W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

BZP-8.271.1.23.2022.EM

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Gospodarka o obiegu zamkniętym w Koszalinie służąca gospodarowaniu odpadami surowcowymi oraz ulegającymi biodegradacji
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy BZP-8.271.1.23.2022.EM
Zamawiający Urząd Miejski w Koszalinie
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia Dostawy
Wartość zamówienia od 215.000 euro
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Oferty należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
rozstrzygnięcie

Czytaj załączniki:

1) informacja o unieważnieniu postępowania - dotyczy Zadania nr 6;

2) informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - dotyczy Zadania nr 3, nr 4, nr 5 i nr 8.

1)   Z uwagi na unieważnienie w pierwszym postępowaniu (nr referencyjny: BZP-8.271.1.14.2022.EM) o udzielenie zamówienia publicznego na „Gospodarkę o obiegu zamkniętym w Koszalinie służącą gospodarowaniu odpadami surowcowymi oraz ulegającymi biodegradacji” pięciu spośród ośmiu Zadań, podjęto decyzję o powtórzeniu postępowania na realizację Zadań wskazanych poniżej, zachowując jednocześnie numerację tych Zadań tożsamo jak w pierwszym postępowaniu o numerze referencyjnym BZP-8.271.1.14.2022.EM, tj.:
1.1) Zadanie nr 3: Dostawa pojazdu z napędem CNG do zbierania szkła;
1.2) Zadanie nr 4: Dostawa pojazdu z napędem CNG do zbierania odpadów wielkogabarytowych;
1.3) Zadanie nr 5: Dostawa pojazdu z napędem CNG z myjką pojemników, do zbierania odpadów BIO;
1.4) Zadanie nr 6: Modernizacja i rozbudowa sortowni odpadów w Regionalnym Zakładzie Odzysku Odpadów w Sianowie;
1.5) Zadanie nr 8: Modernizacja podczyszczalni ścieków w Regionalnym Zakładzie Odzysku Odpadów w Sianowie.

2) Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 17.605.700,94 zł, w tym:
2.1) Zadanie nr 3: Dostawa pojazdu z napędem CNG do zbierania szkła – 934.800,00 zł;
2.2) Zadanie nr 4: Dostawa pojazdu z napędem CNG do zbierania odpadów wielkogabarytowych – 934.800,00 zł;
2.3) Zadanie nr 5: Dostawa pojazdu z napędem CNG z myjką pojemników, do zbierania odpadów BIO – 1.316.100,00 zł;
2.4) Zadanie nr 6: Modernizacja i rozbudowa sortowni odpadów w Regionalnym Zakładzie Odzysku Odpadów w Sianowie – 10.842.654,18 zł;
2.5) Zadanie nr 8: Modernizacja podczyszczalni ścieków w Regionalnym Zakładzie Odzysku Odpadów w Sianowie – 3.577.346,76 zł.

3) LINK DO POSTĘPOWANIA na miniPortalu:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/b16dad9d-9c7d-4e0d-bbde-d5f291c01aa1

 

Załączniki

SWZ docx, 184 kB

Powiadom znajomego