1.1) Powyższy zapis: "Termin składania ofert:" należy rozumieć jako: "Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:";

1.2) Powyższy zapis: "Sposób składania ofert:" należy rozumieć jako: "Sposób składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:".

2. LINK DO POSTĘPOWANIA NA miniPortalu:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/af480f9c-bb5d-452e-af0e-d485dfd75ca1

3.1) Termin składania ofert:

JEST:

do dnia 24 września 2024 r., do godziny 09:00.

POWINNO BYĆ:

do dnia 8 października 2024 r., do godziny 09:00.

3.2) Termin otwarcia ofert:

JEST:

24 września 2024 r., godzina 09:30.

POWINNO BYĆ:

8 października 2024 r., godzina 09:30.

3.3) Oferty należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal.

3.4) Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 90.117.674 zł brutto.

 



Załączniki:

informacja o unieważnieniu postępowania
zapytania i odpowiedzi nr 3, 4, 5, 6 i 7 + modyfikacja nr 4 SWZ
modyfikacja nr 3 SWZ
modyfikacja nr 2 SWZ
zapytania i odpowiedzi nr 1 i 2 + modyfikacja nr 1 SWZ
Zmodyfikowany Zał. nr 1 do SWZ – Formularz oferty
SWZ
Zał. nr 1 do SWZ - Formularz oferty
Zał. nr 1-5 do Formularza oferty
Zał. nr 2 do SWZ - Projekt umowy
Załącznik nr 1 Definicje
Załącznik nr 4 PFU
Załącznik nr 6 Standardy Dostępności
Załącznik nr 7 Mechanizm Wynagradzania
Załącznik nr 8 Kary umowne Punkty karne
Załącznik nr 9 Ubezpieczenia
Załącznik nr 10 Wymagania przy zwrocie
Załącznik nr 11 Rozliczenia Stron na Wypadek Wygaśnięcia Umowy
Załącznik nr 12 Zakres Umowy Bezpośredniej
Załącznik nr 13 Wzór klauzuli RODO
Załącznik nr 14 Metodologia Obliczania Oszczędności
Załącznik nr 15 Wzory Raportów i Sprawozdań
Zał. nr 3 do SWZ - Wymagania dotyczące Modelu Finansowego
Zał. nr 4 do SWZ - Oświadczenie grupa kapitałowa
Zał. nr 5 do SWZ - Oświadczenie - aktualność JEDZ
Zał. nr 6 do SWZ - Wykaz wykonanych robót budowlanych
Zał. nr 7 do SWZ - Wykaz wykonanych usług
Zał. nr 8 do SWZ - dokumentacja techniczna
Ekspertyza techniczna
Opinia techniczna
Kosztorys_budowlany
Proj. elek. OPIS TECHNICZNY
Proj. elek. PB instal. odgromowej-rzut dachu-rys.2
Proj. elek. Przedmiar robót
Proj. elek. Specyfikacja tech- strona tytułowa
Proj. elek. Specyfikacja techniczna
Proj. elek.-rzut piętra-rys.1
Proj. inst. c.o. rys. 1. budynek A
Proj. inst. c.o. rys. 2. budynek D
Proj. inst. c.o. rys. 3. budynek D
Proj. inst. sanit. OPIS Techniczny
Proj. inst. sanit. Specyfikacja techniczna
Projekt budowlany
projekt unormowania kanalizacji deszczowej
SP13_Część opisowa projektu izolacji
SP13_Przekrój projektowany
SP13_Przekrój stan istniejący
SP13_Specyfikacja techniczna
SP13_Sytuacja
SP13_Szczegóły odwodnienia
SP13_Tynki renowacyjne schemat poglądowy
SP13_Uszczelnienie ścian schemat poglądowy
SP13_Zakres robót
Karta ewid zab ratusz Koszalin
Opis techniczny UM-ratusz STR TYT_
Opis techniczny UM-ratusz
Rys. 1 - rzut piwnic
Rys. 2 - rzut parteru
Rys. 3 - rzut I piętra
Rys. 4 - rzut II piętra
Rys. 5 - rzut III piętra
Rys. 6 - rzut strychu
Rys. 7 - rzut dachu
Rys. 8 - rzut 7 kondygnacji wieży
Rys. 9 - Rzut dachu wieży _ Konstrukcja masztu
Rys. 10 - przekrój pionowy
Rys. 11 - elewacja południowa
Rys. 12 - elewacja wschodnia
Rys. 13 - elewacja zachodnia
Rys. 14 - elewacja północna
Urząd Miejski Koszalin - Ratusz - inwentaryzacja budowlana
Inwentaryzacja
Ekspertyza techniczna stanu ochrony przeciwpożarowej budynek szkoły
Ekspertyza techniczna stanu ochrony przeciwpożarowej budynek internatu
informacja o wynikach oceny wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
zapytania i odpowiedzi nr 7 + modyfikacja nr 4 OPIW
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia IV
zapytania i odpowiedzi nr 6 + modyfikacja nr 3 OPIW
Załącznik nr 1 - zmodyfikowany Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych usług
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia III
zapytania i odpowiedzi nr 1, nr 2, nr 3, nr 4 i nr 5 + modyfikacja nr 2 OPIW
Załącznik nr 1 - zmodyfikowany Wykaz wykonanych robót budowlanych
Załącznik nr 2 - zmodyfikowany Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych usług
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia II
modyfikacja nr 1 OPIW
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Opis potrzeb i wymagań - OPIW
Załącznik nr 1 do OPIW - Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Załącznik nr 2 do OPIW - Wzór JEDZ
Załącznik nr 3 do OPIW - Oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych
Załącznik nr 4 do OPIW - Oświadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych
Załącznik nr 5 do OPIW - Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w JEDZ
Załącznik nr 6 do OPIW - Wykaz wykonanych robót budowlanych
Załącznik nr 7 do OPIW - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych usług
Załącznik nr 8.1 do OPIW - Audyt energetyczny budynku - Koszalin, SP nr 9, ul. Powstańców Wlkp. 23
Załącznik nr 8.2 do OPIW - Audyt energetyczny budynku - Koszalin, ZS nr 10, ul. Gnieźnieńska 8
Załącznik nr 8.3 do OPIW - Audyt energetyczny budynku - Koszalin, ZS nr 10, ul. Gnieźnieńska 8 - Internat
Załącznik nr 8.4 do OPIW - Audyt energetyczny budynku - Koszalin, ZS nr 10, ul. Gnieźnieńska 8 - Stacja obsługi
Załącznik nr 8.5 do OPIW - Audyt energetyczny budynku - Koszalin, SP nr 6, ul. Gnieźnieńska 3
Załącznik nr 8.6 do OPIW - Audyt energetyczny budynku - Koszalin, SP nr 13, ul. Rzemieślnicza 9
Załącznik nr 8.7 do OPIW - Audyt energetyczny budynku - Koszalin, SP nr 3, ul. Jabłoniowa 23
Załącznik nr 8.8 do OPIW - Audyt energetyczny budynku - Koszalin, SOSW, ul. Rzeczna 5
Załącznik nr 8.9 do OPIW - Audyt energetyczny budynku - Koszalin, UM, ul. Rynek Staromiejski 6-7
Załącznik nr 8.10 do OPIW - Audyt energetyczny budynku - Koszalin, ul. Połczyńska 24
Załącznik nr 9 do OPIW - Identyfikator postępowania i link do postępowania na miniPortalu
ogłoszenie o zamówieniu