W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku : Objęcie działki: 95/4 obr. ewid. 0010 planem urządzenia lasu, uproszczonym planem urządzenia lasu lub planem zalesienia
Przedmiot wniosku Objęcie działki: 95/4 obr. ewid. 0010 planem urządzenia lasu, uproszczonym planem urządzenia lasu lub planem zalesienia
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 153/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Wykaz wniosków i wydanych decyzji środowiskowych oraz wykaz wniosków i wydanych decyzji o warunków zabudowy planowanych inwestycji w farmy fotowoltaiczne
Przedmiot wniosku Wykaz wniosków i wydanych decyzji środowiskowych oraz wykaz wniosków i wydanych decyzji o warunków zabudowy planowanych inwestycji w farmy fotowoltaiczne
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 152/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Kopie pism do Wójta Gminy Manowo, informacje dotyczące ulotki zobowiązującej mieszkańców Kretomina do składania deklaracji podatkowych
Przedmiot wniosku Kopie pism do Wójta Gminy Manowo, informacje dotyczące ulotki zobowiązującej mieszkańców Kretomina do składania deklaracji podatkowych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 151/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Informacje dotyczące Młodzieżowej Rady Miasta
Przedmiot wniosku Informacje dotyczące Młodzieżowej Rady Miasta
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Edukacji
Data wpływu
Numer PP 150/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Plan przebudowy ul. Chałubińskiego, zakup niskoemisyjnych autobusów, harmonogram: remontu ul. Monte Cassino, malowania oznakowania poziomego, udostępnienie ul. Kutrzeby i Batalionów Chłopskich
Przedmiot wniosku Plan przebudowy ul. Chałubińskiego, zakup niskoemisyjnych autobusów, harmonogram: remontu ul. Monte Cassino, malowania oznakowania poziomego, udostępnienie ul. Kutrzeby i Batalionów Chłopskich
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 149/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Objęcie działki: 95/4 obr. ewid. 0010 miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego
Przedmiot wniosku Objęcie działki: 95/4 obr. ewid. 0010 miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 148/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Ustanowienie obszaru rewitalizacji dla terenu działki: 95/4 obr. ewid. 0010
Przedmiot wniosku Ustanowienie obszaru rewitalizacji dla terenu działki: 95/4 obr. ewid. 0010
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 147/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Objęcie działki: 95/4 obr. ewid. 0010 formą ochrony zabytków, ochroną archeologiczną, wpisem do ewidencji zabytków
Przedmiot wniosku Objęcie działki: 95/4 obr. ewid. 0010 formą ochrony zabytków, ochroną archeologiczną, wpisem do ewidencji zabytków
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 146/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Dostęp do dróg publicznych, planowane inwestycje w stosunku do ulic w sąsiedztwie działki: 95/4 obr. ewid. 0010
Przedmiot wniosku Dostęp do dróg publicznych, planowane inwestycje w stosunku do ulic w sąsiedztwie działki: 95/4 obr. ewid. 0010
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 145/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Decyzje o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, o zgodzie na zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego, o pozwoleniu na budowę, rozbiórkę dot. działki: 95/4 obr. ewid. 0010
Przedmiot wniosku Decyzje o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, o zgodzie na zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego, o pozwoleniu na budowę, rozbiórkę dot. działki: 95/4 obr. ewid. 0010
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 144/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Roszczenia restytucyjne/ reprywatyzacyjne/ o zwrot wywłaszczonej nieruchomości w stosunku do działki: 95/4 obr. ewid. 0010
Przedmiot wniosku Roszczenia restytucyjne/ reprywatyzacyjne/ o zwrot wywłaszczonej nieruchomości w stosunku do działki: 95/4 obr. ewid. 0010
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Nieruchomości
Data wpływu
Numer PP 143/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Audyt bezpieczeństwa informacji i systemów informatycznych (KRI) w 2023 r.
