań, wydanych od 1 stycznia 2009 r. do 31 grudnia 2022 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Komunikacji
Data wpływu
Numer PP 182/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Treści oferty organizacji pozarządowych, które realizują w 2023 r., na terenie powiatu, zadania wskazane w ustawie o nieodpłatnej pomocy prawnej
Przedmiot wniosku Treści oferty organizacji pozarządowych, które realizują w 2023 r., na terenie powiatu, zadania wskazane w ustawie o nieodpłatnej pomocy prawnej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Kultury i Spraw Społecznych
Data wpływu
Numer PP 181/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Dane dotyczące nakładania administracyjnych kar pieniężnych za uchybienia w zgłoszeniu zbycia lub nabycia pojazdu za lata 2020-2022
Przedmiot wniosku Dane dotyczące nakładania administracyjnych kar pieniężnych za uchybienia w zgłoszeniu zbycia lub nabycia pojazdu za lata 2020-2022
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Komunikacji
Data wpływu
Numer PP 180/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Dane dotyczące infrastruktury miasta w zakresie powierzchni miejsc parkingowych, dróg, dróg rowerowych oraz kolei w mieście
Przedmiot wniosku Dane dotyczące infrastruktury miasta w zakresie powierzchni miejsc parkingowych, dróg, dróg rowerowych oraz kolei w mieście
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 179/2023
Status udzielono informacji