W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku: Gminna Ewidencja Zabytków, ochrona konserwatorska dot. nieruchomości dz. nr 26/37, 26/38, 26/39, 26/40, 26/41, 26/42, 26/43, obr. ewid. 0024
Przedmiot wniosku Gminna Ewidencja Zabytków, ochrona konserwatorska dot. nieruchomości dz. nr 26/37, 26/38, 26/39, 26/40, 26/41, 26/42, 26/43, obr. ewid. 0024
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 135/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Dostęp do dróg publicznych dla nieruchomości dz. nr 26/37, 26/38, 26/39, 26/40, 26/41, 26/42, 26/43 obr. ewid. 0024
Przedmiot wniosku Dostęp do dróg publicznych dla nieruchomości dz. nr 26/37, 26/38, 26/39, 26/40, 26/41, 26/42, 26/43 obr. ewid. 0024
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 134/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Rewitalizacja na obszarze nieruchomości dz. nr 26/37, 26/38, 26/39, 26/40, 26/41, 26/42, 26/43 obr. ewid. 0024
Przedmiot wniosku Rewitalizacja na obszarze nieruchomości dz. nr 26/37, 26/38, 26/39, 26/40, 26/41, 26/42, 26/43 obr. ewid. 0024
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 133/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Przeznaczenie w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego nieruchomości dz. nr 26/37, 26/38, 26/39, 26/40, 26/41, 26/42, 26/43 obr. ewid. 0024
Przedmiot wniosku Przeznaczenie w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego nieruchomości dz. nr 26/37, 26/38, 26/39, 26/40, 26/41, 26/42, 26/43 obr. ewid. 0024
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 132/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Decyzje o pozwoleniu na budowę dla nieruchomości dz. nr 26/37, 26/38, 26/39, 26/40, 26/41, 26/42, 26/43 obr. ewid. 0024
Przedmiot wniosku Decyzje o pozwoleniu na budowę dla nieruchomości dz. nr 26/37, 26/38, 26/39, 26/40, 26/41, 26/42, 26/43 obr. ewid. 0024
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 131/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Roszczenia reprywatyzacyjne wobec nieruchomości dz. nr 26/37, 26/38, 26/39, 26/40, 26/41, 26/42, 26/43 obr. ewid. 0024
Przedmiot wniosku Roszczenia reprywatyzacyjne wobec nieruchomości dz. nr 26/37, 26/38, 26/39, 26/40, 26/41, 26/42, 26/43 obr. ewid. 0024
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Nieruchomości
Data wpływu
Numer PP 130/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Pochodzenie gleb na obszarze nieruchomości dz. nr 26/37, 26/38, 26/39, 26/40, 26/41, 26/42, 26/43 obr. ewid. 0024
Przedmiot wniosku Pochodzenie gleb na obszarze nieruchomości dz. nr 26/37, 26/38, 26/39, 26/40, 26/41, 26/42, 26/43 obr. ewid. 0024
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru
Data wpływu
Numer PP 129/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Ochrona przyrody, ochrona środowiska dot. nieruchomości dz. nr 26/37, 26/38, 26/39, 26/40, 26/41, 26/42, 26/43 obr. ewid. 0024
Przedmiot wniosku Ochrona przyrody, ochrona środowiska dot. nieruchomości dz. nr 26/37, 26/38, 26/39, 26/40, 26/41, 26/42, 26/43 obr. ewid. 0024
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 128/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Dane personalne: imię i nazwisko oraz stanowisko wszystkich osób zatrudnionych w gminie na dzień 25.06.2021
Przedmiot wniosku Dane personalne: imię i nazwisko oraz stanowisko wszystkich osób zatrudnionych w gminie na dzień 25.06.2021
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Data wpływu
Numer PP 127/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Finansowanie ochrony zabytków ze środków publicznych
Przedmiot wniosku Finansowanie ochrony zabytków ze środków publicznych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 126/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Sprawozdania Prezydenta Miasta Koszalina z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi w poszczególnych latach za okres 2014-2020
Przedmiot wniosku Sprawozdania Prezydenta Miasta Koszalina z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi w poszczególnych latach za okres 2014-2020
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 125/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Regulamin Organizacyjny Straży Miejskiej w Koszalinie
Przedmiot wniosku Regulamin Organizacyjny Straży Miejskiej w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 124/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Zmiana granic Gminy Miasto Koszalin w latach 2002-2020
Przedmiot wniosku Zmiana granic Gminy Miasto Koszalin w latach 2002-2020
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 123.2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Rejestr przedsiębiorców prowadzących stację kontroli pojazdów - stan na czerwiec 2021 r.
Przedmiot wniosku Rejestr przedsiębiorców prowadzących stację kontroli pojazdów - stan na czerwiec 2021 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Komunikacji
Data wpływu
Numer PP 122/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Poziom emisji CO2 w latach 2018-2030, data osiągnięcia neutralności klimatycznej przez Miasto Koszalin
Przedmiot wniosku Poziom emisji CO2 w latach 2018-2030, data osiągnięcia neutralności klimatycznej przez Miasto Koszalin
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 121/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Lista aktywnych na dzień 31 maja 2021 licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką w mieście, liczba wydanych wypisów
Przedmiot wniosku Lista aktywnych na dzień 31 maja 2021 licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką w mieście, liczba wydanych wypisów
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Komunikacji
Data wpływu
Numer PP 120/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Oferty złożone w konkursie na wybór Agenta Emisji Obligacji Komunalnych Gminy Miasto Koszalin, warunki emisji obligacji wynikające z ofert
Przedmiot wniosku Oferty złożone w konkursie na wybór Agenta Emisji Obligacji Komunalnych Gminy Miasto Koszalin, warunki emisji obligacji wynikające z ofert
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Finansowy
Data wpływu
Numer PP 119/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego dotyczącego usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Miasto Koszalina w roku 2021
Przedmiot wniosku Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego dotyczącego usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Miasto Koszalina w roku 2021
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 118/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Ograniczenia zabudowy wynikające z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla nieruchomości dz. nr 26/37, 26/38, 26/39, 26/40, 26/41, 26/42, 26/43, obr. ewid. 0024
Przedmiot wniosku Ograniczenia zabudowy wynikające z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla nieruchomości dz. nr 26/37, 26/38, 26/39, 26/40, 26/41, 26/42, 26/43, obr. ewid. 0024
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 117/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Dostęp do dróg publicznych dla nieruchomości dz. nr 26/37, 26/38, 26/39, 26/40, 26/41, 26/42, 26/43, obr. ewid. 0024
Przedmiot wniosku Dostęp do dróg publicznych dla nieruchomości dz. nr 26/37, 26/38, 26/39, 26/40, 26/41, 26/42, 26/43, obr. ewid. 0024
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 116/2021
Status udzielono informacji