Przedmiot wniosku Audyt bezpieczeństwa informacji i systemów informatycznych (KRI) w 2023 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Audytor Wewnętrzny
Data wpływu
Numer PP 142/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Data oddania działek w użytkowanie wieczyste
Przedmiot wniosku Data oddania działek w użytkowanie wieczyste
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Nieruchomości
Data wpływu
Numer PP 141/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Pisemne wnioski o udostępnienie informacji publicznej, które organ otrzymał w 2022 r., odmowa udostępnienia informacji, skargi na bezczynność i wydane decyzje
Przedmiot wniosku Pisemne wnioski o udostępnienie informacji publicznej, które organ otrzymał w 2022 r., odmowa udostępnienia informacji, skargi na bezczynność i wydane decyzje
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 140/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Dane dot. budżetu, zatrudnienia i wynagrodzenia pracowników Urzędu w latach 2020, 2021, 2022, 2023
Przedmiot wniosku Dane dot. budżetu, zatrudnienia i wynagrodzenia pracowników Urzędu w latach 2020, 2021, 2022, 2023
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 139/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Dane dot. szczepień przeciwko wirusowi brodawczaka ludzkiego HPV
Przedmiot wniosku Dane dot. szczepień przeciwko wirusowi brodawczaka ludzkiego HPV
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Kultury i Spraw Społecznych
Data wpływu
Numer PP 138/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Zakupy, stan zatrudnienia, liczba: pracowników, kierowców, samochodów, zagranicznych podróży służbowych oraz zadłużenie, wpływy i wydatki Miasta w latach 2020-2023
Przedmiot wniosku Zakupy, stan zatrudnienia, liczba: pracowników, kierowców, samochodów, zagranicznych podróży służbowych oraz zadłużenie, wpływy i wydatki Miasta w latach 2020-2023
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 137/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Przeznaczenie działki nr 60/3 obr. ewid. 0048 w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
Przedmiot wniosku Przeznaczenie działki nr 60/3 obr. ewid. 0048 w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 136/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Pozwolenie na budowę lub zgłoszenie obiektu budowlanego na działce nr 569/24 obr. ewid. 0017 w Koszalinie
Przedmiot wniosku Pozwolenie na budowę lub zgłoszenie obiektu budowlanego na działce nr 569/24 obr. ewid. 0017 w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 135/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Etaty dla psychologów szkolnych w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych, liczba zatrudnionych psychologów oraz wakatów w roku szkolnym 2023/24
Przedmiot wniosku Etaty dla psychologów szkolnych w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych, liczba zatrudnionych psychologów oraz wakatów w roku szkolnym 2023/24
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Edukacji
Data wpływu
Numer PP 134/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Dokumentacja przetargowa dot. budowy dróg na osiedlu Unii Europejskiej, dokumentacja projektowa, umowa, gwarancja Wykonawcy
Przedmiot wniosku Dokumentacja przetargowa dot. budowy dróg na osiedlu Unii Europejskiej, dokumentacja projektowa, umowa, gwarancja Wykonawcy
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 133/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Status ul. Torfowej, właściciel działki nr 502 obr. 0053, status drogi na działce nr 499 obr. 0053
Przedmiot wniosku Status ul. Torfowej, właściciel działki nr 502 obr. 0053, status drogi na działce nr 499 obr. 0053
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 132/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Wynagrodzenia artystów oraz prowadzącego dot. obchodów Dni Koszalina 2023 r., skany umów podpisanych z wykonawcami
Przedmiot wniosku Wynagrodzenia artystów oraz prowadzącego dot. obchodów Dni Koszalina 2023 r., skany umów podpisanych z wykonawcami
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Kultury i Spraw Społecznych
Data wpływu
Numer PP 131/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Kopia umowy dotyczącej powierzenia Zarządowi Obiektów Sportowych Sp. z o.o. w Koszalinie zadań Miasta Koszalina
Przedmiot wniosku Kopia umowy dotyczącej powierzenia Zarządowi Obiektów Sportowych Sp. z o.o. w Koszalinie zadań Miasta Koszalina
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Kultury i Spraw Społecznych
Data wpływu
Numer PP 130/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Bieżące coroczne oraz 5-letnie przeglądy placów zabaw w 2022 r., umowy dotyczące przeglądów placów zabaw
Przedmiot wniosku Bieżące coroczne oraz 5-letnie przeglądy placów zabaw w 2022 r., umowy dotyczące przeglądów placów zabaw
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 129/2023
Status udzielono informacji